Beskæftigelse

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    hehe ja... :D


    Til lykke ! :9xo


    Jo tak til jer to :)
    Jeg tror faktisk jeg bliver den eneste dansker i en almindelig "slavestilling", så det er sikkert nok mig man kommer igennem til :))

  • min hobby er mit arbejde da jeg ingen fritid har :ohmy:


    jeg sidder som IT/System Administrator for nato med hovedkvarter i maarstricth, holland (en del af arbejdet foregår i haderslev ved DCM, -Deployable communication and module compagni.


    jeg skulle gentlig have været i afghanistan ned til NATO HQ i kabul men det blev taget af plakaten i sidste øjeblik for mit vedkommende da de skulle bruge mig til en kæmpe øvelse i norge hvor jeg sidder lige nu. øvesen er slut nu så vi er ved at pakke sammen men i går og i dag har vi pakket de 400 pc'er og servere sammen som vi har serviceret heroppe og lavet infrastruktur til

  • mine beskæftigelser er


    skole
    voksenskolen i nr sundby studievej 5


    arbejde


    ansvarlig for flaskerummet i spar torvet sæby


    fritid


    bruger det meste af min tid ved compen og går da gerne en lille aftenstur kort tid efter aftensmaden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Jeg er lige startet på Aalborg Universitet Esbjerg her den 31/8 hvor jeg læser til Diplomingenior i Data og Elektronik. Derudover arbejder jeg lidt i Bilka ved siden af. Og så går meget af fritiden med lektier og WoW...


    Ey... Hvad pokker! :D Så burde jeg jo kende dig IRL faktisk :crazyeyes: Jeg er tutor for 319... Hvilken gruppe er du i? :P


    Ohh... Btw så læser jeg data og elektronik på 5. semester nu - også ved Aalborg Universitet Esbjerg. Desuden er for "Formand" for fredagsbaren på skolen, så der går en tid med at holde styr på det og planlægge fester på skolen. :D


    Derudover arbejder jeg som alt-muligt-mand på den lokale møbelfabrik hvor jeg bl.a. sniffer lidt lak i ny og næ og arbejder også på lageret der :))


    Når jeg er hjemme går det meste tid for computeren eller tv... Fredag/lørdag plejer at blive dedikeret til lidt uorganiseret druk med vennerne :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    God idé.


    Jeg arbejder pt. hos TDC Erhverv som salgskonsulent. Jeg satser på at søge ind som bankelev i løbet af dette efterår, og hvis alt så går efter planen, starter jeg så som elev i september 2008 i en af de større bankkæder.


    Hverdagene går mest med afslapning hjemme, film, computer og naturligvis Tweak. :)) I weekenderne kan jeg godt lide at give den lidt gas ude i skoven på min mountainbike gerne med et digitalkamera med på farten, eller også at tage hjem på weekendophold hos familien på Nordsjælland.


    Hvis du vælger at tage uddanelsen erhvervsøkonom, tager det kun 2 år. Og du kan nemt få arbejde i en bank derefter på samme niveau som bankelever.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX



    hør her din inkompetente dyrehandler nu lukker du ædespalten eller jeg henter dine blå leguaner eller hva det er :finger:


    Så kan jeg love dig at du vil fortryde den dag du blev født.. Og det er varaner din impotente invandrer! :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX


    ja ja men så længe jeg ikke går til gay boksning hehe :finger: husk nu du får et par karate hug når jeg kommer hehe :finger:


    Sikker på du stadig overhovedet kan bevæge dig? :)) Men har tilbudt at flække næbbet på dig.. Du skal kun give grønt lys :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Sikker på du stadig overhovedet kan bevæge dig? :)) Men har tilbudt at flække næbbet på dig.. Du skal kun give grønt lys :))


    bare vent min lille tøs bare vent hehe først får du det grønne så ser du gult og så ser jeg rødt! :evil: hvordan er det at være blevet 40 uden at have fået en orgasme :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dj revaX


    bare vent min lille tøs bare vent hehe først får du det grønne så ser du gult og så ser jeg rødt! :evil: hvordan er det at være blevet 40 uden at have fået en orgasme :finger:


    Ja ja, flødebolle-fjæs.. Du siger bare til :))


    OT fra min side er hermed slut! :D