Indlæg af Curious


    Som sagt skal jeg gerne skære ned på spekulationerne om hvordan du har opnået dit intellektuelle stadie. Men - også som sagt :) - så finder jeg det fuldstændigt sindssygt at du kan finde på at lave sådan et nummer - og du er endda stolt af det....


    Så kan du ikke i det mindste forklare mig om du overhovedet har tænkt på hvad konsekvenserne kunne have været af det stunt du har lavet? Kan du ikke også forklare mig om du syntes et par rammer billige øl er nok grund til at sætte ikke alene din egen men andre menneskers liv og helbred på spil?
    Og kan du ikke også lige forklare mig hvorfor du finder det nødvendigt at "blære" dig med det?
    Jeg forstår dig ganske enkelt ikke og derfor konkluderede jeg at du nok "havde en skrue løs" - den slags konklusioner skal jeg naturligvis gøre mit for at undgå for fremtiden....men så giv mig da en bedre forklaring end den jeg tillod mig selv at opstille :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hold lige en ordentlig tone - Jeg gider ikke se på tilsvining!


    Tonen kan man altid diskutere - den er måske også til den skarpe side. Det vil jeg da gerne indrømme. Men syntes du ikke også det er helt ufatteligt dumt, ikke alene at lave det nummer, men også ligefrem være stolt af det?


    Jeg skal da gerne gøre tonen mere børnevenlig men hvis jeg ikke må tage den skarpeste afstand fra den slags dumheder....ja så må jeg jo finde mig et alternativ til dette ellers ganske udemærkede forum, hvor jeg kan finde svar på alverdens tekniske computerproblemer...


    Er det ikke underordnet hvordan tingene er i teorien når (næsten) enhver idiot kan se at den bil ikke er forsvarlig at køre i?
    Specielt når man ser billederne der viser hvor skæv den er så kan man altså ikke lade være med at spekulere på om han ikke har været tabt på hovedet som barn :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz


    Det var jo ikke specielt pænt sagt? :)


    Nej det var måske ikke ligefrem det mest diplomatiske ordvalg jeg kunne finde :) Men jeg syntes så egentligt heller ikke der er grund til at pakke tingene ind over for sådan en klovn - desværre lærer han det sikkert først når han sidder i rullestol....at hamre nogle uskyldige mennesker ned vil sikkert ikke engang kunne trænge ind i skallen på ham.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden


    Jamen hvad skal jeg sige? Hvis hun ikke er klar til at komme tilbage til mig, så er der jo ikke meget ved at sige: "Du SKAL komme hjem til mig, ellers snakker jeg aldrig til dig igen!"
    Er det så ikke bedre hvis jeg gør det jeg gør nu? ..at playe den cool! Har sagt at jeg ikk gider snakke med hende så længe hun ikke vil se mig som en kæreste!


    Hey...Heldigvis starter skolen jo snart - du går i gymnasiet ikke sandt?
    Mit bud er at du næppe kommer mange fester ind i det nye skoleår før det hele ser rimeligt fint ud.... For mig lyder det som om hun bare skal ud og rende hornene af sig - kærester i 3 år, flytte sammen og i er omkring 20?
    Hvis du vitterligt vil blive gammel med hende, så må du også lade hende fucke lidt rundt og opleve verden nu - hellere få klaret det nu end om 15 år.... Men det ved hverken jeg eller nogen andre end dig selv herinde sikkert - så jeg vil nøjes med at holde fast på at det hele ser bedre ud i den nærmeste fremtid ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    .... det første der slog mig (nok en typisk tanke for forældre med børn) ..... Tænk hvis én anden lastbil kørte frontalt ind i dig med den vægt du havde bagi. Jeg ville nødigt have mærket en kasse Royal komme flyvende i nakken på mig. Ud af dette kan du så læse, at jeg aldrig fylder mere i min bil, end hvad jeg kan have i bagagerummet. Jeg tør det ikke .... ikke engang noget ligget på hathylden.


    Så ville det jo kun være ham selv der kom til skade - lidt Darwinistisk udrensning i arvemassen ;)


    Hvad værre var hvis geniet kom ud for en anden farlig situation i trafikken med andet end en kæmpe lastbil.... Sådan en gammel spand bremser nok ikke specielt godt med et læs sodavand bagi og et et læs lort ved rattet :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af EcoPa
    hehe, ja, alt er relativt.. :P


    Men ja.. vi må bare håbe at der måske sker noget snart, det jeg bare tænker er at der nok ikke er så mange der opsiger boliger lige nu, men selvfølgelig så kommer der nok en masse i løbet af september.. så det er bare her til at starte med..


    //Out - EcoPa


    Der kommer ihvertfald en del til forårssemestret, når folk ikke kan gemme sig længere og render ind i stopprøverne ;)

    Prøv at kigge i Ugeavisen, der er der som regel et par værelser til leje. Jeg mener den udkommer om onsdagen - jeg er desværre ikke på Fyn denne onsdag. Men hvis du ikke har mulighed for at komme herover og selv få fat på et eksemplar kan du lige sende mig en mail. Så kan jeg skrive til dig hvis der er noget i den, når jeg kommer hjem (onsdag aften eller torsdag).


    Alternativt kan du smide en annonce i selv - ved egentligt ikke hvor meget det giver men det er da en mulighed. Der er som regel også nogle opslag ude på universitetet... Der er opslagstavler over det meste af universitetet, så hvis du slår vejen forbi skal du ikke bare nøjes med at kigge ved hovedindgangen.


    Derudover så skulle du tage at kontakte studievejledningen, de har som regel nogle gode idéer. De kan
    sikkert også fortælle dig hvem du skal snakke med på kommunen hvis det går helt galt :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    DmK's regning er nok forkert..
    Ser ud til de har sat hans abonnement til at starte d. 1/7,
    men eftersom han først kunne købe den d. 11/7 er der et eller andet galt.


    Men vil da alligevel ringe og bekræfte det hele i morgen kl. 8 når de åbner..


    Ja eller også har han bare læst forkert... Den slags sker jo ;)


    Men derudover syntes jeg ærligt talt den her tråd kun tjener et formål: At gøre folk opmærksomme på at lige læse betingelserne igennem inden de føler sig snydt... Din regning tvivler jeg ihvertfald stærkt på der kan sættes en finger. Med abonnementsprisen de første 6 måneder og diverse gebyrer (oprettelse, sim-kort, fakturagebyr osv.) medregnet lyder det ikke som om der er nogle ugler i mosen der :P


    Men det skal da blive spændende at høre hvad de siger når du snakker med dem :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    KANON!!!!
    så forstod jeg i hvert fald det meste korrekt..
    Jeg takker og bukker.
    Nej selvfølgelig skal du ikke hæftes for noget.
    og et lille hint, je ghar skrevet 3 mails til dem nu, omkring lagerstatus :) No Answer


    Så må vi håbe tøjet passer :roller:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Eneste ting jeg lige skulle vænne mig til var batmans stemme, jeg kan forstå at han laver sin stemme om så andre ikke genkender ham, men han taler også sådan med Alfred i en scene.
    Men det må være dragten der ændrer hans stemme ;)


    Eller også er det fordi Bruce Wayne og Batman er to forskellige personer* ;)



    * I overført forstand naturligvis

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake
    Hej Alle - mange tak for hjælpen. Har kigget på alt hvad I har anbefalet, og har nu købt et Canon Powershot G9. Det er RIGELIGT til mig, med de funktioner der er.
    Så vidt jeg kan bedømme, er det et rigtigt godt kamera - men man skal være indstillet på at øve sig hvis man vil bruge mere end "Auto" funktionen. Og det vil man jo....


    Tillykke med kameraet :clap:


    Får vi nogle billeder at se så? :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Lemon


    Er du idiot? Emo's er ikke det samme som punk.. Og bare fordi der er en lille gruppe herinde der ikke har "Martini i hånden og sko fra Gucci!" Så skal du sgu da ikke spille smart, fordi du tror du har en hel masse andre i ryggen herinde fra, der har samme stil som dig. Jeg går sgu da heller ikke og poster lort i tråde om techno og hardstyle, fordi det ikke er min stil, så måske skulle du gøre det samme, når Punk tydeligvis ikke er din stil..


    Tak <3


    Emo, punk...Whatever... Det største røde flag er, efter min mening, når folk skriger sig selv hæse over hvor fucking punk de er...


    Hun har jo belånt sit hus - så garantien skulle være på plads...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Cola er min klare favorit, men af og til kan jeg også få lyst til lidt afveksling, og så skifter jeg over til Fanta eller 7up/Faxe Kondi.


    I mine øjne er 7up og Faxe Kondi ens, for jeg kan ikke smage forskel.


    Jeg syntes der er en (klar) forskel på 7up og Faxe* - men det kunne være interessant at lave en blindtest... For man bliver ofte overrasket over hvor meget man kan snyde sin smagssans :)


    * Faxe Kondi er "blødere" og knap så "tør" som 7up - 7up smager som om der er mere kulsyre i, hvis jeg skal sætte en finger på det...