Indlæg af Santais

    Hej derude.


    Mig og nogle venner fra klassen står i det dilemma, at på skolens net er de porte, som giver adgang til at spille spil over nettet, er lukket. Så var alternative at tilslutte os en proxy server, men vi ved næsten intet om det.


    Jeg har søgt lidt på nettet, og fandt en side med masser af gratis åbne proxy servere. Jeg prøvede så at tilslutte dem via Explorer -> Internetintsilliner -> Forbindelser -> Lan instillinger. Den nægtede bare adgang til internettet.


    ¨Jeg har også søgt efter proxy programmer, men det næsten umuligt når man har vista 64 bit.


    Jeg ville høre om nogan af jer vidste hvordan det helt fungerer. Det er mere når WoW Wotlk udkommer så vi kan game lidt i fritimerne over på skolen.


    Er der eventuelt nogen risiko ved at bruge public proxy servere?

    Hey Derude.


    så er jeg begyndt at få nogle problemer med min zepto bærbar, igen igen..


    Modellen er en Znote 3414W. Den har:


    4gb ram DDR II.


    2,4ghz intel duo core processor.


    Geforce 8600GT 512 mb.


    200gb harddisk osv.


    Problemet opstår, at min bærbar går i stå. Jeg har haft problemer tidligere med den, men det var kun når jeg brugte TDC's internethastigheds test. Nu er det så begyndt igen. Når jeg prøver at downloade spillet "Trackmania" via Danmarkbedstegamer side, går den i stå. Jeg er bange for det også kan ske ved en masse andre ting, som jeg endnu ikke har udforset.


    Så jeg ville høre om nogen har lignende prblemer eller ved hvad der eventuelt kan gøres?


    Har snart haft bærbaren i et halvt år, så gammel er den ihvertfald ikke. Burde da mindst holde 2 år, og specielt den til pris den har kostet!.


    mvh. Mark

    Hey Derude.


    Nu har jeg kigget overalt, men kan bare ikke finde et sted, hvor man kan få en ekstra guitar kontroller til GH 3 til PC. Ville høre om i kendte et sted, hvor det er muligt (I Danmark).


    Har kun kunne finde dem til Xbox360, PS2+3 og Wiiiiiiii.

    Hey derude.


    Ja overskriften siger nok sig selv. Jeg kan ikke få mit sorround 5.1 anlæg til at fungere på min pc. Det virker fint igennem forstærkeren til tv'et og dvd'en. Har haft min far til at installere det, og han har rimelig meget forstand på sådan noget, så det skulle være sat rigtigt til.


    Men til pc'en virker det sq ikke. Jeg har de seneste drivere ( 2008 ) og mit lydkort er et Realtek 97. Mit bundkort er et ASUS A5N8X. Kablet fra forstærkeren går ikke ind i en af de 6 audio stik, som bruges til normale pc-højtalere, høretelefoner eller mindre anlæg. Har et SPCID kabel, eller hvad det nu hedder, som sidder i det gule stik næsten i toppen af bundkortet.


    Jeg har nogle teorier, hvorfor det ikke virker. Kan det være bundkortet som er broken? Kablet som er kaput? Eller måske settings på computeren der er forkerte?


    Jeg har søgt overalt angående drivers, opsætninger osv. men i Realtek 97 options, er der ikke ligefrem noget om det stik, som jeg skal bruge. Kun om de 6 audio stik.


    Jeg har prøvet at sætte stikket i en af de 6 audio stik. Den fandt ud af, at der var et stik i, men der var stadig ingen lyd. Den kom frem til, at det bare var en lydenhed.


    Det her er et akut problem. Skal nemlig bruge anlægget på fredag ;) Det har tidligere virket, men kan ikke huske hvornår det stoppede med at virke. Jeg brugte så min skærm, som jeg også brugte som pc skærm den gang, og kørte det bare og tv'et. Nu har jeg så købt en rigtig pc skærm, så nu SKAL det køres gennem computeren. Fjernsynet kører for sig selv og er ikke længere en mulighed.

    Har allerede Frets on fire med guitar hero 3 mod. Det kan på ingen måde måle sig med Guitar Hero 3. Er lidt noget andet med et bevægende band og en guitar i hånden.

    Her Derude.


    Nu har jeg så læst en del artikler og hørt en del blandede meninger om guitar hero3 til PC. Nogen siger det sutter big time, fordi ens frame rates går meget ned, og det bliver svært at spille, mens andre siger det bare er super!


    Nu er det sådan jeg brænder efter at få det, men problemet er bare, at jeg ikke gide konsoller. Så jeg skal faktisk have det til PC. Jeg har set system requirements for at have det på det højeste, og må da sige min computer har det der skal til:


    CPU: AMD Athlon 64 x2 4600+ (2.4ghz)
    Ram: 2gb (Kingston Value).
    GFX: Asus 8800 GT.


    Er en stabil computer til at køre spil som Crysis.


    Men ville høre hvad i syntes om det til PC, og hvad jeres erfaringer er med det. Og en af de ting der undrer mig mest. Der følger jo et stik med. USB. Hvor langt er det og er guitaren den samme som den der hører til Xbox360? Altså Las paul eller hvad den nu hedder:)

    Burde den meget gerne være. Har tjekket. Den kan dog kun sættes på, på en måde, så skulle næsten være umuligt at gøre det forkert :)

    Det viser sig så, at min CPU er begyndt at blive lidt for varm. Jeg har næsten lige købt en ny køler, hvor den nogenlunde er på samme temperatur som den gamle. Men den bliver rimelig varm når jeg spiller Crysis.


    WoW: 65C


    Crysis: 75C.


    Er det lige i overkanten eller går det?


    Har en AMD 64 x2 4600+ (2.41ghz)

    Hey derude.


    Ja nu er det så på tide at få en ekstra gb ram, for at kunne køre Crysis på min gamle spand. Jeg har fundet 2x 512 value kingston ram, hvor de både er billige og fået gode bedømmelser. Dog er de bare rimelig gamle. Det er mit motherboard så også.


    Som det er lige nu, er mit motherboard/bundkort et Asus Nforce 4 A5N8X. Så gammelt det ikke længere er på edbpriser :). Den kører så med de gamle DDR-ram. Lige nu har jeg 2x 512 MB 400 MHZ ramblokke. Aner ikke hvilket mærke. Der står på bundkortets emballage, at den kører med dual ram.


    Her er ramblokkene: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=96798


    Jeg håber at en ekstra gb er nok til at kunne køre Crysis, ellers er der kun den dyre løsning tilbage, nemlig at udskifte hele skidtet :(.


    Jeg er næsten hundred procent sikker på, at resten af computeren ikke har noget at gøre med rammene, men lige for en sikkerheds skyld, skriver jeg dem lige med.


    Cpu: AMD Athlon 64 x2 4600+ 2.4GHZ
    Ram: 2x 512 400MHZ. = 1024KB.
    Grafikkort: Asus 8800 GT.
    Bundkort: Asus Nforce4 A5N8X.


    det var vidst det.

    Hey guys.


    Ja, jeg fik så endelig prøvet Crysis demoen og må da sige, at det er noget af et fedt spil. Der er bare en ting jeg undrer mig over. Det er nok et lidt uintellegent spørgsmål, men jeg har nu heller ikke så meget forstand på det. Når man nu lagger helt normalt inde i spillet. Altså når man kommer til et sted, hvor der skal læses meget. Jeg ville bare gerne vide om det er ram baseret?


    Altså min comp er følgende:


    AMD Dual core (Athlon 64x 2 4600+ 2.4 GHZ)


    1GB DDR RAM


    Asus Geforce 8800 GT.


    Mere behøver man vidst ikke at vide, for at bedømme det :)


    Når spillet ikke skulle læse en del / ikke laggede, kørte det super godt. Omkring 50-60 fps hvilket er for det meste. Men det er mest lige når de fede ting sker, at de begynder at lagge irriterende.

    Tak for anbefalingerne. Er dog stadig lidt i tvivl. Der står af den skal have mindst 12V med 26Ampere. Er det sådan, at f.eks. alle 550Watt strømforsyninger har det?

    Super mange tak for hjælpen. Så må jeg lige se om jeg kan finde en strømforsyning der er lidt bedre. Håber bare der findes en til en ordentlig pris, her et sted i Odense :)

    Bundkort: Asus A5N8X
    Ram: 2x 512 DDR
    Processer: AMD Athlon 2x64 4600+ 2.4GHZ.
    Harddisk: Maxtor 160g.


    Tror vidst det er det.


    Og nej, den stopper ikke når den loader bios. Bare lidt træls man skal tænde og slukke computeren 3-4 gange før det virker. Tror heller ikke computeren har specielt godt af det.

    Hej allesammen.


    Jeg har lige fået mit nyt 8800 Gt grafikkort her i fredags, men det ser ud til at den allerede brokker sig. Når jeg tænder computeren, larmen køleren meget. LYder som om et eller andte sidder fast på en måde. Jeg bliver så nød til at sætte den på gulvet, og eventuelt støve den lidt af. Efter et par forsøg larmer den så ikke mere og virker fint. Undrer mig bare lidt af den gør det.


    Kan det være min strømforsyning der får den til at larme? Altså er den for lille? 360 Watt.