Rooting af Galaxy SII samt GUI refresh

  • Har kigget mig lidt om efter forskellige måder at roote min Samsung SII. Søger egentlig en metode lig den man får hos Blackra!n, Greenpoison på Iphone, hvis der da findes sådanne nemme løsninger.


    Derudover havde jeg min kammis Nexus i hånden forleden, som var loaded med SIII GUI/interface (han kaldte det loader), og det kunne jeg godt tænke mig at få på min, da det så lækkert ud.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Kig over på XDA developer forum. der kan du helt sikkert finde det du søger. og ellers er der rigtig mange der står i kø for at hjælpe.

  • Takker :)


    Har kontaktet en jeg kender, som gerne vil gøre det for mig. Skal bare lige finde tiden til det :P

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • S3 er nem at root. hjalp en ven over skype med at root hans s3 uden nogle sinde at ha prøvet at root en S3 før. det gik helt fint. Har dog rooted mange andre telefoner.


    Du skal bruge Odin til det. find en video på youtube eller læs dig til det på XDA under s3 developer forum.
    Det kan faktisk ikke gå galt. så længe du ikke flasher den forkerte Kernel.. Hvilket kræver at du er ualmendelig uopmærksom sker det ikke.


    Skulle du komme til at flash den forkerte rom så er det ligemeget den kan du altid flash igen til den rigtigt rom. hvis der er garenti på telefonen. og den ender op med at blive hard brikked. Så er der ingen måder de kan bevise at det er din ejen skyld og de giver dig en ny. bliver den soft brikked kan den altid redes. så der er faktisk ikke noget at være bange for.