Indlæg af Dalingo

    Jeg kan godt se at det ikke er smart at råbe højt om den slags på et offentligt forum, jeg siger da også mange tak for i gør opmærksom på det! Jeg kunne godt tænke mig at høre om at i er sure fordi at jeg poste på det her offentlige forum eller om I bare syntes at deter for dumt at spørge andre om den slags?

    Jeg siger at jeg har prøvet at downloade Doom 3, men jeg har ikke downloadet det færdigt, så hvad af ulovlige sager er der i min PC? Hmmm, i kan da bare stikke mig så jeg får flere pletter på straffeattesten men hvad hjælper det? Bliver i glade, eller får i en følelse af at have gjort noget rigtigt? Nej, det tvivler jeg på! Jeg fatter godt at det er ulovligt! Hvad hvis jeg sagde at jeg havde prøvet at slå min mor ihjel men gjorde det ik aligevel, ville i så også melde det med det samme eller være ligeglade og måske råde mig til at gå til psykolog?

    Grinern! Er jeg bare den eneste der vil have ting så billigt som muligt (helst gratis) eller vil alle herinde give 400 kr for et enkelt spil? Er jeg den eneste der gerne vil have spillene før de udkommer? Forresten, tak for at i giver mig lov til at købe det når det udkommer selvom jeg nok ikke køber det af jer.. :] Hvis i ikke vil give et råd i forumet så kan i jo bare skrive en PM og så slipper i for flere dumme bemærkninger...

    i må undskylde hvis jeg lyder lidt fjendsk men det skyldes lidt frustration over at jeg ikke kan få fat i Doom 3 og at i hele tiden siger at i ikke vil have ulovlig snak i forummet... De er da også forståeligt nok! Men så prøv at vise mig den "lyse sti" i stedet.

    Okay, hvad er der galt i at skrive herinde? Måske sidder Antipiratgruppen og glor på mine posts, men hvad vil de gøre? Jeg downloader ikke noget lige for tiden og det eneste jeg vil have er Doom 3, så hvis i vil slippe af med mig så kunne i... Gi mig et råd til hvordan jeg downloader Doom 3 og så melde det til policen så de buster mig og tadaaaa, så er dalingo ikke online mere... hehe :D

    Eeeey, lad være med at spille så hellige! Jeg tror at over 90% af alle bruger på dette forum downloader eller uploader ulovlige ting, men det kan også bare være mig der ikke følger med i nutidens lovligheder... Tag nu bare og svar på mit spørgsmål inden i gør jer selv helt til grin ved at lyde som nogle små børn! Det kan godt være der er en del i forumet der har haft skæg i nogle år, men derfor behøves i ikke at være så røvkedelige!

    Jeg har prøvet at downloade Doom 3 med emule men da der kun var 200 mb tilbage var det lisom den ikke ville downloade mere, selvom jeg havde programmet kørende i flere dage.
    Er der andre der har den slags problemer eller en løsning til dette? Er der nogle der kender andre steder man kan få fat i DOom 3?

    Hvad er det nu at "sangen" hedder med den der gule bamse som nikker til det ensformige beat, mens den spiser pølser på et kontor og sådan noget?

    Grillrotten er ok experienced, men hvordan kan han blive årets bruger når han hele tiden GIVER ud af sin erfaring, i stedet for at bruge den... Det lød så lidt forkert, for som man kan se på hans -Cube- så har han da brugt et eller andet. Det skulle næsten være en man lægger mest mærke til, men så kommer jeg alligevel til at tænke på rotten. anyways, det kunne være fedt med "årets tweaker" eller sådan noget!

    Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Hvad spiller i mest UT2k3 eller CS eller andre????

    Jeg spiller ligemeget CS og UT2K3 men halflife er nu det mest grineren! Der er bare et eller andet over at rende rundt med et koben...

    Det nye look er da bare for nice! Og det er da også for sejt alt det der med farverne!!! Jeg håber bare at det med at man ik ka se hinandens profilbillede blir fikset!

    Det egentlig en pææænt god ide! Den er også lidt mere realistisk... Så skulle der næsten også oprettes en eller anden afdeling eller side hvor man kunne planlægge hvem der skulle være server og så´n

    Et forslag der måske er lidt langt ude... Man kunne give et lille beløb hvis man ville spille på den f.eks man gav 100 kr hver for at få købt en server og derefter 10 kr om måneden for omkostninger såsom internet og vedligeholdelse. Man fik et nyt pass hver måned når man havde betalt. Der er godt nok lidt spejder over det men det kunne være pænt griner!