Min mor blev kørt Ihjel, han sigtes ikke!!!!!!!!!!

  • EDIT
    Må smide de her 2 ind her da man ikke må smide mere end 3-4 billeder ind.


    [Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com…79995439_d4f4c1d3d1_o.jpg] Her gik hun...


    [Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com…79995545_f8d2d05dda_o.jpg]
    Svært at få overblik her ?



    Min klage er her !
    http://www.myupload.dk/showfile/39158cdb4a.doc


    Nemmere at forstå min frustration nu tror jeg!?!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu
    Nemmere at forstå min frustration nu tror jeg!?!


    Jeg kan alså stadig ikke se hvorfor du vil hænge skraldemanden ud for det her.. Det er da muligt at han kunde have været mere opmærksom osv. men igen.. kan vi ikke alle det fra tid til anden? jeg tror de fleste har lavet ting i bil hvor vi har tænkt "shit det kunde have gået galt" om det så var fordi vi var trætte, uopmærksomme, bliv distraheret eller lignende er ligegyldigt.. Uheld sker og du får ikke din mor tilbage ved at gå efter en mand der sikkert stadig er i chock..


    Min holdning hade været stik modsat hade hun opholdt sig på fortovet eller hade der været for høj fart eller alcohol indblandet.. som jeg ser det ud fra billederne har han taget det sving i en blød bue omkring 35-40kmt (tror ikke en skraldebil kan tage det sving med højere hastighed) og han overså hende simpelthen... Det er et uheld.. han har jo overholdt færdselsloven så vidt jeg kan se.. Er faktisk sikker på at når det ikke er en fodgænger overgang så er det folk til fods der skal vendte til bilerne har paseret..


    Og for noget andet så hids dig lige ned... jeg mente intet respektløst i min tidliger post jeg skrev bare hvad jeg følte og er det ikke hvad denne tråd er til for?


    MvH Fed7haS

  • har selv prøvet at køre en ned på arbejdet, gudskelov blev vedkommendes cykel kun skadet og vi var begge pænt rystede......der er altså omstændigheder der gør at man ikke kan se i alle vinkler osv når man sidder i en varevogn eller lastbil (også uanset alle de spejle), så der har da formodentligt været tale om en blind vinkel, jeg tvivler da på at han har gjort det med overlæg...uden at vide mere om det, så kan det også være din mor der selv har lavet noget uventet/uheldigt/uforsvarligt, og det er jo lidt svært at få opklaret nu.....tro ikke vi ikke føler med dig, men her i landet er man altså uskyldig, medmindre andet er bevist.og den skraldemand har det sq heller ikke godt er jeg sikker på.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nosfer@tu


    Ligemeget hvis trist en oplevelse dette end er, så bringer råb, skrig, frustrationer, hævn osv ikke din mor tilbage - beklageligt.
    Den triste episode du er/var gennem kan jeg kun beklage, men det nytter ikke at se sig sur på samfundet, og andre som ikke lige deler dine meninger omkring "skriget" på tweak.dk


    Ved at oprette en tråd herinde, så må du jo kun forvente, at ikke alle er lige enige med dig i dine holdninger m.v
    Denne sitiuation du er gennem, synes jeg er dybt personlig, og var det mig, så kunne jeg ikke drømme om at oprette den herinde! Jeg ville søge til venner eller familie. Men hver sin måde at løse sagerne på, og respekt for det.

  • Hej Peter


    Har lige læst det hele igennem, hvilken trist oplevelse :(


    Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis sådan noget skulle ske for mig, kan nemt forstå din frustration. Ikke alene mister din mor livet på grund af dette uheld, i får også lov at stå tilbage med en sag hvor gerningsmanden ikke står til ansvar, og dermed sidder i med eventuelle omkostning selv.


    Jeg går da stærkt ud fra det aldrig har været chaufførens hensigt at ramme din mor, men ikke desto mindre var det hvad der skete. Det skal selvfølgelig ikke koste manden livstid eller urimelige erstatningssummer, da han jo temli sikkert heller ikke har det for godt med hele denne episode, men der er for pokker vel en forsikring fra hans side der kan gå ind og dække omkostningerne, hvis blot det blev gjort klart at det var ham der lavede fejlen.


    Jeg håber statsadvokaten giver dig medhold i klagen så du kan komme videre med livet. Jeg kondolerer og du har min dybeste medfølelse!

  • Den her tråd er ved at udvikle sig til det patetiske.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu


    Lad mig køre din mor ned ved et uheld også kan du få lov at sige det igen! :finger:


    Seriøst. Al min sympati til dig er ved at ebbe ud. Hvad er det egentlig du vil med denne tråd? Samle en "possy" og lynche chaufføren?


    Suk.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Hænge ud ?
    Igen skriver du noget uden at tænke dig om?
    Hvordan er han hængt ud ? Hvor står hans navn ?


    Du skal ikke vente hvis du allerede er ude på vejen!


    Du kan ikke bare skrive hvad du har lyst til fordi det giver en extra


    post.
    Man skal tænke sig om inden man skriver et indlæg på et forum, og da


    det er så tydeligt som INTET andet at du ikke har gidet læse hvad der


    står i tråden, snakker om 50 km i timen og kl 2 om natten.
    Så skal du bare lade være med at skriver herinde!


    Tænk på hvis det var din egen mor, også kom og sig igen at det er


    straf nok at han har det dårligt!


    Og det er IKKE et uheld hvis du overser nogle, det er uagtsomhed!



    helt enig Fragman, og min mor kan have lavet noget forkert!
    Dog vil du jo kunne se på de overstående billeder at han ingen blinde


    vinkler har!
    Han kan jo se hende ud af foruden HELE tiden!
    Siger ikke han skal i fængsel, har hele tiden holdt fast på at jeg


    gerne vil tilgive ham.
    Men politiet´s manglende behov for at behandle mig og mine slægtninge
    med respekt og omtanke har jo vist sig flere gange her.


    Virker jo som om de slet ikke ønsker at rejse en sigtelse!


    OG det er politiet og vidner der skal bevise min mor har lavet en fejl.
    Du har som føre af et motor køretøj 100 % ansvar for ikke at ramme bløde trafikanter som udgangs punkt. De skal hoppe ud foran dig før du kan fritages for ansvar.
    Sådan er loven nu engang, det får vi jo alle at vide når vi tager


    kørekort!



    Enig. vi får heller ikke en krone.
    Sådan er den danske lov :(



    :ohmy: Husk nu hvad du selv skriver ????


    Meget nemt at tage hvad jeg skriver ud af kontekst.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Trist.


    Men hvis det var en ulykke, hvorfor skal chaufføren så straffes mere end han allerede er blevet på sjælen?


    Til det får du dette svar


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu


    Lad mig køre din mor ned ved et uheld også kan du få lov at sige det igen! :finger:


    Det er jo tydeligt du syntes det er fair nok at man går ustraffet hen.
    Du konkudere jo at det var en ulykke bare fordi du ikke tror det var med vilje.

    Du har jo åbenbart gjort som så mange andre på forumer gør, følger strømmen og tager det extra post.


    Med patetisk mener du ynkelig eller ?
    Så lad da endelig være med at skrive i den ?


    Sympati fra dig behøver jeg eller mine slægtninge ikke ;)
    Du syntes jo det er synd for manden at han er kommet til at køre min mor ned.
    så hun brækkede venstre arm, venstre ben.
    hævet i ansigtet.
    kæmpe flænge i nakken der blødte læs i 5½ time totalt og var umulig at stoppe.
    Knust bækkenparti/underliv af baghjulet der gjorde hendes hjerte satte ud inden for 2 minutter mens hun lå på en skide asfalts vej i tårstrup og gispede efter vejret.
    Ilt hun ikke kunne få fordi hendes puls faldt så drastik pga VOLDSOMME indre blødninger.


    Også skal jeg acceptere at mangen går fri uden en retsag ?
    Det er jo tydeligt at der ikke findes et T-kryds i danmark hvor man har bedre udsyn end der nogle andre steder.


    Han kunne se hende 50 meter inden T-krydset.

  • Må jeg kondolere.


    Jeg kan (7 9 13, og alt det der) ikke sætte mig ind i hvordan du har det, andet end jeg kan forestille mig, at det er meget slemt. Jeg tror, hvilket er baseret på mine forestillinger og min tolkning af det du skriver, at det du har mest behov for er, at politiet vælger at tage ulykken seriøst, og efterforske den til bunds, i stedet for bare at afvise alt. Selvom det nok har været et uheld, og selvom chaufføren sikkert har det meget elendigt, så sidder du også tilbage uden de svar der kan være med til at give dig ro til at komme igennem det her.



    Derudover kan jeg kun tilføje til de folk der er undrende overfor at tråden er blevet oprettet - er det virkelig nødvendigt at informere alle om det? Måske synes I det er underligt, og måske ville I ikke gøre det på den samme måde, men bør vi netop ikke have den rummelighed der giver plads til en tråd som denne? Bør vi netop ikke adskille os fra så mange andre steder, og vise de øvrige brugere bare en smule respekt? Der er ingen der er tvunget til at læse eller kommentere alle tråde det er stadig frit at springe over dem man ikke er interesseret i. Jeg tror ikke, at Nosfer@tu har oprettet tråden for at få medlidenhed, medynk eller for at samle et tæskehold, så lad os nu vise lidt respekt for hans måde at gøre tingene på, i stedet for, måske, at gøre tingene værre end de allerede er.


  • Hvad fanden snakker du om? ikke hængt ham ud? der står Michael Jørgen Steffensen sort på øhhhh rødt? i det brev du har postet fra københavns vestegns politi... nu tror jeg vi spænder huen min ven..


    Og alt det fis med at "hvad hvis det hade været din mor hulk hulk..." gider jeg ærligt talt ikke høre på... min far bliv dræbt i trafikken forige december.. og jeg husker ikke at jeg oprattede en whiner tråd på tweak?


    Før hade jeg sympati for dig men jo mere du flipper ud jo mere pisser du mig af.. slap af knægt og tag det som en mand...


    Fed7haS

  • Er det ikke på tide denne tråd låses!!


    Sympati herfra ja, men personligt synes jeg opretter træder totalt ved siden af fordi alle ikke er lige ening. Der er, hvis nogen har glemt det - ytringsfrihed i Danmark. Opretter man en tråd på et åbent forum, så må man sgu forvente der kan komme kommentarer, som kan give en "modvind"


    Opretter - Du har i den grad hængt manden ud ved at frigive hans navn!
    Min opfattelse er, at på tweak.dk eller andre PC relateret sites for man medfølelse, hvis ens hardware dør, og ikke når ens familie går bort. Dermed ikke sagt, at der ikke skal være plads til SKRIG OG SKRÅL når man føler alt sucks, men jeg synes ikke dette er det rette sted at forklare, hvordan din mor kom til skade rent fysiks. Det er simpelthen for makabert , og unødvendigt for andre at læse!


    Du har fået respons på din tråd, og dne uheldige oplevelse. Er det så ikke nok nu.
    Alle jeg kender har fået sår på sjælen, og det er en trist del af livet. Alt hvad der ikke dræber dig, gør dig stærkere. Tid er den eneste faktor du kan læne dig op af, og så venner og familie.


    God vind

  • Før tråden lukkes (?), vil jeg gerne sige at det gør mig skide ondt på dig og din families vegne. Og det er jo ikke helt fair at ham chaufføren ikke får en straf. En ulykke sker når man ikke passer ordentligt på..

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    En ulykke sker når man ikke passer ordentligt på..


    Det er noget vrøvl!
    Alle kan være uheldige, at der så er forskellige grader af uheld samt output af uheldet, er noget andet.


    Vi er kun menneskes, og det er menneskeligt at fejle. At tilgive er den største gave i livet, og husk nu der er 2 sider af en historie.


  • Whiner :D HAHAHHAH
    Hans navn er fjernet nu, det var skam ikke meningen at hænge ham ud ved navn!


    Var det så din fars egen skyld eller andres?
    Blev nogle sigtet?


    hehe tag det som en mand at din mor er død og politiet ikke gør noget!




    Nu mener jeg ikke kun forumer er til for at snakke om hardware.
    De kan bruges til alt og sålænge folk tænker sig om inden de skriver hvad de syntes er der jo intet man ikke kan snakke om.
    Regnede dog ikke med at jeg ville få en holdning ala "nå hvor synd for ham, det er da straf nok" smidt i nakken.


    Har fjernet hans navn, det var en fejl da jeg bestemt ikke havde noget behov for at hænge ham ud ved navn[ nævnelse


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Før tråden lukkes (?), vil jeg gerne sige at det gør mig skide ondt på dig og din families vegne. Og det er jo ikke helt fair at ham chaufføren ikke får en straf. En ulykke sker når man ikke passer ordentligt på..


    Ved heller ikke hvor det med tråden skal lukkes kom fra?


    Viser det sig at det er et uheld osv så er det jo kun fair at han ikke straffes.
    Jeg kan bare ikke se hvorledes det kunne være en ulykke.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Det er noget vrøvl!
    Alle kan være uheldige, at der så er forskellige grader af uheld samt output af uheldet, er noget andet.


    Vi er kun menneskes, og det er menneskeligt at fejle. At tilgive er den største gave i livet, og husk nu der er 2 sider af en historie.


    Ulykker som denne opstår ikke ved at man overholder alle regler, og det er jo det politiet hævder han har.
    At fordi han kørte langsomt så er det okay.


    Men alligevel var han så blind han ikke så hende, også døv at han ikke stoppede da han ramte hende foran, men fortsatte og kørte over hende med baghjulet!


    Husk nu at Tilgivelse er for mig at give og ingen andre at påkalde!


    Hans historie "jeg så hende ikke"
    Længere er den ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Det er noget vrøvl!
    Alle kan være uheldige, at der så er forskellige grader af uheld samt output af uheldet, er noget andet.


    Vi er kun menneskes, og det er menneskeligt at fejle. At tilgive er den største gave i livet, og husk nu der er 2 sider af en historie.


    OG det er jo fair nok at du har en anden holdning end mig, eller så forskellig syntes jeg ikke den er.
    Men du skriver med diplomati og omtanke, og det syntes jeg der er meget få der gør!

  • Quote

    Whiner :D HAHAHHAH
    Hans navn er fjernet nu, det var skam ikke meningen at hænge ham ud ved navn!


    Du har lige mistet respekten og forståelsen herfra!
    Pas på ikke at blive bitter i din jagt på "hævn"

  • kondolerer ;(


    og først engang tænk på hvodan du ikke kun behandler os herinde, men også hvordan du behandler sorgen over din mor.


    tænk hellere over at hun måske er et bedre sted nu eller er født i en anden krop afhængigt af hvad du tror på.


    kon videre, knægt, og lev livet som livet leves skal.... :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nosfer@tu


    OG det er jo fair nok at du har en anden holdning end mig, eller så forskellig syntes jeg ikke den er.
    Men du skriver med diplomati og omtanke, og det syntes jeg der er meget få der gør!


    Ja det er nok de færreste, dig selv undtaget i meget høj grad.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Ja det er nok de færreste, dig selv undtaget i meget høj grad.


    Præcis.


    Jeg er endda begyndt at tvivle på seriøsiteten bag denne tråd.


    Pointen med tråden er ihf. gået fløjten.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Det er noget vrøvl!
    Alle kan være uheldige, at der så er forskellige grader af uheld samt output af uheldet, er noget andet.


    Vi er kun menneskes, og det er menneskeligt at fejle. At tilgive er den største gave i livet, og husk nu der er 2 sider af en historie.


    Okay. Det var måske lidt dårligt formuleret af mig .. De fleste ulykker sker pga man ikke passer på :P Og det med at det er menneskeligt af fejle er selvfølgelig helt rigtigt ;) Men jeg tror ikke chaufføren ville have lavet ulykken hvis han havde passet ordentligt på :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB