Beautiful people

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Jeg tænkte præcist det samme! Folk ligner jo nogen man kunne møde på gaden? PÅ GADEN, mand! Derude hvor der ikke er stationære computere!


    Hmm... "Gaden" ? :boxed: ...Det tror jeg vist nok jeg har læst om engang... Er det ikke der ligger i det område der kaldes "Udenfor" ? :ohmy:


    Der skulle vist både være ret lyst og frisk luft nogen gange - puuha! :T Skræmmende! 8o :))

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Hmm... "Gaden" ? :boxed: ...Det tror jeg vist nok jeg har læst om engang... Er det ikke der ligger i det område der kaldes "Udenfor" ? :ohmy:


    Der skulle vist både være ret lyst og frisk luft nogen gange - puuha! :T Skræmmende! 8o :))


    Man lagger helt vildt hvis man går ud i det de kalder "byer" 8o


    Anyways.. Det er jo så mig. Fra vinters ganske vidst. Mit hår er også blevet en hel del kortere nu :D

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Man lagger helt vildt hvis man går ud i det de kalder "byer" 8o


    Anyways.. Det er jo så mig. Fra vinters ganske vidst. Mit hår er også blevet en hel del kortere nu :D


    hvorfor vidste jeg bare at du så sådan ud?


    Quote

    Originally posted by urbananen
    Personligt synes jeg ikke jeg er noget særligt, men min smukke kæreste må vel betyde at jeg ikke er helt grim..
    Eller også har hun bare medlidenhed med mig :crazyeyes:


    melidenhed? ... nææ... hun går efter pengene (og har sikkert ikke nogen vildere sans for økonomi) *G*


  • Din kæreste og dig ser søde ud sammen :))



  • hahaha ja tro på det du :) engang når du mindst venter det, kommer vommen snigende på dig...... :D det er tidens gang :)


    nåeja har vel smidt det et par gange før (efter en poker aften):

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    hvorfor vidste jeg bare at du så sådan ud?




    Jeg er din hemmelige bror.
    :)

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Jeg har så ikke set noget første billede.. Eller.. Har i hvert fald glemt det.


    Kunne jo godt være han havde tabt sig..
    Hvad vejer han der.. lige knap 80kg?.. Så vil det sige 50kg.. Arr.. Nej.. Det måske ikke helt realistisk :))
    Men muligt er det da! :crazyeyes:


    Lå vel på en 75 på det billede der, tror jeg.


    Her er et fra jeg var 18 (er efterhånden 24 år) :O

  • [Blocked Image: http://img.photobucket.com/albums/v284/bobaz/632839210234843750.jpg]


    Det er så mig... taget i egypten sidste januar....


    Synes ikke selv jeg er grim men synes godt jeg ku tage et par kilo på og få trænet overkroppen lidt... men det jeg hader mest ved mig selv er mine gule tænder takket være et 7 års langt hashmisbrug (som jeg er ude af :) ) hvor tandbørstning ikke var i højsædet...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Lå vel på en 75 på det billede der, tror jeg.


    Her er et fra jeg var 18 (er efterhånden 24 år) :O


    Fandme iorden! to store :9xo :9xo herfra!


    Hvordan bar du dig ad?


    BoBaz: Du ved godt, du kan få dine tænder bleget hos din tandlæge ikke? Ikke helt billigt, men hvis du er så træt af det, så smid da de penge efter det!

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Damn, det er sgu flok klaret det vægttab :9xo.


    Quote

    Originally posted by Lecter
    Fandme iorden! to store :9xo :9xo herfra!


    Hvordan bar du dig ad?


    ThankQ :D


    Har ikke fulgt de der fancy kostplaner, selvom nogle af dem nok er gode, men ret dyre at følge.


    Det hele startede, da jeg blev kasseret hos militæret. Herefter holdte jeg op med at æde for 2, og begyndte også på lidt motion. På den måde kom jeg sådan ca. halvvejs med tabet. De sidste kilo kom af efter at starte i styrke- og motionscenter, hvor jeg stadig er den dag idag.


    Efter 3 måneder uden styrketræning eller den vilde motion, grundet opstramning af maven (blev opereret d. 21 november 2005), så har man da taget nogle kilo på igen + man har levet lidt for godt :$


    Tjaa, for mig er det motion og det at spise nogenlunde fornuftigt. Vil ikke mene jeg spiser vildt usundt, men heller ikke så sundt som i "du er hvad du spiser". Har egentlig den holdning, at man kan tillade sig lidt af hvert, såfremt man gider røre sig.


  • Fed tur på fantasy hva :D

  • Hey Macimuz. Dyb respekt til dig fra mig. Synes det er virkelig imponerende.


    Operation mht. stramning af maven? Er det hvad jeg tror det er?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hey Macimuz. Dyb respekt til dig fra mig. Synes det er virkelig imponerende.


    Operation mht. stramning af maven? Er det hvad jeg tror det er?


    jeg vil gætte på at det er en fjerning af løs hud som er i overskud efter at der mangler noget.
    Godt gået at få brug for sådan en ;)

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    jeg vil gætte på at det er en fjerning af løs hud som er i overskud efter at der mangler noget.
    Godt gået at få brug for sådan en ;)


    Mange takker Berle :)


    Og det er ganske korrekt, Slacker. Det sker som oftests hvis huden ikke kan følge med vægttabet, derfor bør man faktisk kun tabe ½kg om ugen.


    Dog siges det lever skulle hjælpe på dette problem, altså man skal æde godt med lever mens man taber sig.


    Åbenbart ikke godt nok leverpostej :))