Gåde Leg.

  • Enden så er der 100 mennesker på øen ellers er der 130 på øen, så må Burger jo lyve... :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Fuldstændig korrekt :D


    Den var da egentlig let.. Minder mig om citatet "The simplest answer is usually the correct answer"..


    Nå... en gåde...


    Quote

    En Gaffel er et redskab som normalt bliver brugt til at håndtere mad med, skeen er et gammelt spiseredskab og kniv er også et gammelt håndredskab. En fælles betegnelse for disse tre er bestik. Kan du stave til dem med tre bogstaver ???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bllets


    Korrekt :)


    hehe :razz:


    hmm..


    "Hvis et af julemandens rensdyr har omkring 60 hestekræfter hver, og grundet sygdom er Rudolf ikke med, hvor mange nisser skal så fortrylles til at kunne trække isteden for Rudolf, hvis en nisse har mindre end 60 hestekræfter, men over 2?"

  • Har et svar og et spørgsmål.
    Hvorfor skal de fortrylles, og hvis de fortrylles om til rudolf trækker de vel også lige stærkt som rudolf.



    Wee, så prøver jeg.
    En mand blev placeret i et gigantisk akvarium sammen med 5 sultne hajer. Efter en halv time forlod manden akvariet i live, men fiskene var døde, hvordan kan det lade sig gøre?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Har et svar og et spørgsmål.
    Hvorfor skal de fortrylles, og hvis de fortrylles om til rudolf trækker de vel også lige stærkt som rudolf.



    Wee, så prøver jeg.
    En mand blev placeret i et gigantisk akvarium sammen med 5 sultne hajer. Efter en halv time forlod manden akvariet i live, men fiskene var døde, hvordan kan det lade sig gøre?


    De troede at han var en hun haj :D
    ej... Måske fordi hajer kan kæmpe om terrortorier ligesom mange andre rov-dyr. :rolleyes:


    EDIT: Nej jeg tror at jeg har det rigtige svar her. Du skrev at efter en halv time var alle fiskene døde, ikke hajerne. Så det betyder vel at hajerne havde masser af andre fisk at spise, og valgte at spise dem i stedet for manden?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Wee, så prøver jeg.
    En mand blev placeret i et gigantisk akvarium sammen med 5 sultne hajer. Efter en halv time forlod manden akvariet i live, men fiskene var døde, hvordan kan det lade sig gøre?


    Manden hed Chuck Norris?

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Har et svar og et spørgsmål.
    Hvorfor skal de fortrylles, og hvis de fortrylles om til rudolf trækker de vel også lige stærkt som rudolf.



    Wee, så prøver jeg.
    En mand blev placeret i et gigantisk akvarium sammen med 5 sultne hajer. Efter en halv time forlod manden akvariet i live, men fiskene var døde, hvordan kan det lade sig gøre?


    svaret var: der findes hverken nisser eller en julemand :P


    Men hvad nu hvis vi siger at det var 5 sultne Hvalhajer, så var der jo ikke noget problem i at overleve? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Har et svar og et spørgsmål.
    Hvorfor skal de fortrylles, og hvis de fortrylles om til rudolf trækker de vel også lige stærkt som rudolf.



    Wee, så prøver jeg.
    En mand blev placeret i et gigantisk akvarium sammen med 5 sultne hajer. Efter en halv time forlod manden akvariet i live, men fiskene var døde, hvordan kan det lade sig gøre?


    Han tissede i vandet?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow


    De troede at han var en hun haj :D
    ej... Måske fordi hajer kan kæmpe om terrortorier ligesom mange andre rov-dyr. :rolleyes:


    EDIT: Nej jeg tror at jeg har det rigtige svar her. Du skrev at efter en halv time var alle fiskene døde, ikke hajerne. Så det betyder vel at hajerne havde masser af andre fisk at spise, og valgte at spise dem i stedet for manden?



    Hajer er en fiskeart ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Har et svar og et spørgsmål.
    Hvorfor skal de fortrylles, og hvis de fortrylles om til rudolf trækker de vel også lige stærkt som rudolf.



    Wee, så prøver jeg.
    En mand blev placeret i et gigantisk akvarium sammen med 5 sultne hajer. Efter en halv time forlod manden akvariet i live, men fiskene var døde, hvordan kan det lade sig gøre?


    Det var vegetar-hajer, så de døde af sult :)