Den Ubruglige Tråd

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili


    Huh?


    Amerikanerne brugte land tid på at lave en kuglepen, der kunne skrive i rummet. Det var dog problematisk da det er tyngdekraften, der medvirker til at få blækken ud. Russerne brugte en blyant.


    42 er "the answer to life, the universe and everything" ifølge hitchhikers guide to the galaxy.


    Angående kuglepenne er de nu smarte nok i rummet fordi man ikke får problemer med fritsvævende blyantspidsefnuller.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa
    ja jeg har ikke noget kabinet


    det samme med min mutti, til gengæld har hun en papkasse som er overtegnet med skrift om hvad de forskellige knapper og lys er til :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk


    det samme med min mutti, til gengæld har hun en papkasse som er overtegnet med skrift om hvad de forskellige knapper og lys er til :D


    Fedt...gider du ikke tage et billede af det "kabinet" og lægge op!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • - En isbjørn har sort hud under sin hvide pels.


    - 3% af alle mænd kan give dem selv Felatio(Stavet rigtigt?)


    - I et afsnit af simpsons hvor en gipsvæg revner og derefter smadres, og Maggie kommer ud, der er jeg 100% sikker på at der er et skjult billede i revnerne i væggen inden den smadres.


    - Fergie synger af helvedes til når hun optræder live.


    - I jurassic park, kan man når de er inde i computer rummet og prøver at holde en raptor ude. Der kan man se i et spejlbillede bag døren at det er en mand i en hvid skjorte der skubber til døren.


    - 60 er et magisk tal.

  • 21. juni bør udnævnes til helligdag af en bestemt grund.


    Ved DU hvorfor? (Den første der gætter det får en stor præmie i form af ros fra mig)


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    21. juni bør udnævnes til helligdag af en bestemt grund.


    Ved DU hvorfor? (Den første der gætter det får en stor præmie i form af ros fra mig)


    - Anders


    Dna har fødselsdag.


    "- En isbjørn har sort hud under sin hvide pels."


    Desuden er pelsen ikke hvid, men gennemsigtig. Grunden til at den ser hvid ud er at alle hårene har en luftlomme indeni og brydningen af lyset gør den hvid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    - 3% af alle mænd kan give dem selv Felatio(Stavet rigtigt?).


    Det staves fellatio. Og det betyder at man giver en mand oralsex. Og siden det her faktum betyder at give sig selv fellatio :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker
    [quote]Oprindeligt indlæg af dna
    21. juni bør udnævnes til helligdag af en bestemt grund.


    Ved DU hvorfor? (Den første der gætter det får en stor præmie i form af ros fra mig)


    - Anders


    Dna har fødselsdag.


    Du har stor indsigt. Du må hellere få min uforbeholdne ros...dygtiiig!!! :cheers:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Så er der jo så også over en genstand i en bajer.. 1 bajer er ikk = en genstand jo, normalt kun pilsner og lign der er det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Sundhedsstyrelsen har længe brugt vendingen "max 14 gestande til kvindfolk, og max 21 til mandfolk", som de har hentet i England, hvor std.-procenten i en bajer ligger over 8%.


    Det er så direkte forkert. Der er 12 gram alkohol i en dansk genstand og 8 gram alkohol i en engelsk genstand, så en genstand er stærkere i Danmark end i England, og derfor bør den danske grænse være lavere end den engelske.

  • Peperoniskiver + Agurkeskiver er en rigtig god kombination hvis man ikke ved hvad man skal gøre med sin peperoni :clap:


    Og så ved jeg at der ikke er nogen der ved hvem der opfandt det første brød da brødet blev opfundet for over 8000 år siden. Men at dengang blev brødet lavet ved at blande mel og vand og lade det tørre i solen.

  • Det er mindre skadeligt at dyppe hånden ned i koncentreret svovlsyre end lidt fortyndet svovlsyre


    Du kan ikke optage hormoner ved at spise kød fra hormonfodret dyr...ala amerikanske burgere osv.


    Killinger ødelægger ens Dali højtalere :boxed:


    edit: Jeg har faktisk ikke nogen svensk penis pumpe...det er noget jeg ønsker mig til jul

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    - I et afsnit af simpsons hvor en gipsvæg revner og derefter smadres, og Maggie kommer ud, der er jeg 100% sikker på at der er et skjult billede i revnerne i væggen inden den smadres.


    Skjult ligefrem - der er i hvert fald et billede af noget der ligner en båd eller ark, muligvis som henvisning til Homers store trang til religion i samme afsnit. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Skjult ligefrem - der er i hvert fald et billede af noget der ligner en båd eller ark, muligvis som henvisning til Homers store trang til religion i samme afsnit. :D


    Springfield Power Supply (nuclear factory) ejes af en Gul undulat:).


    Alle mænd i simpsons familien lider af en sjælden sygdom der gør dem uintelligente med tiden.


    Springfield eksisterer.


    Nephew stinker ! (alle ved det, få tør sige det).

  • At 1 ud af 5 har venstredomineret øje.
    Det vil sige at hvis du laver en ring med dine fingre i strækt arm og fokuserer på noget med begge øjne, så luk et øje og hvis du stadig ser tingen du fokuserede på, jamen så det er det dét øje du har åbent der er dominerende. Pyha.


    Jeg har selv venstredominans (:



    At hvis du bukker dig ned 50.000 gange efter en 25-øre, så har du smadret din ryg.


    Cola light er mere skadeligt for dine tænder end almindlig cola.


    At man vender sig selv til sin stemme, så når du råber ikke lyder lige så højt som når en person råber ved siden af dig.