Computer reagere ALT for hurtigt

  • ja, har været oppe før, men lyder ikke til at det var min Hyper Threading, så prøver lige igen !


    Hvad kan der være galt?


    Min computer reagere for hurtigt... fx'denne smiley :hb: nikker 10gange for stærkt, og mit windows ur er et par timer foran..


    3dmark03 filmene er overstået på 20sekunder fordi det går så stærkt !


    Og det irritere mig #"%¤&/(!


    Hvad er der galt??

  • Det er helt klart en software "fejl". Jeg har selv leget med nogle programmer der kunne gøre computeren "hurtigere" eller "langsommere". Det er noget med "windows time" at der blev ændret for at skrue op eller ned for hastigheden.. Anyways, det er softwaren den er gal med..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Det er helt klart en software "fejl". Jeg har selv leget med nogle programmer der kunne gøre computeren "hurtigere" eller "langsommere". Det er noget med "windows time" at der blev ændret for at skrue op eller ned for hastigheden.. Anyways, det er softwaren den er gal med..


    Nej, det er ikke et program jeg selv har lagt ind..


    Har også seslv leget med det der speedxp eller hvad det hed, så man kunne snyde computeren til at være 10GHz.. irriterende i længden...
    Men har formateret og skiftet stortset alt hw siden jeg har brugt det..


    Ultima, det kunne faktisk godt være, mit Avast har drillet de sidste par dage.. vil lige prøve at gøre noget ved det..

  • Tror sQ det er det der får min CPU temp til at stige...


    Jeg har scannet for virus + slettet cookies og tempertory internet files, intet hjalp det..




    Hvilke af disse må jeg lukke ? eller nemmere, hvilke må jeg ikke lukke?