Crysis demo idag

  • Det glæder mig da, men jeg kan ikke køre spillet.. :crazyeyes:

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Gør jeg skam, har tælleren kørende når jeg har min comp. tændt... :D


    Men altså det er et surt tidspunkt de lancere den...



    det er da godt det er en fredag

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper



    det er da godt det er en fredag


    Ja men kl. 9 er jeg i skole så jeg skal have min bærbare med hvis jeg skal Dl den med det samme og være der ved release som med PcMark Vantage :D Som blev lanceret i ferien, (det var klasse) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe
    Hmm hehe tror i jeg kan trække det nogenlunde? eller skal jeg bare lade være med at downloade det :D


    Du møder da min. krav. Tror da godt du kan kører det, skulle da ikke kunne se hvorfor du ikke sku ku, og det er jo kun en Demo så det skader vel ikke at downloade den...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Ja men kl. 9 er jeg i skole så jeg skal have min bærbare med hvis jeg skal Dl den med det samme og være der ved release som med PcMark Vantage :D Som blev lanceret i ferien, (det var klasse) :D


    Tror sgu ikke på det tidspunkt...prøv at kigge engang...waiting for tuning my a**
    http://www.crysisdemo.com/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    :crazyeyes:


    Countdown timeren var sat til imorgen kl. 9.00


    Det ved jeg da godt...har fulgt med hele dagen som en 6 årig på juleaften...men det ser ud til at de "justerer" lidt ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Det ved jeg da godt...har fulgt med hele dagen som en 6 årig på juleaften...men det ser ud til at de "justerer" lidt ;(


    Ja kunne jo godt være, men altså tror folk vil blive noget irriteret over det... jeg selv inklusiv. :D


    Men de har jo udskudt det før... Men hvis demoen ikke snart kommer, så har vi den jo ikke før vi køber spillet :D

  • Tror stort set alle kan køre det, har spillet Beta'en gennem længere tid med hvad der står i sig. dog på low, men det er alligevel ganske pænt, og det var vel med FPS på en 40-50 stykker.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nano
    Tror stort set alle kan køre det, har spillet Beta'en gennem længere tid med hvad der står i sig. dog på low, men det er alligevel ganske pænt, og det var vel med FPS på en 40-50 stykker.


    Beta'en er da MP ikke? Hvordan er det i forhold til BF2, FarCry osv.? (hvis du må udtale dig om beta'en)

  • Bare jeg ikke poster screenshots så tror jeg ikke der sker noget, men jeg syntes selv det OWNER BF2 noget så voldstomt, og i forhold ti FarCry så syntes jeg det minder om en super opgraderet version af det, med mange flere funktioner, og det er bestemt ikke negativt tværtimod. Når man ser det på film osv. ser det måske lidt kompliceret ud eller besværligt at skifte mellem de forskellige nanosuit funktioner midt i kampen eller modificere sine våben, men det er temmeligt smooth (hvis man kan sige det sådan :D) lavet så det fungere hammer godt.

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nano
    Bare jeg ikke poster screenshots så tror jeg ikke der sker noget, men jeg syntes selv det OWNER BF2 noget så voldstomt, og i forhold ti FarCry så syntes jeg det minder om en super opgraderet version af det, med mange flere funktioner, og det er bestemt ikke negativt tværtimod. Når man ser det på film osv. ser det måske lidt kompliceret ud eller besværligt at skifte mellem de forskellige nanosuit funktioner midt i kampen eller modificere sine våben, men det er temmeligt smooth (hvis man kan sige det sådan :D) lavet så det fungere hammer godt.


    Mummmmsssss.... :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    Godt jeg er hjemme ved 12 tiden imorgen :D Nu har de bare af at have spredt den til en masse mirrors inden folk b*ller serverne for hårdt.


    hehe ja håber jeg også, gamerhell etc. bliver med garanti overfyldt total, hvis de bliver et mirror...


    Men angående system kravene... Så nej Crysis kræver ikke overvildt meget som minimum, men hvis vi skal opleve det mange af os har snakket om længe, nemlig fantastisk grafik så skal man have noget af en maskine alligevel...

  • Kommer den ikke her Kl 12? Ellers har jeg misforstået noget xD


    Jeg har:



    Radeon x1950 pro


    AMD athlon 64 x2 4000+ 2.10 ghz dual core


    32 bit vista home premium


    2 gb ram, kender ikke lige mærket, whatever.. Kan ikke lige finde mine sys speccs men ka huske det der :)


    Tror i det vil kunne køre spillet ?