Indlæg af Dopess

    jeg har et Gtx 1080TI. og det er et vildt kort.
    Det skal så lige siges at selv om det kortet sparker røv. så kan battelfield 1 godt Tvinge kortet ned i knæ! hvis du køre alt på ultra og 150% Reslution scaling med 1440p. så begynder dine frames at droppe. Ved 200% scaling lander jeg omkring 60 FPs. Men når man har vendt sig til 144hz så dur 60Fps bare ikke.

    Nu ved jeg at der er sikkert nogle der vil sige at det her er het i hegnet. men jeg ville kigge efter 2x GTX 670 og sætte dem i sli. De scaler rigtigt godt..


    Hvis du ikke mener det er en mulighed er et GTX 680 self også et rigtigt godt kort.

    Asus laver meget brugere venlige routers og deres kvalitet er i top
    Linksys laver top kvalitet routers. men er knapt så bruger venlige hvis man ikke har så meget forstand på netværk
    D-link laver lorte router med en feature list der er så lang at deres hardware ikke kan følge med.
    Buffalo laver gode routers og ligger i den lidt advanceret ende.
    TP link: Billige men okay til prisen.
    Zyxel. Pris = performance.



    Jeg vil godt hjælpe dig med at finde en god router. men hvad må den koste ?
    en router ( vil lige tilføje at det kan ikke betale sig at spare når man køber router) ¨


    Hvis du har en gammel notebook. ville det også være en mulighed at sætte den op som router. men nok ikke lige hvad du leder efter hvis du skal bruge en Router der er nem at konfigurer.

    Du skal aldrig Overclock med en standart køler hvis du er glad for din CPU. den har ikke godt af at arbejde ved for meget varme. og en standart køler er ikke designet til at køre noget der er overclocked.


    jeg kan ikke huske hvad max temp er på den cpu men det skal du finde ud af. og så skal du huske at bare fordi nogle har fået samme chip op på 2600 Mhz er det ikke sikkert din kan. Da der ikke er 2 chip's der er ens.


    Du skal også være sikker på at dit bundkort kan holde til det. kort sagt så tror jeg ikke jeg ville overclock den mere en du har gjort allerede.


    Du skal virkelig passe på når du begynder og lege med Voltage. og det skal du slet IKKE gøre med en standart cooler. det er nemlig her din cpu virkelig begynder at blive varm.


    hvis du virkelig vil lege med overclocking bare for at lære osv. vil jeg måske kigge efter en brugt Intel P4 og et godt o.c bundkort til sammen chip. det vil ikke koste dig meget mere end et par 100 kr. pluds en cooler.
    Og kort sagt så er den chip ikke til at tage livet af.



    Håber det hjalp lidt.

    ik at der er noget galt i at spørge her inder. men ofte kan svaret finders meget hurtigere ved blot at google det.


    alternativt så er youtube også et godt sted at få svar med det samme.


    Sammen ssid samme kode. Nyt access point da DLINK er noget crap.

    FX serien vil gerne ha' forholdsvis lav CL til alt, og er ikke så god til standart 2133mhz hastighed, men køre derimod fint med 1866mhz/1600mhz, og alle overclockninger derfra. CL8, og derunder ser ud til at være bedst, men der er ikke mange ram som køre 1866mhz CL8, og Crucial køre den platform bestemt ikke godt med..

    FX serien vil gerne ha' forholdsvis lav CL til alt, og er ikke så god til standart 2133mhz hastighed, men køre derimod fint med 1866mhz/1600mhz, og alle overclockninger derfra. CL8, og derunder ser ud til at være bedst, men der er ikke mange ram som køre 1866mhz CL8, og Crucial køre den platform bestemt ikke godt med..

    igen igen multi thread applications = lav CL. når det kommer til gaming vil FX serien også være total ligeglad med de lave CL tider.

    Sikke dog en gang sludder! Eftersom der bliver solgt enormt mange d-link produkter så er det jo ikke så underligt at man høre om fejl hos dem oftere en de mindre solgte producenter. Har selv haft udelukkende D-link produkter herhjemme, både routere og switches. Og har ALDRIG oplevet nogen som helst problemer med dem, hverken i drift eller firmware har der været issues.



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Ej men tag du nu sammen. Dlink er noget billigt lort. man skal holde sig fra. det kan godt være at du aldrig har oplevet problemer med dem. men det er da helt klart fordi du ikke ved bedre. Dlink er kun et alternativ hvis du akut står og mangler en router og du bare ikke kan få fat i andet (Kl lort on natten)... og så skifter man den ASAP. ved første givende chance.


    Skal vi skrive en liste over generalle problemer med Dlink ?


    1. De falder konstant af på trådløst netværk. ( ved godt at du vil sige det ikke passer men facts er noget andet) 7 ud af 10 anmendelser af Dlink vil back mig up.
    2. Der kommer konstant nye firmware opdateringer der skulle fix deres problemer. Men det bugger mere end det gør godt.
    3. Deres software er lige til at lukke op og grine af.
    4. De har for lidt Memory (hvilket blandt andet er grunden til de Crasher ofte når der er over 5 enheder på)
    5. Crappy signal styrke (sammenlignet Med andre router i samme prisklasse)
    6. De bliver solgt som full duplex (hvilket kun er Teoretisk) men køre faktisk kun Half duplex.
    7. de fylder routeren med Features den ikke kan bære.
    8. de markedføres med understyttelse a QoS engien Lyder meget fint Virker bare ikke.


    Listen er lang men magter ikke at bruge mere tid på det. du har Dlink der hjemme og nu er du expert i fæltet. det er godt klaret vi andre uddanner os og arbejder med det hver dag og har gjort det i mange år..

    hvorfor er der så mange her inde på tweak der skriver så meget pis ?



    Kort sagt


    Til Normalt brug skal du bare gå efter højst MHz. (her under spil og web surfing osv.)



    Arbejder du med noget som Final cut, 3D animationer eller andet Render Arbejde så er det helt klart lave CL tider du skal gå efter.


    kan ikke forstå hvodan noget så simpelt kan blive til en hel Roman.

    Et lille råd fra en der til dagligt arbejder med netværk. HOLD dig væk fra dlink. Det er noget lort. Og heller ikke for sjov at langt de felste af dlinks routers ikke er supported af sådan noget som dd-wrt eller tomato. Som er custom firmware. Det du skal gå efter er enten linksys, buffalo eller asus. Der kan du forvente kvalitet og performance. Det skal du ikke regne med at få hos dlink. Tp link er enligt også okay til prisen men forvent nu aldrrig mere end du betaler får. Hvad mindre du køber en router der er supported af DD-wrt. hvis du flasher din router med deres firmware vil du ende op med en router der har samme funktioner som en enterprice router. Mvh. Dopess

    Prøv en ordbog. Alternativ og pris har intet at gøre med hinanden. Hvadmindre det specifikt står skrevet i skrivende tilstand
    Hvilket ikke er tilfældet. Back to facts du kan godt få widows rt tablets til samme pris som iPad 2

    et alternativ til ipad 2 betyder at han skal ha noget nyt some ikke er en ipad 2. og der står ikke noget om at det skal være samme pris nogle steder. udover det så kan du også finde en RT til under 2600 kr. det er ingen der siger det skal være microsoft RT er der. der er lige så mange producenter af windows tablets som der er af android
    et alternativ til en BMW betyder ikke at du skal ha en bil der er samme prisklasse gør det ? det betyder bare at du skal en anden bil som ikke er den BMW. Kan selt ikke se hvad pris har med alternativ at gøre.

    Windows Tablet's er da ikke et andet prisniveau. den billigeste koster minder end iPad den dyreste koster mere. og så er der dem der ligger på samme prisniveau. så det er da noget pladder.

    955 BE er en gammel CPU og der er slet ikke nogle grund til at Clock den så højdt. kan ikke se formålet med det. men det er jo heller ikke op til mig. men tror ikke du skal regne med at den kommer der op som renegger siger.

    lad være med at sætte en køler på den. se hvor hurtigt den brænder sammen og så køb en Intel.



    Joke til side. Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Køler er billig og stadig en af de bedste kølere til under 500 kr.

    hvis du skal ha en windows Tablet og du har penge til det så lad være med at køb en RT men køb en pro. RT kommer med ARM processor. og du har derfor ikke de samme muligheder som du vil ha på en Pro some kommer med en rigtig intel processor. Det Kan du læse meget mere om på nettet. Dog skal det lige siges at RT koster ikke nær så meget som PRO. det er jo også noget man skal overveje.



    Skal det være en Android Tablet. så er nexus 7 eller nexus 10. 2 gode tablet's. eller måske en asus transformer.


    Måske enda asus Padfone.

    S3 er nem at root. hjalp en ven over skype med at root hans s3 uden nogle sinde at ha prøvet at root en S3 før. det gik helt fint. Har dog rooted mange andre telefoner.


    Du skal bruge Odin til det. find en video på youtube eller læs dig til det på XDA under s3 developer forum.
    Det kan faktisk ikke gå galt. så længe du ikke flasher den forkerte Kernel.. Hvilket kræver at du er ualmendelig uopmærksom sker det ikke.


    Skulle du komme til at flash den forkerte rom så er det ligemeget den kan du altid flash igen til den rigtigt rom. hvis der er garenti på telefonen. og den ender op med at blive hard brikked. Så er der ingen måder de kan bevise at det er din ejen skyld og de giver dig en ny. bliver den soft brikked kan den altid redes. så der er faktisk ikke noget at være bange for.