Bedste mobil teleselvskab?

  • Har Telmore, og vil nok ha det meget lang tid endnu. Har haft det næsten fra firmaets start af.
    Hvis jeg af en eller anden grund skulle skifte, blev det til BIBOB


    Det er "skaberen" af Telmore som har lavet et nyt
    https://www.bibob.dk/

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Har TDC fordi sonofon havde for mange "dækningshuller". jeg har endnu ikke oplevet at mangle forbindelse med TDC.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop
    Har TDC fordi sonofon havde for mange "dækningshuller". jeg har endnu ikke oplevet at mangle forbindelse med TDC.


    Hvor mine forældre bor (Vestjylland) er det omvendt. Der har Sonofon rimelig god dækning, mens TDC halter noget efter.
    For at ringe bliver jeg nødt til at gå op på 1. sal, stikke fingeren i øret og stå på et ben for at få nogenlunde forbindelse.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg hører også til Telmore-banden. De er jo blevet opkøbt af TDC, og man er derfor altid sikret deres gode dækning. Har haft Telmore siden 2005, og ja, man kan sikkert få det billigere hos M1 eller Bibob, men med Telmore er jeg sikker på at kunne gennemskue priser, ydelser og selvbetjening på hjemmesiden, så det bliver jeg nok ved i lang tid endnu.

  • Jeg har Telmore af grunde som priser, dækning, kundeservice og alt mulig andet. Hjemmesiden er nem og overskuelig.
    Havde i en overgang WorldOnline/Tiscali - ellers har det været telmore siden da...


    Jeg skal ikke have selskaber der bruger Telia/sonofons net da der ikke er dækning ved de gamle (i sydøstjylland) når man er der, og det er et lille problem når man bruger sin telefon relativt meget..

    When I get sad, I stop being sad, and being awesome instead, True Story.

  • BIBOB


    Ingen opkaldsafgift og 1 øre pr sekund. Har ikke set nogen bedre end det....


    Med mindre man skal have ny mobiltelefon. De yder ikke tilskud

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The old guy
    BIBOB


    Ingen opkaldsafgift og 1 øre pr sekund. Har ikke set nogen bedre end det....


    Med mindre man skal have ny mobiltelefon. De yder ikke tilskud


    1 øre i sekundet lyder jo så fint og billigt. 60 øre i minuttet... hovsa

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    Nu kender jeg en del mennesker der arbejder hos Sonofon, de bliver nok ikke så glade over at se de her resultater :razz:


    Så må de jo komme med nogle bedre tilbud :$


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Magnetic_Mouse


    1 øre i sekundet lyder jo så fint og billigt. 60 øre i minuttet... hovsa


    Forstår ikke hvad du mener med hovsa ???? Har du set noget bedre (billigere) så bidrag da med det i stedet for dumme kommentarer

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

    Rettet en gang, sidst af The old guy ().

  • Fik lige et brev fra cybercity, da jeg har mit internet i forvejen hos dem. 49 øre i minuttet, 0 kr i abonnement, intet minimumsforbrug og 19 øre pr sms, medmindre man køber en pakke med 5000 smser til 60 kr. i måneden. Syntes det lyder meget billigt, og tror at jeg skifter fra 3. Dog syntes jeg at cybercitys telefon hotline er noget af det sløveste i verden, man kan nemt sidde og vente i 20-30 minutter på at komme igennem...

  • Det betyder også lidt om der er opkaldsafgift og hvor meget den er på.


    Men så længe Telmore fungerer så godt som det gør og der ikke er nogen væsentlig prisforskel til andre selskaber så gider jeg ærlig talt ikke skifte. Indtil videre har Telmore gjort det rigtig godt for mig.


    Er der virkelig nogle der skriver 5000 sms'er på en måned. De VILDE dage skriver jeg måske 20-25 sms'er. Gennemsnitligt vil jeg tro jeg skriver maks 300 om måneden.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------



  • Har faktisk engang skrevet små 6000 beskeder på en måned.. men der havde jeg også gang i et par piger på en gang :9xo . Men mener faktisk jeg har læst at der ikke koster selskaberne en øre at sende sms'er. så det bare ren overskud.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Har faktisk engang skrevet små 6000 beskeder på en måned.. men der havde jeg også gang i et par piger på en gang :9xo . Men mener faktisk jeg har læst at der ikke koster selskaberne en øre at sende sms'er. så det bare ren overskud.


    Nå det er det jeg mangler...et par piger :T


    Noget koster det dem. Det skal stadig køres over et net som skal vedigeholdes, medarbejdere der skal have løn osv.


    Men selve den reelle udgift ved en sms er nok meget lille.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det betaler ikke decideret penge, ihverfald ikke så længe det bliver på deres eget netværk
    Tror fks at en TDC -> Telia koster lidt for TDC, dog ikke sikker :9xo

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W