ny Tøris container.. :)

  • Heej :D:D


    har lige fået min nye tøris container..


    glæder mig nok mega til der kommer noget i det.. :D


    men skal lige have fat i noget tøris først..


    skal lige siges den er hjemmelavet :D


    det er et Jernrør med en kobberplade på og så en sølvsvejsning til at holde det sammen :)
    jern røret er kronisk drejet sådan det er stører i bunden og mindst i toppen :)



    men ville lige høre om at der var nogen som ved hvor man kan købe ikke ledende silikone henne eller hvordan jeg skal gribe det kondens problem af.. der må være nogen der har efaringer med det ( Try-this, slacker osv ;) )


    på forhånd tak..


    ps har lige postet billeder af den :)

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • lige et mere..

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

    Rettet en gang, sidst af papojka ().

  • Det ser ret nytænkende ud! Og rigtig lækkert:D. Du må meget gerne komme med lidt billeder og resultater.. Er det dit nuværende system du vil finde grænserne på?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • tror ikke.. det bliver nok


    p4 1,8ghz


    og så et msi bundkort


    er lidt øm over mit hardware, er kun 15 år gammel så der kan næmt ryge en masse penge hvis der er noget der crasher..


    men hvis det går godt kan det da godt tænkes at jeg hopper over på det nuværende da jeg lige har fået helt nyt system så det er ikke så galt hvis det 2.8 ryger..



    // Papojka

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • Den ser godt nok speciel ud :D


    Men du må da lige igang med noget oc engang.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Mit fedt er noget der bruges i biler, det bruges til at kvadre stik/strøm-samlinger ind i for at undgår der kommer gnister (årsagen til at der gik ild i Citroen'er var at deres stik ikke var kvadret ind i sådan noget fedt)...


    Jeg ved ikke hvor fedtet kan købes da jeg har det fra min far der arbejder på en klargøringscentral for nye biler. Men evt spørg en mekaniker?


    Dernæst skal du finde noget at isolere med, der er meget forskelligt at vælge mellem, jeg fik fat i noget der hedder "Tarkoflex" og det gjorde jobbet fint. Tommelfinger regel gælder det at man ikke må kunne ånde igennem det ;)

  • try this.. har du ikke en msn.. så, har næmlig en del spørgsmål hvis du vil videre give dine erfaringer :)


    evt pm den :)


    på forhånd tak


    // papojka

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK
    http://www.try-this.dk :D



    Try-This: Jeg elsker dit 6200 projekt.. Bare ked af at jeg har TC'eren! :(


    det står da ellers i dit "logo" 6200TC

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • Jeg gik bare i et byggemarked og købte en rørskål til at isolere med. Finder du den rette kan den måske passe om din container, ellers kan man skære i det. Min er den største de havde med en "lille" tykkelse, hvilket vil sige at den buer ret lidt, så den kan godt rettes ud og bruges som plader også..
    Jeg har set nogle bruge vaseline til at isolere op med, som ikke-ledende fedt. Bare sørg for at få den vand- og syrefri model.

  • Quote

    Originally posted by papojka


    det står da ellers i dit "logo" 6200TC


    Ja jeg er ked af at jeg har TC modellen for den kan ikke voldclockes lige som 6200 som Try-this har gjort det.. If you know what i mean!

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Ja jeg er ked af at jeg har TC modellen for den kan ikke voldclockes lige som 6200 som Try-this har gjort det.. If you know what i mean!


    Nudge nudge, eh, eh know what i mean, know what i mean?
    He asked knowingly ;) :))