Indlæg af Bonnie

    Hej..!


    Jeg har dette underlige problem. Det der er galt er alt mit lyd krasser og hakker. Specielt i venstre højtaler. Og det er 100% ikke højtalerne da de er blevet bygget til nogen nye og afprøvet på en anden PC. Det er nogen Altec Lansing med subwoofer. Nå men... Jeg har et lydkort indbygget i bundkortet. Bunkortet er et ASUS af ukendt model da det er en "færdig" bygget PC fra Fujitsu Siemens der er halv andet år gammel. Den har ca. 4 huller bag på af forskellige farver til lyd ud. Lydkortet er et slags AC´97 Realtek. Driveren er HD Audio Manager. Jeg mener at opdateret driveren men er ikke helt sikker. Nu til det underlige - Jeg skifter hul, så går der et par dage imens lyden er perfekt også begynder den igen. Så skifter jeg hul også stopper det. Er det nogen codecs, drivers eller andet der mangler? Skal jeg måske ud og investere i et billigt lydkort?


    Håber nogen forstår og kan hjælpe!



    Virker ikke!?! Og driveren's link er et ugyldigt link.


    Virker stadig ikke. Hvad er de to andre muligheder? Mit graffik kort er et ATI X1550, som ikke kan købes nogen steder overhovedet, men har samme virkning som et X1300. Betaboy, køre helst med IE(Det gamle) så det virker ikke. Findes der nogen ligne til IE?

    Hej allesammen!


    Har et simpelt spørgsmål. For eksempel hvis jeg vil se en udsendelse på tv2.dk. Trykker afspil kan jeg kun høre lyden, skærmen er sort. Har opdateret Windows Media Player 11. Har opdaret Abobe Flash Player, har opdateret Abobe Shockwave Player. Vil stadig ikke virke. Hvad er der galt? Køre med Internet Explorer. (det gamle)

    Jeg håber du har lavet lidt reseach om at have papegøjer? Jeg har selv en, dog lidt mindre end den Grå Jaco. Grå Jaco kræver meget, en helt masse opmærksomhed som alle andre papegøjer. Det er ligesom små børn! En Grå Jaco koster tit de 5000kr. Har lige en liste over de positive ting og de negative ting, jeg taler af arfaring efter at have en papegøje i snart 4 år nu.


    Positive ting:


    De er søde.
    Giver dig nyt liv i hverdagen.
    Laver mange sjove ting.
    Knytter sig mest til DIG og du er som dens mor.
    Man for mange sjove oplevelser.
    Når du har nedtur på kan du altid komme til den.


    Negative ting:


    Den er dyr.
    Den larmer en MASSE.
    Kræver en satans masse opmærksomhed.
    Kan ødelægge et helt værelse på et kvarter.
    Du kan ikke have nogen vinduer åben imens den er ude.
    Det er ikke sikkert at du kan have gæster imens den er ude.
    Du kan ikke rejse væk i mere end de 3 - 4 dage. (Den kan dø af kedsomhed)



    Der er også en masse giftige ting. Ting som den ikke kan tåle. Lån en bog eller to - Læs en masse på nettet FØR du anskaffer dig en papegøje. Det er ikke ligetil


    :)