hvad er det her, båd dims..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Den er ALT for lille, en kort plotter som de har er meget stører og med farve..


    Som jeg skrev tideligere, har jeg ikke set den enu.. ;)


    Jeg tror også det er en autopilot, for de er små og med fjernbetjening , for sådan er sat sammen med plotter og navikort.


    Dit foto jo ikke ligefrem strålende, så det er svært at se. Min far har en søkort plotter, og den er ikke særlig stor. Farver er jo lidt svært at se på en slukket genstand.. ;)


    Størrelses forhold mellem dimsen og f.eks. "kompasset" er i hvert fald ikke med til at udelukke en "plotter".

  • Den hvide plade lige neden under til venstre for rettet ER faktisk plotteren ;) den sider neden under og kan klappes frem..


    Den er nok car en 12" de er vilde med fede og store ting til båden ggg

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Den hvide plade lige neden under til venstre for rettet ER faktisk plotteren ;) den sider neden under og kan klappes frem..


    Den er nok car en 12" de er vilde med fede og store ting til båden ggg


    OK - det meldte din oprindelige post jo ikke noget om. Hvis det er en auto pilot - så vil der jo være forbindelse fra "dimsen" og til ror/motor. Det burde være til at se.. ;)

  • Ok nu har de fået båden og vi har fundet ud af hvad den er til, det er en monitor til deres DAB Radio så de kan se alt hvad der sker og fjernstyre den fra en fb på rettet.. meget smart og der er vildt god lyd i båden..


    Undskyld det dårlige billede..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().