Bedste mobil teleselvskab?

  • Jeg har lige skiftet teleselvskab for 2min. siden.
    Det fik mig til at tænke på hvem I er kunde hos, eller hvilket mobil teleselvskab I syntes bedst om og hvorfor?


    -undskyld hvis den her poll har været på før, men mig bekendt så har jeg ikke set noget lignende :rules:



    ...jeg selv lægger ud med at vote på Telmore, var med lige fra start (har faktisk også besøgt deres HQ engang for nogle år siden) men har så de seneste 12 mdr. leget lidt både med 3 og Telia, men hopper nu "hjem" til Telmore igen, de er mest gennemskuelige med priserne, ene og alene derfor kan jeg absolut bedst lide dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Telmore, som jeg har haft i en del år efterhånden.


    Det har altid fungeret godt for mig, og er ikke blevet lokket med tilbud fra nogle af de andre.


    ditto! :cheers:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty


    ditto! :cheers:


    Helt ening - med automatiks optankning skal man slet ikke tænke på noget, det virker bare hele tiden.

  • sikke noget bras at skrive.


    af rigtige teleselskaber findes der blot 3-4 stk. det er Sonofon, TDC, Telia og 3 (dækker ikke over alt så der skal roames på et andet net).
    alle de andre sælger blot de andres ydelse.

  • Vil ALTID Vælge TDC!
    Simpelhen pga at jeg kun synes der er 3 ordenlige i Danmark, TDC, Telia og Sonofon
    Og har altid valgt TDC, og det vil jeg blive ved med :9xo

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Nu kommer det jo an på hvilke krav man stiller. Da jeg er væk halvdelen af året og i denne periode ofte har et forbrug på stort set nul så gider jeg ikke have et abonnement med fast månedlig ydelse som indeholder diverse minutter, sms'er osv.


    Jeg vil bare have et simpelt abonnement der er let gennemskueligt og som bare er der og virker uden at man skal tænke på noget. Samtidig er det rart at man kan gå på nettet og tjekke sit forbrug og at man kan slippe for at få et brev med posten i ny og næ som alligevel bare ryger ud.


    Alt dette kan jeg få hos Telmore uden problemer og derfor har jeg valgt dem (og stemt på dem). Jeg skal ikke kunne sige om de er de bedste men indtil videre har de også givet en udmærket service de ganske få gange jeg af en eller anden grund har haft brug for det, så jeg ser ikke nogen grund til at skifte.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Nu kommer det jo an på hvilke krav man stiller.
    Anders


    Super :9xo
    -det er det jeg syntes er lidt interessant at høre, hvad det egentlig er I går efter når I vælger mobil telefon selvskab.
    Det skal lige siges at der intet videnskabeligt er i den her poll, jeg var bare nysgerrig, men jeg kan se der er mere end 100 der har luret men kun en tredjedel der har "turde" (eller gide) stemme...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac
    Super :9xo
    -det er det jeg syntes er lidt interessant at høre, hvad det egentlig er I går efter når I vælger mobil telefon selvskab.
    Det skal lige siges at der intet videnskabeligt er i den her poll, jeg var bare nysgerrig, men jeg kan se der er mere end 100 der har luret men kun en tredjedel der har "turde" (eller gide) stemme...


    Sådan kan du ikke dele det op for der er mange der er inde flere gange for at se hvad der er sket i tråden og/eller kommentere igen som jeg gør nu. Og de tæller jo hver gang de er inde så i princippet kan det være 100% af alle der har set tråden som har stemt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Kom til at stemme Sonofon :roller: mest latterlige mobilselskab i DK syns jeg. Ej det nok svært at slå Debitel.


    Mener helt klart at Telmore er bedst, de har klaret det suverent fra starten af, aldrig haft store problemer, god dækning gode priser let selbetjening på websitet. En klar vinder

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Telia Talk virker for mig. Har ikke brug for andet. :drink:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • jeg har cbb det er dejlig enkelt.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • U N O T E L .


    Er nok ikke den billigste selskab nu, men er sq godt med, jeg har 3 mobiler hos dem og altrig, jeg gentager altrig har jeg haft nogen som helst problemer. Vi kan tale 15 min. for 1 dkk mellem de 3 foner vi har. Lige mit behov. Ellers ganske overskuelig prisliste og udførlig forklaring på andre ydelser. :9xo

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit