Min mor blev kørt Ihjel, han sigtes ikke!!!!!!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Fatter slet ikke du vil dele dette meget personlige islet på tweak


    M2.. Den er jeg heller ikke rigtig med på!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Fatter slet ikke du vil dele dette meget personlige islet på tweak


    Helt enig. Syntes efterhånden tit jeg undrer mig over hvor personlige ting folk smider på tweak.dk.

  • Trist.


    Men hvis det var en ulykke, hvorfor skal chaufføren så straffes mere end han allerede er blevet på sjælen?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Må jeg kondolere. :(

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Trist.


    Men hvis det var en ulykke, hvorfor skal chaufføren så straffes mere end han allerede er blevet på sjælen?


    Jep, jeg ville mene en mindre bøde og ikke mere, end han skal leve med resten af livet, med at have kørt en kvinde ihjel.


    Men om chaufføren bliver straffet får jo ikke din mor tilbage?


    Kan godt se hvor du vil hen, men lad nu være med at arrigskaben driver af med dig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Skete denne triste oplevelse for mig, så var tweak nok ikke lige det første sted jeg ville tænke på


    først og fremmest må jeg kondolere.



    men Bublegum, hvis man ikke lige er den mest "sociale" person som lige snakker med personer face 2 face. jamen så er det vel en god udvej, at skrive her inde hvis man mener det her man føler sig lidt hjemme og kan få lidt "hjælp".


    som andre nu også har været inde på, tror jeg han har fået straf nok ved at have kørt en ihjel. Jeg har da frygtet at jeg ville drøne en over, f.eks i et højresving, så der bliver kigget en ekstra gang..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia
    ja det er trist at høre.


    men jeg håber da på nosf@rtus vegne at chauføren får en mega lang straf


    Aha, så han skal bures inde i årevis over et uheld?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Aha, så han skal bures inde i årevis over et uheld?


    når det har døden til følge ja

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia


    når det har døden til følge ja


    LOL
    Dvs at "kommer" du ved et uheld til at overse et menneske i trafikken, og personen går hen og dør. Så skal du bures inde resten af livet ?
    Træd nu lige ind i kampen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    LOL
    Dvs at "kommer" du ved et uheld til at overse et menneske i trafikken, og personen går hen og dør. Så skal du bures inde resten af livet ?
    Træd nu lige ind i kampen


    jeg trækker det tilbage...


    for det er jo selvfølgelig meget skrækkeligt at komme til at køre et andet menneske ned i trafikken.
    var det sket for mig at jeg havde kørt en ned tror jeg aldrig jeg ville turde køre mere. dvs at jeg seriøst ville bruge offenlig transport resten af livet


  • Hvad snakker du om knægt ? Prøv at udvis en eller anden form for respekt ?
    WTF står der 50 Km/ i timen og et sving ?
    Prøv at læs hvad der forgår inden du jager posts!
    Om natten, WTF ? Læs hvad du svare på inden du træder på andre menneskers føelser!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Da det er et t-kryds har der enten været hajtænder eller fodgængerfelt..


    Ja! Dog ikke fra hans side af.
    har lavede billeder, Scannet polities lamme forklaring og uploadet min egen klage der blev indsendt idag


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Og dermed sagt at det er i orden at køre folk over? Lad os da få skydevåben nu vi er igang.


    Enig.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Yderst trist, håber du kommer igennem det hele.


    Tak den herre.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Fatter slet ikke du vil dele dette meget personlige islet på tweak


    Det er der nok en del der ikke gør.
    En kammerat forstod ikke hvorfor jeg skrev "Elsker dig Overalt på jorden mor" i min msn signatur.
    JEG har brug for at vise min kørlighed til hende, Jeg har brug for at råbe op og gøre opmærksom på uretfærdigheder.
    Så samme måde som jeg bliver sur når nogle er feje eller lede over for en svag eller usikker person.
    Så går jeg SIDELÆNS OG AMOK over den behandling man får som dansk statsborger der har betalt skat i 40 år og er død en trakisk død!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    M2.. Den er jeg heller ikke rigtig med på!


    Ja jeg har altid haft et stort behov for at snakke om problemer. Har jeg gjort med andre ting også.
    Og når man har over 20.000 indlæg på diverse danske sider, så føler man sig som en del af de forumer der er.
    Ikke nok med det. HVORFOR SATAN gør man sådan som politiet gør nu ?
    `Det skal de da ikke slippe afsted med, Jeg gemmer mig fandme ikke med dette problem.
    Jeg RÅBER ALT HVAD JEG KAN FOR AT gøre opmærksom på det.


    Ligeså som jeg har arbejdet i over 2 år for at gøre Ballerup Teknik skole til et normalt sted hvor inspektøren og lærene tager ansvar og opføre sig som om der er omløb i hovedet.
    Skrev til Jurnalister, blade og alt hvad jeg kunne.


    Uretfærdighed og IDIOT SKAL BARE VÆK!!!!! :finger:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    For nogle er det bare nemmere at kommunikerer med andre uden at skulle side ansigt til ansigt.


    Tak for omtanken, men jeg er nok endnu mere mystisk end som så ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Trist.


    Men hvis det var en ulykke, hvorfor skal chaufføren så straffes mere end han allerede er blevet på sjælen?


    Lad mig køre din mor ned ved et uheld også kan du få lov at sige det igen! :finger:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Må jeg kondolere. :(


    Tak den herre. Tak på vegne af min søskende og familie


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Skete denne triste oplevelse for mig, så var tweak nok ikke lige det første sted jeg ville tænke på


    Siger nok bare at jeg er den største af nørderne...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Trist. :(


    Håber du kommer godt igennem hele forløbet.


    Tak den herre.

  • Laver et nyt indlæg for det skal ligesom have sin egen plads.


    Her er noget af det MØG jeg fik smidt i hovedet ved politets "juridiske" afdeling!


    [Blocked Image: http://farm4.static.flickr.com/3054/2384965620_de34fb8343_b.jpg]
    Rimelig formodning, min bare ?
    [Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com/2255/2380832358_489df37480_b.jpg]


    [Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com/2047/2379996103_50d48823e8_b.jpg]


    [Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com/2390/2380062583_b7ee700ca0_o.jpg]
    Hvilke vidner er afhørt på stedet?