Indlæg af Dopess

    kan ikke se hvorfor det ikke skulle være stock cooler der sider på. da de vil løbe ind i garenti problemer ved at skifte den og så sælge den i en computer. men det er da muligt. udover det vill det være dumt at sætte den ned på 10%. det er alt for lavt. den skal ligge på omkring 30-40% når du bare surfer på nettet. hvis det er støj der er et probelm vil jeg råde dit til at kigge på noget vandkølige. eller en after market cooler til dit gfx. Vand ville være at fortrække. men somsagt 10% vil være for lavt.


    Ps. har du prøvet MSI afterburner. der skulle du kunne sætte den lige som du lyster. men gå nu ikke for lavt

    Det er nok begrænset hvad den kan trække af spil, men hvilke spil regner du med at den skal kunne trække?

    Det er en probook det er noget af det bedste du kan få. men den er IKKE til at spille på. og ja det er en meget fair pris for en probook. bare husk at den er designet til erhvervs brug og slet ikke spil.

    Som skrevet til dit angreb på PM:


    Laver du seriøst snart andet end at Troll'e på tweak ? Jeg har ikke set dig blande dig i en tråd uden at tråden derefter går i lort..? Du må virkelig have et forskruet syn på verdenen, når du skriver de ting som du gør. Hvordan en mand som dig blive så gammel som du er (+40?) uden at være død, det er mig virkelig en gåde ? Du har tydeligvis dårligt nok IQ til at kunne trække vejret.


    Jeg synes du skulle tage at slette din tweak bruger - du laver ikke andet end ballade herinde, og det er jeg bestemt ikke den eneste der synes.


    kunne ikke ha sagt det bedre. kan vel ikke andet end at grine af ham og bare ignorer ham.

    pænt sagt. så er du nok blandt de dummeste personer på dette forum. hvis du loder dem på vil kan du ikke få den ned i soklen igen. pga lode tin men det kan du jo helt sikkert også en masse historier om. seriøst vil du ikke godt være sød at lukke Røven med alle dine spydige kommentar og bare tænke dig lidt om inden du skrive alt muligt pis. kan finde 17 posts hvor du har lukket alt muligt lort ud og det er virkelig tydeligt at se ud ikke aner hvad du snakker om.


    og så siger du at mit råd er dårligt. det er de 2 eneste muligheder der er. :cursing:

    Topic


    hvad for en linux distrobution bruger du og hvorfor bruger du lige den Distrubution ?


    jeg selv bruger Backtrack 5 R2, Linux mint, og Fedora.


    Backtrack 5 bruger jeg til Pen test. og Pw cracking ect ect. (reverse engineering) FY FY !


    mint når det bare skal være simpelt og nemt.


    Fedora når jeg skal holdes opdateret med alt det nye software osv.

    Jeg låner lige tråden også :)
    Har en 2500K, hvor jeg gerne vil skifte min stock køler ud med en kvalitetskøler, hvad skal jeg vælge, har ikke planer om at overclocke til mere end 4 GHz, vil gerne holde mig under 500 kr :)

    den her kan nemt køle din 2500k til 4Ghz.
    http://www.edbpriser.dk/proces…r-212-evo-id-6316805.aspx koster 242 kr. det er helt sikkert den bedste og billigeste løsning når du kun skal op på de 4Ghz. den kan også tage 4,5 Ghz. hvis du har godt airflow i din computer.

    Ja jeg ved godt jeg ikke kan køre RAID med de diske. Jeg skrev jeg ville køre raid 5 fordi Dopess irriterede mig ved at være så arrogant og bedrevidende. Jeg skriver om nogen kan hjælpe mig med at forklare hvordan jeg kan køre raid og opdatere bios, og så spørge han fan... hvorfor jeg vil gøre det, i stedet for at komme med noget konstruktivt.
    Sagen er at jeg er ved at købe et ASUS Z77 Sabertooth og har set you-tube med rewievs af det, og her taler de om raid opsætninger, og da jeg ikke har forstand på det, ja så spørger jeg....

    nej sagen er at din post ser ud som om at den er skrevet af en 5årige. så når du stiller et spørgsmål på den måde må man hellere dubble check at du faktisk er sikker på at det nu snakker om også er det du mener. har været i det her fag så mange år og har set det så mange gange at der kommer sådan tosse og vil ha en ting som han faktisk ikke aner hvad er og så bagefter var det slet ikke det han skulle ha. FREAK !

    lad dem side i cpu soklen. når har puter cpu'en i igen vil den højst sansynligt boot da der stadig vil være kontakt.


    alternativt kan han tage bundkortet ud og prøve at vende det på hovdet og se om de falder ud. men så heder det ny CPu da de ikke rigtigt kan sættes på igen.

    Snakkede om hastigheden mellem bundkort, og CPU. Der er LGA1156/LGA1155, eller Socket AM3 for den sags skyld ikke så hurtig. Det giver sig ikke udslag i benchmarks, synd folk ligger sådan vægt på benchmarks.


    Men du kan spørge dig selv, hvorfor folk bruge så mange penge LGA2011? - Hvis den ikke er god til noget, den har mange fordele - Bare ikke lige noget du kan måle i spil, og normale programmer f.eks.:)

    Der er 2 grupper af mennesker på det punkt her.
    Dem der bare skal ha det nyeste og dyreste (LGA 2011)
    og så er normale mennesker. (LGA 1155)
    der er faktisk 3 typer. der er jo også AMD fanboys !


    skal lige siges hvis du også har misset den at LGA 1155 køre sandy bridge og Ivy bridge.
    og jeg er faktisk villig til at væde alt på at LGA 2011 aldrig kommer til at slå rigtigt igennem.

    Mange tak til EBO. Endelig et velformuleret, konkret og brugbart svar. Jeg vil følge dit råd, og sætte kalorius op i RAID 5.

    fjols. helt seriøst. hvor svært er det at google sig frem til et svar inden man går ind på et forum og stiller dumme spørgsmål ? og der efter whine over man ikke aner en skid om hvad men faktisk vil frem til. seriøst tag dig da lige sammen. fatter ikke at ebo gider at bruge tid på at hjælpe dig. men det er jo op til ham.


    udover det så bruger man identiske diske til et raid 5 ellers ryger 50 % a pointen ved at lave et raid 5.
    og så håber jeg virkelig at du har en ordenlig raid controller ellers kan det igen være ligemeget

    lær at forstå hvad du læser. jeg skriver at I7 ikke vil være hurtigere i spil en I5. er det virkeligt så svært at forstå ? Og hvis vi skal komme med facts vil I5 duel core performe lige så godt som quard core i mange spil. og måske betyde 10-15 FPs drops i dem der virkelig kan bruge en Quard core (på MAX settings).