Indlæg af BoBaZ

    Godaften folks...



    jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare mit problem men jeg prøver alligevel..


    Jeg er ved at prøve at installere trådløst netværk herhjemme og kan sagtens få forbndelse til nettet og alt kører som det skal men jeg vil jo gerne ha kode på så andre ikke kan logge på min forbindelse og her får jeg så problemer... min alm tilslutning er sådan her:


    Telefonstik--->fullrate boks--->netværkskabel---->computer


    ...og når jeg går trådløs hedder det:


    Telefonstik--->fullrate boks---> netværkskabel---> trådløs router---> og så er jeg trådløst på nettet


    Men! for at få kode på min trådløse router står der i manualen at jeg skal gå på nettet og skrive en IP i adresse feltet og på den måde komme ind og konfigurere den trådløse router... men når jeg skriver den IP er står i manualen kommer jeg ind på min fullrate boks...( den er fra zyxel og den trådløse er fra topcom) så nu aner jeg ikke hva jeg skal gøre... håber det giver mening for nogen af jer ellers må jeg prøve at forklare det på en anden måde...

    Hej, jeg sidder og diskuterer om batterier til f.eks computere og mobiltelefoner, holder længere alt efter hvordan man oplader dem? med det mener jeg om man oplader dem i tide og utide eller man venter med at oplade dem til de er helt flade for strøm... er der nogen der kender til disse "myter" om batterier , om der er hold i dem eller ej?

    godmorgen alle sammen...


    Jeg tænkte om der var nogen der kender et godt program der kan skjule hvilket land man kommer fra så man kan se de fjernsyns programmer der ligger på f.eks amerikanske FOX´ hjemmesider?
    jeg så at man kunne gøre det på DR1 for ikke så længe siden så jeg er ret sikker på det ikke er ulovligt, men jeg kan bare ikke huske hva det program de brugte hedder... så ved ikke ik om der er nogen herinde der kender sådan et program? god weekend

    Hey...


    Jeg tænkte om der var nogen der vidste om det var muligt at have to live messengers kørende på samme tid? jeg ved man ku med det "gamle" messenger men kan kun finde en version op til 4xxxxxxx
    ...


    håber der er nogen der kender et :)

    Hejsa....


    er der nogen der ved om det stadig er muligt at købe de der bånd med en ledning i, som man kan sætte i sin mp3 afspiller og på den måde afspille sin mp3 over en bilradio der kun tar bånd??

    Hejsa...


    jeg har lige hevet min gamle computer op fra kælderen, hvor den har stået et halvt års tid...
    men den vil ikke starte og jeg fatter ikke hvorfor...
    når man tænder går harddisken igang i 3 sec. så bliver den stille og computeren slukker af sig selv, så går det yderligere et par sec og så er det som om computeren genstarter sig selv og sådan bliver den ved... og skærmen er ikke til meget hjælp der står bare no signal...
    kan det være harddisken eller strømforsyningen der er stået af? det er en opvarmet kælder uden fugt eller andet så kan ikke forstå at den ikke vil starte...

    Hejsa..



    Havde på et tidspunkt et techno/dance/trance der starter med et sample med samuel l. jacksons
    tale fra pulp fiction... er der nogen der kender et sted man kan hente den eller bare ved hva den hedder? takker

    hej...



    Er der nogen som har spillet freekstyle til PS2? og som er trætte af at spille det? eller ved hvor man kan købe det?? min kone ville nemlig blive super glad for at få det :)

    hejsa...


    kom til at tænke på en sang i dag og det eneste jeg kan huske fra den der sætningen "im a hiphopper yes i aammmmm!" ....det er noget rock- agtigt med rap henover... er du der nogen der kender den ud fra den spinkle oplysning?

    Har kun AVG installeret.... det der kasper var en free ting som ikke sku installeres men bare pakkes ud.... sq bare se om det muligvis var en virus som AVG ikke fandt... så det er ikke det der er problemet... og computeren har gjordt sådan de sidste par dage, det er kun i dag jeg har haft to antivirus inde.... når man kigger på procces listen, er det som om at svchost (som jeg har 3 af, ved ik om det er normalt) taskmgr de ligger hele tiden og skifter plads når man sorterer efter hvor meget CPU den bruger samtidig med at disken knalder derud af :rolleyes: (kaster sku snart lortet ud af vinduet)

    yes.... antivirus kørte mens jeg tog et screen.... og yes igen, harddisken har bare fart på.... kan godt lukke nogen processor så harddisken stopper med at køre, men det hjælper kun lidt på musikken, der hakker det stadig....

    ved ikke helt hva specs er på den, men det er en fujitsu siemens notebook der er et par måneder gammel så den er ret hurtig.... men den begyndte på det for 3-4 dage siden..... har prøvet at slå nogen ting fra i configen men det er som om jeg ikke rigtig kan slå dem alle fra... men tror bare jeg prøver at slå alt fra og så via udelukkelses metoden slå dem til en efter en..... jubiii det bliver en sjov søndag aften :boxed:

    halløjsa...


    Har et problem med min kærestes computer som jeg håber der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe med...
    CPU´en kører for fuld smadder hele tiden, det er så slemt at man ikke kan høre musik fordi det lagger :pokey:... jeg har prøvet at lukke nogen processer med et minimalt resultat... den ligger hele tiden og skifter CPU kraften fra en proces til en anden så den hele tiden skifter mellem 3-5 stykker, og hvis man lukker en af dem er der bare en ny der kommer og kører.... fatter ikke hvad det er galt, har tjekket med AVG anti virus men den finder ikke noget... har også prøvet spyware doctor og det eneste den finder er et par cookies....


    håber der er nogen der har nogen ideer...

    Hejsa.... kan i holde varmen i disse dage?
    Jeg har lige set på billetnet at der er udsolgt til "infected Mushroom" der spiller på halvandet i KBH D.5 aug...


    De spillede også i københavn sidste år og det var et brag af en optræden, men også den gang var det ikke alle der var lige hurtige ude og vi endte med at finde nogen ekstra billetter i en musik butik inde på strøget... men har glemt hva den hedder... så tænkte om der var nogen af jer der vidste hva den hed eller om der sælges billetter andre steder end på billetnet??