Indlæg af BoBaZ

    hey heeey.. har lige formateret min gamle zepto 6224w bærbare og nu hvor zepto er lukket og slukket
    har jeg ingen ide om hvor jeg kan finde en driver så jeg kan få wireless til at fungerer... er der nogen derude der også har en zepto og tilføldigvis har en driver så jeg kan komme på nettet?

    Hej, jeg har længe overvejet et headset til min ps3 men kan ikke finde noget svar på hvordan det helt fungere med ingame chat... når man spiller et spil online med headset kan man så hele tiden snakke sammen eller skal man trykke en knap ned (f.ek L3) for at sige noget? jeg hat søgt meget på nettet men synes ikke jeg kan finde svar på det..

    Hej hej, Jeg er på udkig efter en bærbar til min niece og hendes eneste krav er at den helst ikke skal
    koste for meget og den SKAL ku køre sims 3, så har fundet den her http://www.wupti.com/Produkter…-IT/Computere/cr500017ne_(Wupti).html er der nogen der ved om den kan kører det?
    det behøver ikke være på højste setting men det skal være spilbart.... hvis i andre sidder med et link
    til en anden bærbar i samme prisklasse skal de da også være velkommen :cheers:

    godmorgen...


    når jeg åbner winamp og gerne vil have visualiasation kørende i et lille vindue skal jeg først åbne visualiasation og så detache den og bagefter rykke den hen hvor jeg vil ha den... kan man ikke gøre sådan at den åbner automatisk det sidste sted man havde den?

    hej


    jeg søger et program ligesom dem man finder på en ipod og andre telefoner hvor man
    nærmest kan "tvære" billedet ud og trække i det og sætte noget "wide lens" agtigt filter på..
    ved der findes nogen små programmer til det men kan bare ikke finde nogen... er der nogen af jer der kender sådan et?

    godmorgen,


    er der nogen der ved hvor lang tid det typisk tager hvis man
    skal overføre penge fra en bank til en anden? går og venter på
    nogen feriepenge jeg havde tilovers fra sidste år og fik
    af vide at de blev overført igår (ca kl 12)men da jeg tjekkede ved
    en 17 tiden var der ikke gået nogen ind :pokey:

    Jeg tror ikke kun at det var de 2 fly der fik bygningerne til at styrte sammen..
    for da da flyene ikke rammer PRÆCIS i midten af bygningen er det højst usandsynligt at de ville kollapse lige ned som de gjorde... der ville være en stålbjælke der gav efter først hvorefter de andre
    så ville følge med i domino effekt, og så ville bygningerne vælte til den side... men alle stålbjælker skal svigte samtidig for at bygningen kan falde lige ned..og aldrig før i historien er en stål bygning faldet sammen pga brand...
    men den her dokumentar er et must see i den her diskussion :hb:


    http://www.freedocumentaries.org/film.php?id=147

    hejsa, jeg har lige købt gta IV i dag...


    Jeg har en zepto 6224W 2.0 Ghz 2 gb ram og et nvidia geforce 8600 GT, så burde ligge sikkert imellem req spec og minimum specs.. og jeg kører spillet fint i 1440*900 opløsning men der kommer et lille lag i grafikken ca hvert 6 sec....så bliver nødt til at spille det i 800*600 for kan ikke ha ting der lagger :pokey: så ville høre om der var nogen ideer til hvordan man evt kan befri lidt ekstra ram eller noget i den stil eller ændre nogen settings udenfor spillet der så gør at jeg kan spille løs i 1440*900??
    (Jeg kører XP sp3 og lukker mange ting i taskmang. inden jeg starter spillet...)

    Er ved at rive håret ud på mig selv!!!! Jeg har for nylig købt ny computer (zepto 6224w) med vista installeret, og har store problemer med at få nogen ting installere... f.eks den indbyggede SD kort læser men nu også mit kamera.. det er et sony cybershot dsc w70, alle steder jeg læser står da at de kan vista selv finde så der skal man ikke installere nogen drivere af nogen art... men problemet er bare at vista ikke selv kan finde kameraet og da der ikke er nogen drivere at downloade sidder jeg bare og glor på et kamera der ikke virker!!!! :pokey: nogen der har haft ligende problemer eller kender en løsning???

    Hej


    Jeg tænkte om der var nogen af jer derude der brugte en ekstern køler til at køle jeres bærbare computere??? skal nemlig selv ha anskaffet mig en men ved ikke så meget om dem så kunne være rart at høre andres erfaringer og evt hvor i har købt dem og hva i har givet for dem ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af oBiWaN
    Sjovt du nævner køler, jeg går ud fra du mener sådan en ekstern en af slagsen med 3 ekstra blæsere som så køler computeren ned vha strøm fra usb porten, jo sådan en har jeg :) og kan ikke leve uden, tænk på at orthos kun belaster cpu, og ikke GFX sammelignet med et spil der belaster begge dele og derfor mere varme, min zepto lukker simpelthen ned hvis jeg gamer uden min eksterne køler :)


    Hvad for en ekstern køler har du og hvor har du købt den??


    min cpu er en Mobile DualCore Intel Core 2 Duo T7300, 1981 MHz (10 x 198)

    har prøvet at rense en så godt jeg kan med luft men det hjalp ikke så meget..
    Vidste godt nok ikke det med nikotinen, kan være man skal til at tage sig et par ryge pauser væk fra computeren :oops:
    Men synes bare stadig det er mærkeligt at min temp er så høj når computeren ikke har noget at lave. Prøvede at stille den udenfor til afkøling for en halv times tid siden, men så snart jeg tænder den er temperaturen stadig helt oppe og ringe :(


    EDIT:


    Simon bay: Det har jeg tænkt på og det ender det også nok med at jeg gør, kunne bare være rart at have en "normal" temp på dyret så jeg kan nøjes med at bruge kølemåtten når jeg spiller...

    jeg har prøvet to forskellige programmer... det ene er EVEREST ultimate edition og det andet er RM Clock... ved ikke om de er de optimale at bruge?


    EDIT: men for et par dage siden da jeg begyndte at holde øje med temp via EVEREST lå
    cpu temp på ca 50 og kernel 40-42... men nu er det pludselig cpu 50 og kernel 70-85...

    Hey...


    Jeg har en zepto znote 6224w 2.0 Ghz - 2 GB ram - Nvidia 8600 GT. og kører Windows Vista...


    Mit problem er at den bliver meget varm, især når man spiller...men også når jeg bare surfer rundt på nettet som nu ...( I skrivende stund er den 82 C ) Jeg har læst mig lidt frem til at det er et "overall" problem med denne model, men jeg har, læst Bla herinde at folk med samme problem har haft held til at sænke temperaturen på deres CPU ved at ændre volt´ne til CPU´en... Da jeg ikke er så stærk på det område ville jeg høre om der er eventuelle ulemper og fordele (udover temp) ved at gøre dette?? Og i så fald om der er nogen der muligvis kan guide mig i gennem sådan en volt ændring??


    EDIT: Normalt ligger min cpu på 50c og min kernel på ca 41 når min computer bare står og laver ikke noget, men ved ikke om det er varmen eller hvad men i dag har den ligget på cpu 60 og kernel 70-85 selvom jeg ikke har noget som helst kørende....

    et lille regnestykke til jer... hvis jeg skal løbe 2.4 km på 10 min hvor mange km/t skal jeg så løbe??
    (ved det godt.. burde få mine skolepenge tilbage) beer---> :drink:

    hvaffor et stik skal jeg sætte den i? der er 4 "alm" netværksstik og et der står WAN på?


    EDIT: har lige prøvet alle stik... det hjalp ikke :-/ der er ikke andre herinde som har fullrate og som kører med trådløst net som kan gi et par tips?