Nu påstår de "www.crysisdemo.com" at de har et bekræftet tidspunkt
Crysis demo idag
-
-
lol hvis man opdatere siden inde på http://www.crysisdemo.com Så står der nogle helt andre tal
.... der stod over 6 timer inde jeg opdaterede siden og da jeg havde opdateret stod der over 19 timer. Den tæller er vist ikke særligt præcis
*edit* Nå overså at der stod updated
Så det er nok desværre først engang imorgen vi ser noget til demoen desværre
-
Sikkert noget partial nudity de skulle ha' fjernet.
-
hvor kan den demo hentes henne?
Syntes ikke jeg kan finde det -
Oprindeligt indlæg af Angelus
Syntes ikke jeg kan finde detøhhm læs lige tråden.. Demoen kommer højest sandsynligt ikke før imorgen
-
Oprindeligt indlæg af Angelus
Syntes ikke jeg kan finde detDen kan ikke hentes endnu.... Med mindre man har preordered spillet..
-
Oprindeligt indlæg af xdream
Den kan ikke hentes endnu.... Med mindre man har preordered spillet..
Det sgu lige det jeg har tænkt mig at gøre..skal jo købe det anyways...det giver adgang til demo + beta
-
Ad...de røvbananer...så lige at man får kun download service i 6 mån. Hvis man giver 4 euro ekstra så bliver den forlænget til 2 år...sikke nogle forbandede %#¤"!#¤%&/()
-
Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
Ad...de røvbananer...så lige at man får kun download service i 6 mån. Hvis man giver 4 euro ekstra så bliver den forlænget til 2 år...sikke nogle forbandede %#¤"!#¤%&/()Der skal forhåbentlig mere end ca. 30 kr. til at ruinere dig
-
LOL...ja da.
Det er jo ikke det det drejer sig om...medmindre min lille hjerne har misforstået noget så kan jeg ikke længere downloade spillet når der er gået 6 mån. Lidt surt hvis man vil formatere el. lign. -
LOL...ja da.
Det er jo ikke det det drejer sig om...medmindre min lille hjerne har misforstået noget så kan jeg ikke længere downloade spillet når der er gået 6 mån. Lidt surt hvis man vil formatere el. lign.Ja det kan jeg fandeme godt se, men jeg har ikke pre-bestilt noget før, bliver det leveret til døren eller er det noget download bling bling?
-
Det ser ud til at det kun kan bestilles "digitalt"
-
LOL...ja da.
Det er jo ikke det det drejer sig om...medmindre min lille hjerne har misforstået noget så kan jeg ikke længere downloade spillet når der er gået 6 mån. Lidt surt hvis man vil formatere el. lign.Du skriver jo bare selv, at du ved at betale 4 Euro ekstra kan forlænge de 6 måneder til 2 år. Og man kan jo også tage backup af installationsfilen
Men hvad ved jeg
-
Det var da en god ide Bruger...
Var bare lidt i tvivl om man kunne tage backup...da jeg købte euroforces til bf2 skulle jeg have det lille program kørende i baggrunden, men skidt pyt...det er jo peanuts det drejer som om...kan bare ikke lide at det er EA der spiser mine P.Nutz
edit: Burger du havde helt ret...
If your order contains downloadable software and you have not purchased our Extended Download Service , you have 6 months to download your purchase. Please save a back-up copy to a ZIP drive, Floppy disks, etc., of the file(s) that you downloaded in case you have computer or hard disk problems. -
jamen en dvd koster jo 1-2 kr. så bliver det jo først dyrt.
-
Oprindeligt indlæg af RAC
jamen en dvd koster jo 1-2 kr. så bliver det jo først dyrt.Åhhh nej...det havde jeg jo ikke tænkt på. Sådan en arme farmaceut som mig har da ikke råd til alt det der
-
Det var da en god ide Bruger...Var bare lidt i tvivl om man kunne tage backup...da jeg købte euroforces til bf2 skulle jeg have det lille program kørende i baggrunden, men skidt pyt...det er jo peanuts det drejer som om...kan bare ikke lide at det er EA der spiser mine P.Nutz
edit: Burger du havde helt ret...
If your order contains downloadable software and you have not purchased our Extended Download Service , you have 6 months to download your purchase. Please save a back-up copy to a ZIP drive, Floppy disks, etc., of the file(s) that you downloaded in case you have computer or hard disk problems.Alt det der du snakker om nu, er det kun hvis man bestiller gennem EA og så ikke får en fysisk skive med spillet på ? For jeg vil sk* ha' den ægte vare iform af en dvd, det andet pjat der kan de ikke spise mig af med.
-
Du får ikke noget "fysisk" tilsendt. Men som Burger var så venlig at påpege kan man jo brænde det på en DVD (hvis man kan undvære de 1-2kr).
-
Du får ikke noget "fysisk" tilsendt. Men som Burger var så venlig at påpege kan man jo brænde det på en DVD (hvis man kan undvære de 1-2kr).Okay, men er det kun hvis man bestiller ved EA, det er ligesom det jeg vil vide
Altså de udsender vel for pokker også en DVD, som jeg så fx kan bestille hos softexchange.dk
-
Hmmmm...ved pre-order (som jeg har rodet mig ud i nu) får du intet tilsendt (udover elektronisk) ellers må du vente til release. Det gode ved pre-order er at du får lov at spille betaen indtil release.