Bedstemor med slag i ..


  • Du har vist ikke lige fanget hvad jeg mente.
    Jeg hentydede til at den version hun spiller af CS er 1.6, dog er der et enkelt klip fra CS:S.
    Jeg er da udemærket klar over at hun spiller Counter-Strike, mente bare at hun netop ikke spillede Source, men derimod 1.6.


    Læs lige alle kommentare igennem før du kommer med sådan en bemærkning en anden gang.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shiver
    Du kan se at hun sidder og læser op fra et eller andet. Tror ikke på den video.


    Du er satme ikke nem at narre :))


    Det er en eller anden klan der har lavet videoen i sjov.


  • Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen


    Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]


    Touché? :))

  • endnu en awp-lujah!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Claes
    Jeg sys ikk rigtig det var så sjovt.. minder lidt om folkeskole humor.


    det mener du vel ikke

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Haha, fantastisk. Så man har ikke noget liv hvis man ikke kan genkende et skydespil i en video? Hvad er man så hvis man kan? [SIZE=7]wanker[/SIZE]


    Sidder du og kalder mig wanker også?


    Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro


    Sidder du og kalder mig wanker også?


    Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?


    Jeg tror du skal til at holde kæft nu, ellers er der en hel masse mennesker der føler sig trådt over tæerne. Du fatter intet af hvad WoW går ud på åbenbart, så hold du dig bare til dit cs.


    Lige for at sige det, jeg har spillet cs i 4 år, og WoW siden det udkom. Så jeg kan sagtens forholde mig til begge dele.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget


    Jeg tror du skal til at holde kæft nu, ellers er der en hel masse mennesker der føler sig trådt over tæerne. Du fatter intet af hvad WoW går ud på åbenbart, så hold du dig bare til dit cs.


    Lige for at sige det, jeg har spillet cs i 4 år, og WoW siden det udkom. Så jeg kan sagtens forholde mig til begge dele.


    arghh bf2 forever

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro


    Sidder du og kalder mig wanker også?


    Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?


    Stop det sprog, og hold jer til emnet - tak!

  • Hvorfor ender noget så simpelt som en freaking video om sådan noget, nogle gange ud i at der er nogle der bare går i flæsket på hinanden? :boxed:*
    Seriøst, wtf, hvorfor? Jeg fatter det ikke, hvorfor kan man ikke bare holde en normal tone fra start af :cheers:
    Tak :rules:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro
    Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?


    :offtopic:


    WoW er for mange mennesker en hobby, og nu er 100kr.- om måneden ikke alverden. Ville være rart hvis folk ville lade være at dømme andre folks prioriteringer, så kunne vi ikke lave end at kaste mudder efter hinanden!

  • Folk betaler 100,- for at spille WoW om måneden.
    Nu er det så jeg spørger mig selv, hvad i al verden er det galt i det?
    Folk abonerer på diverse ugeblade hver måned, bare et eksempel.
    Ja, 100,- om måneden ser måske ud af meget, men hvad betyder det hvis man får flere timers sjov ud af pengene, og det er vel i bund og grund det det hele handler om.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro


    Sidder du og kalder mig wanker også?


    Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?


    Du har aldrig betalt for at spille noget som helst?
    Mods, han er tydeligvis kriminel, jeg kræver at han får et slag med "Teh banhammer" :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro


    Sidder du og kalder mig wanker også?


    Føler du dig trådt over tærerne, fordi at du er dum nok til at betale for at spille et spil?


    Din kommentar var voldwanker. At nedgøre ét computerspil over et andet, med argumentet om at have et liv eller ej. Kan du ikke se der er noget galt der?