Indlæg af Dopess

    Jeg antager du mener I7, jeg ikke set en bærbare med I5, og GTX650M - Det ville også være tåbeligt at købe en dual core CPU som er dyrere, og betydeligt langsommere end A10 APU'en:)


    Men en I7, og GTX650M ville være hurtigere, hvis du kan få det til sølle 500-1000kr. mere, og batteriet kan holde strøm - Så er det også et langt bedre valg.

    Troll.. seriøst det er noget pis det du siger.


    Intel i5 fås i både Quard core og duel core. og ligemeget om du tager den ene eller den anden vil den til hver end tid outperforme en søllet APU. og når du nu skal bringe i7 på banen også så få lige dine facts rigtigt. i7 er ikke hurtigere end i5 den er langsommere i clock speed men har HT hvilket vil gøre den hurtigere i nogle programmer som 3D Studio max, cinema 4D osv. men i spil vil i7 ikke være hurtigere.


    og et rigtigt GFX vil altid være at fortrække !!!

    Faktisk er en intel Sandy bridge stadig at fortrække til gaming. så en Intel I5 2500k er at fortrække over en Intel I7 da den har en højre Clock speed og når vi snakker Gaming vil clock speed være at fortrækker over hyper threading. udover det vil intel I5 2500k også være bedre at overclock end intel 2600K.


    her med ikke sagt at Ivy Bridge ikke er god til gaming. den gør det lige så godt som Sanyd bridge. grunden til at den ikke er at fortrække er pga prisen. Da de performer tæt på identisk i spil.



    at købe en computer hos mm-vision.dk er okay. men du vil få mere hardware for ding penge hvis du samler selv og bare bestilled de dele du skal bruge. det giver dig også mere frihed til at få din computer lige som du vil ha den. Hvis du ikke ved hvordan man samler selv. er vil dette også væer en god ting at lære. og det er faktisk så nemt at alle kan finde ud af det hvis de bare prøver.

    du kunne også holde dig fra APU og alt det pjat.


    Køb en computer med en intel i5 og et (Gtx 560M eller over) 4-8 GB ram. Det vil til hver en tid outperforme amd's Fail APU-Dozer.



    men igen jeg er og bliver aldrig stor fan af "gaming Laptops"
    hvis det var mig vill jeg købe en laptop til 2-3000 kr og bruge resten på en Gaming Desktop som faktisk også er pengende vær.

    endelig en fornuftig person der har sat sig ind i det før han poster. alt muligt random skrammel :thumbsup:

    Arctic cooling er noget være lort. Hold dig langt væk fra det. kostet mig næsten en cpu.



    brugte min computer som normalt og lige pludselig knækket selve den Mounting bracket der holder køleren på bundkortet. pga dårligt plastic. sendte den ind til RMA. og fik så en ny der ligger inde i mit skab og blivre helt sikkert aldrig bugt af mig.

    lige en ting mere ang. mail server Langt de fleste internet udbydere (hvis ikke alle) har lukket for port 25. så du skal op og ha fat i en Erhvervs forbindelse for at få det til at køre. Hvis du har en er det ikke noget problem

    men man køre det heller ikke uden AA det er da helt sikkert det eneste jeg ikke ville gå på kompromis med.




    han spiller ikke på 2 skærme på sammen tid. så det har ikke ret meget at skulle sige !

    En ekstra fordel ved at anvende fiber, er at man ikke risikerer at eventuelle spændingsforskelle på de to sider af netværkskablet, ikke bliver udlignet over det.
    Et eksempel kunne være ved et lynnedslag.

    Nemlig.


    Det eneste minus ved fiber er prisen. køre selv fiber internet. og har betalt kassen for pigtails så jeg kunne få fiber direkte i min server.

    hold nu op. med alt på ultra bruger BF3 ca. 1450Mb af hver kort i 1920x1200 kan da godt være din ven kan køre det på ultra men hvad opløsning ? det er jo ret relevant. hvis han køre 1024 x 720 eller 1280 x 1024 eller sådan noget så er det jo klart nok. hvis du eller din ven har en skærm der kan køre 1920x1200 så prøv det. så kan du selv se at 1GB vram slet ikke er nok.

    ved faktisk ikke rigtigt noget om det. men vil råde dig til at gå en tur på youtube og se et par reviews på dem.


    faktisk altid råde dig til at se reviews på youtube inden du køber noget hardware.

    @
    Dnope pænt sagt. så hver gang du du citer mig ender du op med at få mig til at grine af dig. Nej jeg er ikke Intel fan boy. har altid kørt AMD. men efter som amd er total fail lige pt holder jeg mig til intel. bruger hvad der er bedst. Og jeg er faktisk ret lige glad hvad du sige. og hvor mange links du kan poste med andre No clue amd fan boys der stytter dig i din påstand. post du bare alle de links du kan der modbeviser hvad jeg siger. det laver ikke om på facts !


    Nu ligger landet sådan at jeg gennem mit arbejde har adgang til stort set alt det hardware jeg vil. og hvis vi ikke har det til Testing når vi skal bruge det så bestiller vi det. så derfor tør jeg godt sige at jeg har prøvet langt det meste. kan derfor tillade mig at "snakke om hvad der er godt og hvad der ikke er"




    så kan du side i der hjemme i fred og ro og være sur over at du kom til at købe en failDozer cpu. og bilde dig selv ind at det bare ikke bliver bedre. det er helt okay.


    Kan heller ikke se jeg har anbefalet en I3 nogle steder. aldrig sket kommer heller aldrig til at ske.


    Når så du dummer dig med at sige at AMD's 990FX chipset er lige så dårligt som Socket LGA1155 så rapler det godtnok. LGA 1155 et af de bedste chipsets du kan få. Det eneste dårlige at sige om det som faktisk ikke har noget med chipsettet at gøre er Rev1 Marvell Sata 3 controlleren men den er langt fra på all LGA 1155 chipset's. Facts er at any Sandy bridge med "K"sku nummer vil outperform AMD's modpart. til hver en tid.
    det samme gælder Ivy bridge og det samme gælder med "E"SKU men du er jo so god til at google så det kan du jo sikkert selv finde en masse om.



    så lige for at vende tilbage til din kommentar om AMD Opteron 6274 har 12 CPU kerner(Pris 5000kr) DET ER EN SERVER CPU FOR GOD SAKE. prøv at sammenlin den med en XEON.

    Tak for tippet :9xo
    Sådan en Linksys E4200 ser også ret fornuftig ud!


    Er der noget der taler imod for denne router?

    Det er en rigtig god router. den tror jeg du vil blive glad for. hvis det ikke var fordi jeg bruger en PC som jeg har installeret smoothwall på router var det nok også den router jeg vill købe.

    hvis du blæser den med en kompresser er det faktisk vigtigt at du lige stikker en genstand ind i blæseren så den ikke kan dreje rundt. gunden til dette er at når du blæser ind i den vil din blæser jo selvføllige begynde at dreje rigtigt hurtigt rundt. og det kan smadre kuglelejerne i den. det andet problem ved ikke at stikke et eller andet ind i blæseren er at den bliver drevet af en elektromagnetisk motor. og når den drejer rundt vil den generer strøm som faktisk kan HVIS DU ER EXTREAM UHELDIG smadre hele dit bundkort. har set det før.


    så en skrugetrækker ind imellem rillerne i siden bare lige for at holde på blæseren er en rigtig god ide selv om det lyder lidt vildt.