Indlæg af Dalingo

    jeg har lige fået denne køler i julegave og den er rigtig dejlig. Den kører selvfølgelig ved lav hastighed da den klarer jobbet fint der, selvom den kører ved 5volt så smider den en del luft rundt alligevel og støj er der ingen af.

    Jeg kan godt forstå hvis du søger noget brugt for billige penge, men den her processor er altså billig selv hvis du køber den i en shop. Jeg tror du vil forstå mig hvis du hiver 3-400 mere op af lommen og køber en ny istedet for en brugt. Min kører 250x11 ved 1,5 vcore lige nu. kommer ikke over 50 med min thermalright køler, standard køleren skulle også være god.

    Kabinet: ???? kender ik dets muligheder.
    bundkort 400
    cpu 400
    gfx 1000
    HD 80gb 250
    HD 60gb 250
    dvd og cd drev 300
    PSU 400


    Det er hvad jeg ville give for delene, de er trodsalt brugt og nogle af delene er ved at være på vej ud af markedet.

    Halløj folkens, hvorfor er der ikke så mange der kører folding? Jeg kan huske engang der var der faktisk en del aktivitet på holdet. Der var også information om holdet på forsiden mener jeg at jeg kan huske.. Jeg er selv begyndt at bruge det igen fordi det er skide smart hvis i spør mig.
    Kom in på Folding@Home og join os!

    Det er helt klart en software "fejl". Jeg har selv leget med nogle programmer der kunne gøre computeren "hurtigere" eller "langsommere". Det er noget med "windows time" at der blev ændret for at skrue op eller ned for hastigheden.. Anyways, det er softwaren den er gal med..

    Jeg købte min radiator hos en mekaniker for 200.. Den fylder hele bagsiden på mit chieftec hightower og klarer det hele passivt, men hvis jeg skal være ekstrem så sætter jeg en blæser lisom du har på billedet op ved siden af.. Vandkøling behøves ikke at være dyrt hvis man er lidt opfindsom, og hvis man er opfindsom så har man noget unikt som er lidt federe at have end standard grej..:D

    Det tar laang tid at læse om det, men selv om glemmer det meste undervejs så er man alligevel klogere når man er færdig. Man kan opfatte sine ram som et stort regne ark. med kolloner til siden og ned.. Det er her dataen lageres og hentes og slettes når den ikke skal bruges mere.


    De forskellige timings betyder hvor lang tid der skal gå mellem en ny cyklus.. Så du kan selv regne ud at jo lavere jo bedre (så længe rammene kan følge med).


    Læs lidt selv, det var lige en hurtig gennemgang som var langt fra præcis men skulle gerne give en ide om hvad det er..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    kan da også ske pumpen bliver opgraderet en gang ;)


    radiatoren har aldirig været brugt til andet end vandkøling, så rensning går jeg ikke ud fra er nødvendig?


    Det er der jo kun en måde at finde ud af... I min bilradiator var der mindst et 5 kg rust og støv..:D

    Jeg har hængt min pumpe op i nogle elastikker som fjerner alle vibrationer, nu kan man hun høre den hvis man stikker hovedet ned til pumpen. De elastikker jeg bruger er dem man plejer at bruge til at sætte cykler fast til et cykelstativ..

    Hej tweakers! Jeg har et lille/stort problem som er at jeg ikke har direkte forbindelse til nettet, så når jeg for eksempel sender filer over MSN så tar det laaaang tid. Jeg er lige flyttet i lejlighed hvor mig og en ven deles om en 2048/512 forbindelse som jeg desværre ikke kan udnytte helt pga. problemet.


    En af mine venner siger at det er routeren eller modemet der skal indstilles. Men er der ikke en anden løsning på problemet? For jeg har ikke adgang til det lige nu for han er på ferie lige nu..


    Håber i forstår hvad jeg mener og har en løsning!

    På AGP versionen er der jo HSI bridge som også kræver køling, jeg har selv det problem. Jeg har tilpasset min køleblok fra chipsættet og sat den på + en køler. Det funger..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    HAHA :) seriøst tror jeg man skal være dum hvis man kalder sit eget kort for LOW-END?


    har du nogensinde set det står på et 9250 grafikkort måske :)


    Måske derfor de kalder det LE. Der er jo et marked for både hurtige og langsomme grafikkort. Ikke alle smider 4000 ud af vinduet på gfx.