Indlæg af yulias

    Jeg kører med det meste på medium,, texture på low, og shaders på high.. Med en okay frame rate.


    Athlon x2 64 4000+ 2.10 ghz dual core


    ASUS EAX1950 pro 256 mb ddr3 ram.


    og 2 gb ram..
    Det går fint :)

    Hey.


    Jeg har et problem med Sandbox Editoren.. Når jeg prøver at installere den siger den at den skal have administrator rettigheder, men jeg er administrator, eftersom jeg er den eneste bruger på computeren... Bruger Vista home premium


    Please hjælp mig :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    i følge det folk skriver så for du bedre framerate ved at skifte til XP igen og lave det "hack" som der står, der inde.


    men selvfølgelig vil du få "mindre" da der er flere effekter der skal tages højde for.


    Men mit kort ville godt kunne køre det .. ?

    Altså, hvis jeg har et kort der ikke understøtter dx 10 og har vista, kan jeg så få dx10 uden at sænke frameraten ? Eller.. ? (EAX1950 pro 256 mb ddr3)

    Jeg har et problem... Når jeg prøvet at installere Sandbox siger den noget omkring at den skal have administrator tilladelse, og så vidt jeg ved er jeg administrator på min computer... er den eneste bruger.. kører 32 bit vista home premium.. Hvad gør jeg ? ^^

    Nej, det tror jeg ikke, kun til jer GeForce'rer... Men når jeg kommer hjem til min Pc må jeg lige rode lidt på ATI's hjemmeside.. Eller få investeret i et 8800.. Men er lidt fattig

    Hey.


    Når jeg starter fx et nyt spil eller et savegame i Crysis demoen er der tonsvis af grafikfejl, men når jeg ændrer opløsningen er alt væk, og hvis jeg så ændrer den tilbage til det gamle er der heller ingen fejl...


    Kan det være et driver problem? Eller noget andet.. ?


    Kører med Asus EAX1950 pro 256 mb ddr3 ram

    Hver gang jeg starter i spillet er alt gennemsigtigt og man kan ingenting se.. Det går kun væk når jeg ændrer på opløsningen men hvis jeg skifter tilbage er det også iorden.. Men det kan ikke ændres i introen.. Hvad kan være galt ?


    Kan jeg være sikker på det virker og ikke spørger om key? For jeg downloader fra dit link :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    LOL...ja da.
    Det er jo ikke det det drejer sig om...medmindre min lille hjerne har misforstået noget så kan jeg ikke længere downloade spillet når der er gået 6 mån. Lidt surt hvis man vil formatere el. lign.



    Ja det kan jeg fandeme godt se, men jeg har ikke pre-bestilt noget før, bliver det leveret til døren eller er det noget download bling bling?

    Men forresten, er der nogle her der ikke skal bruge deres beta key mere? Fordi jeg vil SÅ gerne prøve det spil lige nu ! Hvis i skulle være så flinke, så send den lige til mig :D