Den Ubruglige Tråd

  • Jeg er så fucked på mandag, pga. manglende emneopgave og afleveringer.


    Det koster 7000kr. for en privat person, at få sin data recovered fra sin harddisk i et laboratorium hos Ibas.


    Verdens dyreste pizza kan købes i New York, og koster 1000$ den er dog med kaviar.

  • elefanten er det eneste pattedyr, som ikke kan hoppe. ;)


    Besøgende i Las Vegas begår 2-4 gange oftere selvmord end besøgende som kommer til andre amerikanske byer ;)


    Et menneske ud af 40 kan betegnes som psykopat. heriblandt er de fleste mænd naturligvis ;)


    der er kun 2 dyr, som ikke er i stand til at kaste op og det er heste og rotter ;)

  • Jeg er hamrende fræk :D


    Jeg ryger for meget..


    Det er mørkt her..


    Et menneske har i gennemsnit 100.000 gange flere nerveceller end der er træer i Amazonas (kilde - Discovery)


    Jeg har pillet en stor bussenuller ud af højre næsebord idag..


    Jeg er igang med at børste tænder..


    Kunne jo blive ved :))

  • Jeg ved at Simonthk snart bør smide sin rullepølsemad med italiensk salat ud :$


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Nemlig.
    Jeg ved at en humblebi kan flyve fordi den genererer opdrift både når den slår vingerne ned, og når den slår dem op.

  • Det var en dansker som opdagede, at ål kun yngler Sargassohavet.


    Hvis man vender størstedelen af hajer en omgang -så øjnene er rettet mod bunden - går de i en slags komma.


    Isbjørnenen er den største bjørn.


    Australiens giftigste dyr er en gobler.


    Klovnfisken kan skifte køn.


    Sundhedsstyrelsen har længe brugt vendingen "max 14 gestande til kvindfolk, og max 21 til mandfolk", som de har hentet i England, hvor std.-procenten i en bajer ligger over 8%.


    Der findes kun en rigtig mand i kongehuset. Og det er Prins Joachim: Faktum 1: Han går på jagt. Han holder af at skyde dyr når de er mest chanceløse. Bravo! Faktum 2: Hans kørsel er eksemplarisk. Han er ikke bange for tab af et par menneskeliv. Sådan skal det gøres.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    sæd svier hvis det kommer i øjnene .. :D
    /natch


    Hmm, du har forhåbentlig ikke prøvet? :rolleyes:

  • Efter 1 time 13 minutter og 13 sekunder i Starwars a new hope (original version) er der en stormtrooper der banker hovedet ind i en dør, klippet er ikke fjernet i den nye udgave. :ph34r:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Det er fysisk umuligt at slikke spidsen af sin egen albue.


    RAC - Det kan ikke være helt rigtigt, hvad sker der så i saltvand af tilpas høj koncentration?


    Det er ikke fysisk umuligt at slikke sig på spidsen af albuen. Det er svært for næsten alle mennesker, men jeg kender flere der kan.


    Så vidt jeg husker kan grise ikke bukke hovedet bagover og kigge op.

  • Hvis en kalkun kiger op mens det regner drukner den.


    I en by i belgien (Gent, tror jeg) skulle det være muligt at nægte at betale en bæde hvis man kan bevise at politimanden ikke havde sine hvide hansker på mens han skrev den :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Det er fysisk umuligt at slikke spidsen af sin egen albue.


    RAC - Det kan ikke være helt rigtigt, hvad sker der så i saltvand af tilpas høj koncentration?



    Jeg har testet det ;)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    42 :ph34r:


    /ask


    Huh?


    Amerikanerne brugte land tid på at lave en kuglepen, der kunne skrive i rummet. Det var dog problematisk da det er tyngdekraften, der medvirker til at få blækken ud. Russerne brugte en blyant.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili


    Huh?


    Amerikanerne brugte land tid på at lave en kuglepen, der kunne skrive i rummet. Det var dog problematisk da det er tyngdekraften, der medvirker til at få blækken ud. Russerne brugte en blyant.


    haha guld :D