Indlæg af snow

    Iflg. din sig har du en true, og med den kan du med fordel bukke et stykke papir nogle gange og sætte i spænd mellem køler og monterings kittet så du får mere tryk på cpu'en, gav et par grader på min core2 dengang jeg brugte true'en



    Og dog du kan faktisk sætte et accespoint/router op tættere på du skal bare sætte det samme netværksnavn og så holde kanalerne adskilte, feks hvis du sætter din netgear til kanal 1 kan du sætte den anden til kanal 6-11 og så skulle dine enheder gerne roame automatisk over på det accespoint med det kraftigste signal. Men det forudsætter jo så stadig at det bliver forbundet med kabel til netgear routeren.

    Er det fordi det trådløse i vvg2000 ikke er godt nok at du vil have en anden router på?
    Men grunden til at du skal have den netgear i stedet for zyxel er fordi du skal køre vdsl istedet for adsl for at få de 30 mbit eller op til :)

    Sørg for at at settop boksene er sat i standby når du downloader, så får du fuld hastighed.
    Dog er det ikke sikkert at du har mere end 10 mbit til download selvom linien kører 15 mbit det har noget at gøre med hvordan dit abbonnement er sat sammen da du fik det.
    Ellers er det vel bare at tage fat i TDC's support og få fikset højere download hastighed.

    Den nemme måde er at resette den og sætte det hele op igen, men du kan selvfølgelig også taste en ip adresse ind manuelt feks. 192.168.1.2 taget udgangs punkt i at routeren har 192.168.1.1, kan muligvis også være 192.168.0.1 din router er sat op til at køre med som standard hvor du så taster 192.168.0.2 istedet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Julepalme
    tjaa, jeg ser hans krav som værende en router der minimum kan trække gigabit.


    som han siger de har 90mbit nu, og hvem ved om det bliver 100-200mbit engang :) og så er det ikke sjovt at stå med en router der kun kører 100mbit, ikke specielt fremtids sikret


    Men fordi der er gigabit porte i er det ikke en garanti for at den kan route noget i den størrelses orden uden at blive presset i sådan en grad at det kan mærkes af brugerne(og når jeg mener at den kan klare presset så snakker vi om flere nat sessions af gangen da stort set ingen routere har problemer med at route en enkelt session ved 100 mbit).
    Mit bedste bud ville også være noget noget low end cisco, og vi snakker ikke linksys her :)
    hvilket jo desværre kun kommer med 100 mbit hvis det skal være til at betale for, men tilgengæld for du også noget som kan klare presset betydelig bedre end alt det billige ragelse.

    Kommer an på hvad du skal spille, strategi, wow og lignende vil en ips skærm være fint da billedet ser bedre ud på dem, men er det fps vil jeg anbefale en skærm med 120 hz.
    Har selv haft en dell 20" ips skærm som er den fladskærm jeg har haft med bedst billede på, den var bare for langsom til fps spil så derfor røg den igen.
    Har så været igennem lidt forskellige samsung og en enkelt benq inden jeg landede på en samsung 2233rz, som jeg ikke har haft noget at klage over endnu.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Sæt hendes til og gå ud i en prompt, derefter laver du en Ipconfig /release
    Nu sætter du så din egen til og se så om du ikke får en IP.
    Det er dog ikke sikkert du kan få den til at lave et forced release af din Lease. Så kan være du er nød til at tage stikket ud og ikke sætte det i igen før du er HELT!!! sikker på der er gået 60 min hvilket er standard lease time.


    Medmindrer det er TDC's DHCP server der er lease time blevet ændret til 120 min. for et stykke tid siden.

    Kunne være du skulle vente med mobilt internet til LTE bliver taget i brug, skulle vist give nogle ping tider helt nede omkring 10 ms. men som alt andet mobilt så svinger de nok en hel del alt efter belastning på antennerne, og så vil det selvfølgelig være en fordel at bo i nærheden af en antenne der er udstyret med LTE hvilket så vil være en størrer by til at starte med.

    Dit radeon grafikkort har sit eget lydkort som man kan bruge hvis man tilslutter med hdmi kabel mellem pc og skærm.
    Under lydenheder og afspilning af lyd sætter du den bare til "Realtek HD Audio" istedet så burde du have lyd hvor du plejer.

    eneste problem med din ip telefon og så yousee er at du ikke får lov til at komme i nærheden af ip delen, fordi den er integreret i netgear routeren, og sansynligheden for at de levere noget andet udstyr og de ip oplysninger du skal bruge for at du kan bruge din egen ip telefon sammen med yousee's ip telefoni uden om den analoge del er godt på vej til 0% desværre.