Crysis demo idag

  • lol hvis man opdatere siden inde på http://www.crysisdemo.com Så står der nogle helt andre tal 8o .... der stod over 6 timer inde jeg opdaterede siden og da jeg havde opdateret stod der over 19 timer. Den tæller er vist ikke særligt præcis :crazyeyes: *edit* Nå overså at der stod updated :oops: Så det er nok desværre først engang imorgen vi ser noget til demoen desværre :(

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet 2 gange, sidst af jedimind ().

  • Sikkert noget partial nudity de skulle ha' fjernet.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    hvor kan den demo hentes henne?
    Syntes ikke jeg kan finde det :S


    øhhm læs lige tråden.. Demoen kommer højest sandsynligt ikke før imorgen

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    hvor kan den demo hentes henne?
    Syntes ikke jeg kan finde det :S


    Den kan ikke hentes endnu.... Med mindre man har preordered spillet..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Den kan ikke hentes endnu.... Med mindre man har preordered spillet..


    Det sgu lige det jeg har tænkt mig at gøre..skal jo købe det anyways...det giver adgang til demo + beta :clap:

  • LOL...ja da.
    Det er jo ikke det det drejer sig om...medmindre min lille hjerne har misforstået noget så kan jeg ikke længere downloade spillet når der er gået 6 mån. Lidt surt hvis man vil formatere el. lign.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    LOL...ja da.
    Det er jo ikke det det drejer sig om...medmindre min lille hjerne har misforstået noget så kan jeg ikke længere downloade spillet når der er gået 6 mån. Lidt surt hvis man vil formatere el. lign.



    Ja det kan jeg fandeme godt se, men jeg har ikke pre-bestilt noget før, bliver det leveret til døren eller er det noget download bling bling?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    LOL...ja da.
    Det er jo ikke det det drejer sig om...medmindre min lille hjerne har misforstået noget så kan jeg ikke længere downloade spillet når der er gået 6 mån. Lidt surt hvis man vil formatere el. lign.


    Du skriver jo bare selv, at du ved at betale 4 Euro ekstra kan forlænge de 6 måneder til 2 år. Og man kan jo også tage backup af installationsfilen ;)


    Men hvad ved jeg :crazyeyes:

  • Det var da en god ide Bruger... :clap:


    Var bare lidt i tvivl om man kunne tage backup...da jeg købte euroforces til bf2 skulle jeg have det lille program kørende i baggrunden, men skidt pyt...det er jo peanuts det drejer som om...kan bare ikke lide at det er EA der spiser mine P.Nutz :))


    edit: Burger du havde helt ret...
    If your order contains downloadable software and you have not purchased our Extended Download Service , you have 6 months to download your purchase. Please save a back-up copy to a ZIP drive, Floppy disks, etc., of the file(s) that you downloaded in case you have computer or hard disk problems.

  • jamen en dvd koster jo 1-2 kr. så bliver det jo først dyrt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    jamen en dvd koster jo 1-2 kr. så bliver det jo først dyrt.


    Åhhh nej...det havde jeg jo ikke tænkt på. Sådan en arme farmaceut som mig har da ikke råd til alt det der ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Det var da en god ide Bruger... :clap:


    Var bare lidt i tvivl om man kunne tage backup...da jeg købte euroforces til bf2 skulle jeg have det lille program kørende i baggrunden, men skidt pyt...det er jo peanuts det drejer som om...kan bare ikke lide at det er EA der spiser mine P.Nutz :))


    edit: Burger du havde helt ret...
    If your order contains downloadable software and you have not purchased our Extended Download Service , you have 6 months to download your purchase. Please save a back-up copy to a ZIP drive, Floppy disks, etc., of the file(s) that you downloaded in case you have computer or hard disk problems.


    Alt det der du snakker om nu, er det kun hvis man bestiller gennem EA og så ikke får en fysisk skive med spillet på ? For jeg vil sk* ha' den ægte vare iform af en dvd, det andet pjat der kan de ikke spise mig af med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Du får ikke noget "fysisk" tilsendt. Men som Burger var så venlig at påpege kan man jo brænde det på en DVD (hvis man kan undvære de 1-2kr).


    Okay, men er det kun hvis man bestiller ved EA, det er ligesom det jeg vil vide :) Altså de udsender vel for pokker også en DVD, som jeg så fx kan bestille hos softexchange.dk

  • Hmmmm...ved pre-order (som jeg har rodet mig ud i nu) får du intet tilsendt (udover elektronisk) ellers må du vente til release. Det gode ved pre-order er at du får lov at spille betaen indtil release.