Yousee router hopper af og på ????

  • Jeg har nu prøvet at få Yousee Netgear CG3200 router til at køre ved flere forskellige , men lortet virker bare ikke.
    Den trådløse del hopper af og på hele tiden.
    Jeg har brokket mig til Yousee og hver gang jeg har fået den "gamle" Netgear den hvide model , kan ikke huske navn på den , og så kører det bare.
    Jeg har spurgt Yousee og tjekket Netgear hjemmeside for evt firmware update , men intet.
    En der ved noget om den eller kan fortælle hvad f........ der er galt ????
    Og det er router der driller , for som sagt når jeg får Netgear DG834 , mener jeg den hedder , så spiller det bare.
    Og den da ikke passe at den ikke vil køre.
    Jeg er sikker på at Yousee har lagt deres egen firmware ind , men ville prøve Netgears , men der er ingen.





    SMLDK

  • Jeg kan ikke hjælpe dig med at finde Netgears firmware.


    Men hvis det kun er det trådløse der giver problemer, kan du jo prøve at opdatere drivere osv. til dine trådløse netkort.


    Det er ofte kombinationen af forskellige trådløse chipsæts der giver problemer med interoperabilitet, den trådløse router kan virke helt fint med visse klienter og klienter kan virke fint med andre routere, men kombinationen, kan være det der giver problemer.


    Det er ofte noget der bliver arbejdet med, derfor det kan hjælpe at opdatere firmware på routeren, men du kan også prøve i den anden ende, altså opdatere drivere til netkort gerne med det nyeste fra fabrikanten af den chip der sidder i dit trådløse netkort.

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Undskyld jeg ikke skrev det , men det er med flere forskellige computere så problemet er ikke driver/pc.
    Det ER router , for jeg skifter bare til den "gamle" model og så funker det.
    Cg3200 kører dog N , hvilket den anden ikke gør , men det burde ikke være grunden da de som regel altid er bagud kompatible.




    SMLDK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af snow
    Kan sagtens, være drivere på en pc der ødelægger det for alle andre, har du prøvet pc'erne enkelt vis for at se om problemet stadig er der?



    Yep.



    SMLDK