Indlæg af Dopess

    Du skal installere Android SDK og Java. når du har installeret det skal du Finde de rigtige drivers til din Enhed. du kan nok finde dem på XDA. hvis du ikke kan finde de rigtige drivers er der ikke så meget du kan gøre..




    Sony produkter plajer at være remelig nemme at root. Har du kigget på Flashtool ? tror faktisk at du kan bruge de drivers der følger med flashtool..


    Install flashtool til default location C:\flashtool når det er installeret kan du finde en mappe der heder drivers.


    C:\Flashtool\driver.


    Hvis din enhed er supported af flashtool kan kan du installere driver på den måde. ellers er XDA din sidste chance.



    en anden gang ville det være nemmere at hjælpe dig hvis du også lige skrev had det var for en enhed og andre relevante informationer. Bootloader unlocked / locked. Baseband version. Firmware version. Kernel osv.

    Selv om jellybean ikke understytter flash er der mange måder og Tutorials som viser hvordan du kan få den til det. Det er jo derfor man køber android. fordi det er Open source...


    har ikke selv en pad phone men har da en mobil med Jellybean og når jeg går ind på Moviestarplanet.dk kommer den op og siger der er en gratis moviestarplanet app jeg kan download på Google play. så det skulle virke på den måde. hvilket ofte er langt bedre med en app en det at spille i browseren

    Well når det kommer til android vs iPhone. skal man vel kigge på hvad man bedst kan lide og hvad for nogle ting den kan og ikke kan.


    personligt er jeg rigtigt træt af folk der siger at det er en fejl at kigge på specs. og ved nærmere tanke er det faktisk altid apple Lovers der siger det.


    android 4.x.2 kan i mange tilfælde lever langt bedre performance en iPhone kan. Android har bedre multitasking. og du har mulighed for at root din telefon. Og opdatere den hver uge. hvorimod hvis du Jailbreaker din iPhone så skal du nok ikke regne med at opdatere din telefon i LAAAAAAAAANG tid. hvis du vil forblive Jailbreaked.


    sådan som jeg ser det er apple for folk der godt kan lig a vise sig frem og tro de er så meget bedre en alle andre fordi de har råd til en iPhone. hvilket jeg ikke forstår da næsten alle Android High end telefoner Koster det sammen eller mere en iPhone.


    en anden ting at tænke på er Skærm størelsen. iPhone har bare en alt for lille skærm efter min mening. Har selv en galaxy note 2 og en galaxy S3.

    måske lidt sent men Active kill disk ?? Evt download hirens boot cd. den er virkelig u-undeverlig for en hver IT. eller system admin. Hvis det skulle ha nogle interesse kan jeg lave en Hackers og ADMINS toolbox guide her på Tweak.dk med nyttige programmer der kan gøre Hverdagen lidt nemmere for mange der arbejder med IT på den ene eller ande måde.

    Raid 1+0 AKA Raid 10 er vejen at gå da dette raid giver dig Høj hastighed og Redundancy (Sikkerhed)


    Raid 5 ville jeg personligt ikke bruge hvis jeg skulle stream HD video.


    Raid 10 er som sagt Raid 1 + raid 0 Hvilket vil sige at du har Hastigheden fra Raid 0 og sikkerheden fra Raid 1
    Udover det er det også muligt at køre Raid 10 med et ullige antal diske... Det er ikke det billigese raid at køre da der er en del plads på dine diske der vil gå tabt Pga spejling af diske.


    Der er bare en ting du skal huske når du laver raid. Og det er at du skal så vidt det er mulig holde dig fra en billig eller OnBoard Raid controller. brug de penge et godt raid kort koster. det vil du blive glad for i sidste ende.


    Når jeg snakker med mine klienter siger jeg altid til dem at der skal være 3 Krav til en server. De er som følgende: reliabilitet, reliabilitet og reliabilitet. en Server der er ikke køre er ikke noget hver !

    corsair 800D er klart at fortrække til vandkøling. Det er de små detaljer folk overser når de siger HAF x. og så tænker de heller ikke på kvalitet.


    Udover det så er HAF x (efter min mening) ikke noget jeg ville ha stående fremme ikke engang i min garage. det er så grimt.



    Hvis du kan vente går der rygter om at der skulle være en ny version af 800D på vej.

    Coretemp. det er et enme der kan diskuteres op neavue men raket videnskab. og derfro ikke noget jeg vil bevæge mig for meget ind på. da det helt sikkert vil ende i en stor diskution.


    Men igen hvis du bruger coretemp skulle du være på den sikre side. bare du husker at du ikke skal stole blindt på noget software der måler din CUP temp eller din CORE temp, TJmax, TCC og IHS.

    tja vel nok fordi jeg ikke har nok plads på min 128Gb harddisk, wut! "
    slet ikke med de SSd priser der er nu" tja hvis jeg skal had en ssd der skal rumme alt jeg har så kommer det cirka til at koste omkring de 4.200,00 kroner hvilke jeg ikke lige har. Så forstå ikke helt hvorfor du siger de er så lave og der er da ikke en der har sagt noget med at ssd ikke holder i lang tid og det gælder jo kun ssd'er med SLC celler

    nej men langt de fleste installer de ting de bruger på deres SSD. og så bruger man en HDD til storage. andet giver sqda ikke mening. sejt kun at installere windows og ikke andet på din ssd. woow windows booter hurtigt men alt aldet er langsomt. kan virkelig ikke se problemet i at fiskte directory under en installation hvis det er noget der ikke skal ligge på din ssd. men ja det du prøver at gøre er remeligt nemt at gøre. bare husk at tænk dig om når du roder i Regedit




    1 start>run> %systemroot%\syswow64\regedit
    2 naviger til HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion
    3 skift stien i DWORDs ProgramFilesDir og ProgramFilesDir (x86) til der hvor du vil ha det skal være.
    4 genstart din computer... HUSK nu at tage backup inder du laver noget om i Regedit.

    har du husket at rense din Cpu cooler for støv ? Hvis den bliver tilstoppet kan der jo ikke komme luft igennem og så skal den arbejde meget mere for at køle det samme.


    Kabinet kan også være problemet.


    hvis du skal ha en god billig Cooler Ville jeg kigge på Cooler Master Hyper 212 Evo koster ikke retmeget og den bliver også brugt til Overclocking. koster under 300 kr. den er tæt på lydlæs hvis du ikke overclocker din computer.

    Hvis du lige kan svare på de 4 ting jeg har skrevet her under. så ville det være meget nemmere at finde en god løsning til dig.


    hurtig overførsel af data ? som i du skal ikke bruge den til spil eller grafisk arbejde men kun data overførsel ?


    Hvis det er kun er hurtig overførsel af data er det så data mellem den og andre computere ? eller er det kun data på den computer ?


    Har plads stor betydning ?


    er der en server involveret ?

    Hvorfor er det lige at du vil ha at den skal installere alt på din HDD og ikke din SSD ? det giver ikke nogle mening. og slet ikke med de SSd priser der er nu.


    Så hurtigt kan du heller ikke tage livet af en SSD. ved godt at der er mange der siger at SSD går til hurtigt. men det er ikke tilfældet. til normalt brug skulle den gerne holde mindst 5 år. Og om 5 år vil den være håbløst forældet alligevel.

    hvem er din internet udbyder ?


    Da det er fiber kan der nemlig nogle gange godt være nogle problemer med Den media Converter nogle udbydere sætter op. hvorpå du skal bruge den router de lever til dig og så skal den sættes i bridge mode. og derfra tilkoble din ejen router.

    kort sagt så er en gaming bærbar aldrig pengene værd. til den pris kan du få en remelig nice Desktop.


    udover det så ja det er en okay bærbar men jeg ville nok ikke bruge mere end ca 7-8.000 kr på en gaming bærbar. SOM det ultimative maximum.