Hjælp til køb af Bærbar

  • Hey Tweakere.


    Jeg står og overvejer at købe en gaming bærbar.


    Jeg har pt interesse for Asus's gaming serie med Asus G55VW osv :)


    Havde overvejet at købe den fra komplett: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=744850#extra


    Er det pengene værd for sådan en bærbar, eller skal jeg gå efter en af de større modeller, eller andre laptops?


    MM-vision's bærbare har også vækket min interesse som f.eks: http://www.mm-vision.dk/produk…020&gruppe=visionnotebook


    dog giver Komplett 3 års garanti og mm-vision kun 2 :)



    Jeg havde primært tænkt mig at bruge den til CS:Go i Full HD når det kommer ud, WoW, CSS, og mange af de større spil, hvor jeg havde tænkt mig at køre i Full HD :)



    Hvad synes i? - Evt giv jeres mening, eller bud på andre bærbare hvis det er :)


    På forhånd tak - Zarqua


    - Rettelse. MM-Vision har jo også 3 års forsikring på for kun 1899 og det er en totalforsikring, så er 100% dækket hvis der sker noget :)

  • kort sagt så er en gaming bærbar aldrig pengene værd. til den pris kan du få en remelig nice Desktop.


    udover det så ja det er en okay bærbar men jeg ville nok ikke bruge mere end ca 7-8.000 kr på en gaming bærbar. SOM det ultimative maximum.

  • den fra mm-vision er rigtig lækker;)


    den fra asus skal du ikke tage, der for du et meget dårligere grafikkort til næsten samme penge


    hvad er det for nogle spil du ellers vil spille? for hvis det kun er dem du har nævnt så er mm-vision computeren overkill


    du kan også tage et kig på msi's gaming serie

  • Havde måske også tænkt mig at Spille BF3 :), Max Payne 3 og nogle af de andre store krævende spil :)
    og vil selvfølgelig køre det alt på max som muligt :) - Men havde tænkt mig en 17" måske, så jeg kunne køre full hd :)


    Godt nok står der at den leveres med fuld hd skærm, men vil da mene at man skulle have en 17" for at kunne køre HD? :)

  • Hmm har kigget på den nye MSI GT70 :) Den ser da vold fe' ud :) og da ikke så dyr igen! :)


    Ved du hvor jeg kan finde den, hvor jeg kan købe forsikring til den? Skal have forsikring til sådan en perle :)
    - Men kunne bestemt også vælge Asus pga. deres køling på deres Gaming serie :)

  • altså du skal vide at efter et år køre din bærbar nok ikke spil på de bedste settings og fatter ikke hvorfor folk vil had en "gaming" bærbar da de koster sygt meget i forhold til hvad du får men en mm-vision bærbar er dog okay bærbar i forhold til hvad du får :) og du skal ikke tag deres forsikkring bare gå til dine forældre eller dig selv og skrevet en elektronik forsikkring da det er billiger og bedre :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Hmm, hvilken en skal jeg så vælge af deres stationær? Ville godt have et 3GB grafikkort, men så skal det være AMD, ellers skal det være en intel men de har kun g-force til 2GB

  • Vil helt klart sige du skulle samle en selv da det er meget billiger og du få bedre hardware men hvis du ikke vil bygge en selv så kan du se på en af de her


    http://www.topdata.dk/product.asp?product=8317


    elller
    http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10659

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • kontakt din forskkirng og lav en eletronik forsikkring :D er meget bedre plus tag den fra topdata den du har valgt er bare overkill (cpu)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • altså hvis du tag en eletronik forsikkring så dækker den alt i dit hus :D fuldt ud du kan tjekke selv

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB