Min mor blev kørt Ihjel, han sigtes ikke!!!!!!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    Okay. Det var måske lidt dårligt formuleret af mig .. De fleste ulykker sker pga man ikke passer på :P Og det med at det er menneskeligt af fejle er selvfølgelig helt rigtigt ;) Men jeg tror ikke chaufføren ville have lavet ulykken hvis han havde passet ordentligt på :)


    Hvor mange af os er 100% koncentreret i trafikken ?
    Hvor mange af os har ikke kontrolleret en køretøj, cykel, bil, knallert m.v en eller 2 gange, hvor man ikke burde ?


    Hvor mange af os har ikke gået overfor rødt ?


    osv osv


    Det handler om at være på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt
    Jeg har mistet al respekt for opretter efter hans grinagtige behandling af vores meningen og holdninger!


    Jeg er helt enig med Berleburg!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg vil lige minde alle om at holde en rolig og fornuftig tone her i tråden.


    Der skal være plads til alles meninger.


    Der er da ikke en eneste som ikke overholder dette ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg vil lige minde alle om at holde en rolig og fornuftig tone her i tråden.


    Der skal være plads til alles meninger.


    Få nu bare lukket den tråd. Manden går jo helt amok når folk ikke er enige. Bare det at han poster chauførrens navn burde da være nok til at lukke det. Jeg forstår slet ikke at tweak vil være en del af at svine en mand til på den måde, når politiet har sagt det var en ulykke.


    Det er da pisse tragisk og jeg ville da også være utrolig ked af det hvis det var min mor. Men helt ærlig, den behandling der uddeles til folk i tråden, og chauførren, er da uacceptabelt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Få nu bare lukket den tråd. Manden går jo helt amok når folk ikke er enige. Bare det at han poster chauførrens navn burde da være nok til at lukke det. Jeg forstår slet ikke at tweak vil være en del af at svine en mand til på den måde, når politiet har sagt det var en ulykke.


    Det er da pisse tragisk og jeg ville da også være utrolig ked af det hvis det var min mor. Men helt ærlig, den behandling der uddeles til folk i tråden, og chauførren, er da uacceptabelt.


    :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Få nu bare lukket den tråd. Manden går jo helt amok når folk ikke er enige. Bare det at han poster chauførrens navn burde da være nok til at lukke det. Jeg forstår slet ikke at tweak vil være en del af at svine en mand til på den måde, når politiet har sagt det var en ulykke.


    Det er da pisse tragisk og jeg ville da også være utrolig ked af det hvis det var min mor. Men helt ærlig, den behandling der uddeles til folk i tråden, og chauførren, er da uacceptabelt.


    +1. Alt respekt mistet.

  • Det er virkeligt en sørgelig historie og jeg ønsker for dig og de andre efterlandte politiet finder frem til den rigtige forklaring.
    - Det behøves jo ikke at være deres første vurdering, da alle jo kan lave fejl, selv politiet.


    Jeg kan kun begynde at forstå dit behov for at få hele verden til at vide om denne tragiske hendelse, hvor du ikke mener den rigtige forklaring er fundet endnu, og med god begrundelse.


    Om det er det rigtige sted at gøre det kan altid diskuteres, men i din situation ville jeg helt sikkert have gjort det samme. Det er en situation ingen andre kan sættes sig ind i og så reagerer man på måder, som for andre er svær at forstå.
    Dette er miljøet du bevæger dig i og derfor et naturligt valg.


    Igen, så håber jeg politiet finder den rigtige forklaring, om den er for eller imod skrallemandens uskyld, så du/I kan prøve at komme videre med én af alle de "åbne kasser" der er efterladt.


    Kodus
    /Thomas


  • Thx den herre :)


    Jeg har lige fået Brev fra StatsAdvokaten der forklare at de har rekvireret sagens akter og anmodet Politidirektøren i Københavns Vestegns Politikreds om en udtalelse om afgørelsesn.


    Når den forligger vil de se nærmere på sagen.


    Sagsbehandlings tiden er 60 dage men kan variere, er den ikke truffet inden det vil jeg blive orienteret om om grunden dertil samt hvornår en afgørelse kan forventes.


    2 dage var de om at sende det brev.
    Fandme service.


  • Jeg er 100% enig med Burgerdamen. :D
    Til jer andre der ikke kan forstå han har noget hævnfølelse så husk at det er det straf består af.
    Hvem havde ikke lyst til at klynge Peter Lundin op i den nærmeste lygtepæl dengang? Jeg kender ret mange men danmark er humant land. Vi slår ikke ihjel. Og nogen gange straffer vi ikke folk der er bevidst skyldige pga procedurefejl som den sag fra Nyborg hvor en far blev stukket ned og stikkeren er gået fri.
    Til Nosfer@tu: Jeg kan ikke forestille mig hvordan du har det. Men du må det af H til helt sikkert. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Trist historie for alle parter.
    jeg har selv kørt lastbil og syntes at kunne se på billederne at det regner og er mørkt
    det gør det rigtig svært at se en fodgænger især hvis personen går uden reflexer.


    ikke en undskyldning men kan måske forklare noget.


    føler med dig håber du kommer over det men tænk også lidt på ham staklen der kørte lastbilen han har det garenteret heller ikke let.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    Trist historie for alle parter.
    jeg har selv kørt lastbil og syntes at kunne se på billederne at det regner og er mørkt
    det gør det rigtig svært at se en fodgænger især hvis personen går uden reflexer.


    ikke en undskyldning men kan måske forklare noget.


    føler med dig håber du kommer over det men tænk også lidt på ham staklen der kørte lastbilen han har det garenteret heller ikke let.


    Kan du tror jeg gør Henrik.
    Og min mor ville have jeg skulle tilgive ham.


    Og det vil jeg også gerne, Nu får vi at se om politiet har lavet en fejl eller om det skal være sådan.
    Men FANDME svært at forholde sig til :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    Trist historie for alle parter.
    jeg har selv kørt lastbil og syntes at kunne se på billederne at det regner og er mørkt
    det gør det rigtig svært at se en fodgænger især hvis personen går uden reflexer.


    ikke en undskyldning men kan måske forklare noget.


    føler med dig håber du kommer over det men tænk også lidt på ham staklen der kørte lastbilen han har det garenteret heller ikke let.


    Enig, der er desværre ikke krav om at lastbiler skal være bygget således at udsynet, specielt i højre side bliver bedre.. Har stort set kun kørt lastbil i forsvaret. Det var en befrielse når man havde kørt civilt et par dage og kom tilbage, for der kørte vi aldrig alene, så der sad en i højre side og ku se hvad der var udenfor døren..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • ja jeg håber på at alle bliver forpligtiet til at gå med reflekser. ikke mindst for lastbilchaufører men og så for os fodgængere cyklister mm