Operation Flashpoint 2
Hvilke spil glæder i jer mest til?
-
-
Assassin's Creed og det er allerede forudbestilt
-
Diablo III
Fall Out 3Anders
-
Starcraft 2
Red Alert 3
Command & Conquer 3: Kane's Wrath -
jeg glæder mig til den nye Need For Speed der kommer. EA har bekraftet de er ved at lave en ny NFS det skulle blive noget "Back To Basic" så det glæder jeg mig til at hva de puller af
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
jeg glæder mig til den nye Need For Speed der kommer. EA har bekraftet de er ved at lave en ny NFS det skulle blive noget "Back To Basic" så det glæder jeg mig til at hva de puller afEndnu et samlebåndsspil fra EA-fabrikken, det er ikke gået andet end ned af bakke for deres NFS produktioner... (Men jeg håber da de kommer med noget nytænkning).
Kunne godt tænke mig at se en spilbar-bil-simulator ala GT & Forza Motorsport...
-
Starcraft 2
Diablo 3 (sidde og "sumpe" i timevis/dagevis til montom musik- raide bosser for loot)
far cry xx
crysis 2+3 = det de "glemte" i Version 1. -
helt klart Red Alert 3!
og evt. d3(er det sikkert at det kommer?) og assassins creed
-
Starcraft 2
Red Alert 3
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Settlers 7
Age of empires 4 -
Synes ikke rigtig der er nogle spil som jeg bare må eje, men glæder mig til at se hvordan Battlefield Heroes kommer til at se ud. Jeg har aldrig været særlig fascineret med Battlefield genren side 1942, men håber de skærer lidt ned på køretøjerne. Ellers har jeg som mange andre kigget lidt på Assasins Creed, og hvis min computer kan køre det, er det da også klart et spil jeg vil prøve.
- Nå, har lige været inde og tjekke requirements til Assassins Creed, og det kommer jeg da vidst ikke til at spille på den her computer alligevel
-
Oprindeligt indlæg af janze
helt klart Red Alert 3!og evt. d3(er det sikkert at det kommer?) og assassins creed
Nej, der er ingen officiel udtalelse fra Blizzard.
-
Quake Live!
Der må da komme en linux clientBattlefield Heroes lyder spændende, men med EA bag, skal man garanteret betale for at unlocke våben. før man har en chance i spillet. Så har jeg også læst at det bliver 3rd person only, hvilket jeg er lidt skeptisk overfor. Men altid noget det får lave systemkrav. Synes sjældent der kommer noget godt ud af for meget fokus på eye-candy.
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
jeg glæder mig til den nye Need For Speed der kommer. EA har bekraftet de er ved at lave en ny NFS det skulle blive noget "Back To Basic" så det glæder jeg mig til at hva de puller afGlæder mig også til at se hvad det bliver.
Hvis det bliver lige som de gamle nfs spil med politi jagt og fede nye biler så bliver det sikkert sjovt -
Oprindeligt indlæg af Pyro22
Starcraft 2
Red Alert 3
Command & Conquer 3: Kane's WrathShop C&C 3: Kane's Wrath og få adgang til RA3 BETA program!
-
Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Glæder mig også til at se hvad det bliver.
Hvis det bliver lige som de gamle nfs spil med politi jagt og fede nye biler så bliver det sikkert sjovtDet det ville være kanon.. Og hvis de så begyndte på widescreen på andet end PS3! Og måske fik lidt flere biler med og var lidt grundigere hvad angår bugs. Måske gjorde lidt ekstra ud af det og lavet noget ordentligt!
-
Jeg må lige sige en ting til: Army of two. Virker lidt plat, men alligevel meget nice!
-
Uden tvivl:
Far Cry 2 (Min computer dør nok :P)
Starcraft 2
og Crysis 2 når det en gang udkommer om et par år.
-
Warhammer online og Diablo III
-
Pacman 2
Bomberman 2
Tetris 4
Skak 3
Ludo 2.1
Mario Brothers 23
Donkey Kong 3 -
har hørt at der vil komme et doom 4