Crysis demo idag

• Kan jeg være sikker på det virker og ikke spørger om key? For jeg downloader fra dit link :)

• Har lige hentet den fra Boomtown, virker fint.

Jeg blev lidt overrasket over hvor godt det kører i 1680x1050 med ALT på Very High, efter at have set så mange brokke sig over framerate problemer var det en god overraskelse :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Malk
    Har lige hentet den fra Boomtown, virker fint.

Jeg blev lidt overrasket over hvor godt det kører i 1680x1050 med ALT på Very High, efter at have set så mange brokke sig over framerate problemer var det en god overraskelse :)

blev du ikke pinger for et key under install?

Kører du det i DX10?

For jeg har endnu ikke kørt det i andet end DX9, men der er heller ingen problemer...

• Den fra EA linket virker uden key!!! Man bliver slet ikke spurgt om det under install... Har lige spillet demoen i DX10 i 10min.. Og kan kun sige WAUW!!! Det er fandme flot! Er også imponeret over at jeg overhoved kan trække det så det kan spilles med kun 1GB ram, men det kan jeg altså... :D

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Oprindeligt indlæg af xdream
    Den fra EA linket virker uden key!!! Man bliver slet ikke spurgt om det under install... Har lige spillet demoen i DX10 i 10min.. Og kan kun sige WAUW!!! Det er fandme flot! Er også imponeret over at jeg overhoved kan trække det så det kan spilles med kun 1GB ram, men det kan jeg altså... :D

Tilsydeladende så er motoren total god... De har umiddelbart været fantastiske da de lavede CryEngine 2

Hvad har du din CPU at kører på, for min pc har virkelig fået en opgave her når jeg smider alt på Very High i 1920x1200... Er nok min CPU der begrænser eller min ram mængde...

Oprindeligt indlæg af Carstone
    har lige installeret nyeste driver ( er på vista 64bit ) og spillet fryser under startup ved dx10 :( wtf

Du skal bruge beta driveren på nvididas hjemmeside ...169.01 virker fint ved vista64

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz

Du skal bruge beta driveren på nvididas hjemmeside ...169.01 virker fint ved vista64

Ja, nyeste 64bit skal man tage HVIS man bruger 64bit eller ikke

• Woohooo den nye beta driver har også rettet problemet med at min laptop ikke kunne vågne fra dvale og slumre!! Nu virker det bare helt 100!

Det er en rigtig go' dag i dag :D:D

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Woohooo den nye beta driver har også rettet problemet med at min laptop ikke kunne vågne fra dvale og slumre!! Nu virker det bare helt 100!

Bort set fra jeg ikke kan oc min nye Q6600 G0 overhovedet... :crazyeyes:

Men Crysis er i hvert fald über fedt...

Woohooo den nye beta driver har også rettet problemet med at min laptop ikke kunne vågne fra dvale og slumre!! Nu virker det bare helt 100!

Hvilken version tog du?

Oprindeligt indlæg af Svan

Hvad har du din CPU at kører på, for min pc har virkelig fået en opgave her når jeg smider alt på Very High i 1920x1200... Er nok min CPU der begrænser eller min ram mængde...

CPU kraft skulle du have nok af.. Umiddelbart vil jeg også hælde lidt til at din ram mængde måske lige er i underkanten til det spil, i den opløsning :)

Oprindeligt indlæg af bublegum

Bruger du 163.75 ?? og hentet her http://www.laptopvideo2go.com/

Nej den nyeste beta driver på forsiden... 169.01 for vista x86.... Det er super fedt... Overclocking er også muligt med den driver :D Selvom det er noget uklogt at gøre i en bærbar...

iPhone 5, iPad 4.