Hjælp til køb af vandkøling...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    kan da også ske pumpen bliver opgraderet en gang ;)


    radiatoren har aldirig været brugt til andet end vandkøling, så rensning går jeg ikke ud fra er nødvendig?


    Det er der jo kun en måde at finde ud af... I min bilradiator var der mindst et 5 kg rust og støv..:D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Jeg rensede lige radiatoren alligevel, var en god idé, der var lidt skidt i den..


    Nu tænker jeg så på hvor det er bedst at placere pumpen og i hvilken rækkefølge vandet skal løbe...


    Radiatorens top er ca. 80 cm. under kølehovedet i mit skab, og har tænkt mig at placere pumpen på en hylde ca. 70 cm. under kølehovedet.


    Vil det gå?


    Har tænkt mig at vandet skal løbe således:


    Res. > Pumpe > Kølehoved > Radiator > Res. osv...


    Vil det gå? :D

  • Jeg tror ikke at flowet kommer til at være et problem. DU har jo den syge overkill radiator som nok kommer til at kunne klare det fint, jeg vil mene du burde placere den hvor det er mest praktisk.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Jeg tror ikke at flowet kommer til at være et problem. DU har jo den syge overkill radiator som nok kommer til at kunne klare det fint, jeg vil mene du burde placere den hvor det er mest praktisk.


    Det lyder jo bare godt :)