Hvilke spil glæder i jer mest til?

• Diablo III
    Fall Out 3

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• jeg glæder mig til den nye Need For Speed der kommer. EA har bekraftet de er ved at lave en ny NFS det skulle blive noget "Back To Basic" så det glæder jeg mig til at hva de puller af :)

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    jeg glæder mig til den nye Need For Speed der kommer. EA har bekraftet de er ved at lave en ny NFS det skulle blive noget "Back To Basic" så det glæder jeg mig til at hva de puller af :)

Endnu et samlebåndsspil fra EA-fabrikken, det er ikke gået andet end ned af bakke for deres NFS produktioner... (Men jeg håber da de kommer med noget nytænkning).

Kunne godt tænke mig at se en spilbar-bil-simulator ala GT & Forza Motorsport...

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Starcraft 2
    Diablo 3 (sidde og "sumpe" i timevis/dagevis til montom musik- raide bosser for loot)
    far cry xx
    crysis 2+3 = det de "glemte" i Version 1.

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

• Synes ikke rigtig der er nogle spil som jeg bare eje, men glæder mig til at se hvordan Battlefield Heroes kommer til at se ud. Jeg har aldrig været særlig fascineret med Battlefield genren side 1942, men håber de skærer lidt ned på køretøjerne. Ellers har jeg som mange andre kigget lidt på Assasins Creed, og hvis min computer kan køre det, er det da også klart et spil jeg vil prøve.

- Nå, har lige været inde og tjekke requirements til Assassins Creed, og det kommer jeg da vidst ikke til at spille på den her computer alligevel :ph34r:

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

• Quake Live!
    Der må da komme en linux client :clap:

Battlefield Heroes lyder spændende, men med EA bag, skal man garanteret betale for at unlocke våben. før man har en chance i spillet. Så har jeg også læst at det bliver 3rd person only, hvilket jeg er lidt skeptisk overfor. Men altid noget det får lave systemkrav. Synes sjældent der kommer noget godt ud af for meget fokus på eye-candy.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    jeg glæder mig til den nye Need For Speed der kommer. EA har bekraftet de er ved at lave en ny NFS det skulle blive noget "Back To Basic" så det glæder jeg mig til at hva de puller af :)

Glæder mig også til at se hvad det bliver.
    Hvis det bliver lige som de gamle nfs spil med politi jagt og fede nye biler så bliver det sikkert sjovt :D

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Glæder mig også til at se hvad det bliver.
    Hvis det bliver lige som de gamle nfs spil med politi jagt og fede nye biler så bliver det sikkert sjovt :D

Det det ville være kanon.. Og hvis de så begyndte på widescreen på andet end PS3! Og måske fik lidt flere biler med og var lidt grundigere hvad angår bugs. Måske gjorde lidt ekstra ud af det og lavet noget ordentligt!

• Jeg må lige sige en ting til: Army of two. Virker lidt plat, men alligevel meget nice!

Intel Core Duo E6750 3.20 Ghz
    MSI 8800 GT OC
    MSI P35 Neo
    3gb 666Mhz Ram
    108Mbps High Speed Wireless Network Adapter
    X-Fi Xtreme Gamer
    Xigmatek HDT-S1283
    Silverstone 80mm
    Ukendt kabinet køler 90mm(...)
    Windows 7 Ultimate