Indlæg af zizo

    Jeg mangler en CPU køler til en Am3 AMD phenom 2 x4 det skal helst Være i eller omkring vejle og det skal Være aftermarket low noice

    hej alle jeg har en asus Eee pc 900 hvor skærmen er gået i stykker så skal lige høre om der er en der har sån en fætter til at ligge som ikke virker hvor jeg kan få lov at købe skærmen :) jeg har kigget på nettet efter en nypris og den er på ca 500,- så vil ikke gi mere end ca 200,- for en brugt :)


    //kiim

    hej jeg sidder lige og leger lidt med at få mit display i mit gamle G15 til at virke


    jeg kan nemt nok få det til at virke med logitechs egen software


    men jeg kan ikke få det til at virke med lcd studio 2.1


    jeg har været ved at søge lidt rundt på nettet og har efterhånden prøvet meget forskellig
    men det ser ikke ud til at virke over hovedet


    har heller ikke haft held med at hente drivere til mit G15 fra logitechs hjemme side, jeg kan simpelthen ikke finde dem


    jeg køre som jeg tidligere har skrevet med windows 7 X64


    er der andre der har haft samme problem som mig ??



    //
    kiim

    hej jeg har i gennem en lille periode på ca 3uger haft min computer til at køre uden problemer over hovedet
    men da jeg så i går skulle se om den kunne trækker Wow i max hvilket den godt kunne, så slukkede den lige pludselig, så startede jeg den op igen og satte mit grafik ned på det jeg plejer at køre med, men igen lukkede den bare ned, prøvede self nogle gange for at se om det bare skulle være en engangs forestilling men uden held jeg har prøvet med nyt windows og nyt wow men uden held jeg har snævret den ind til at det er i SW dwaft distrect omkring ah at den gør der har ikke været nogle problemer hele dagen mens jeg har spillet på en alt jeg har lvl fra 40 til 50 der her den ikke brokket sig overhovedet


    ps. mens jeg har skrevet det her har den lukket 2 gange ( disse 2 med BSOD ) og har i den forbindelse prøvet med nogle andre ram da dem jeg havde i muligvis ikke havde det for godt pga et lynnedslag..

    er det kun cool cash eller er du muligvis intra i at bytte cpu ram og med en hp bærbar der er ca 1000 -1200 værd ??? og så evt med de 2 styk Striker II Formula og hvis du har noget køler der passer der til ???? gerne vand køling ???? :)

    når kan se den er budt op i 400 eller retter 700 incl ram og der kan jeg ikke være med desværre :(


    men kan se du har 2 x Striker II Formula som du vil af med os eller hva ??? hva skal de koste ??? eller virker de begge ikke eller hvordan ??