Beskæftigelse

  • Jeg arbejder for Bestseller i Brande. På lager, hvor jeg er ansvarlig for forsendelser en 4-6 steder hen efterhånden. Det ansvar forsvinder i næste uge, hvor jeg rykker op som mellemleder på en automatiseret sorteringsmakine til tøjet. Det bliver et helvede ;)
    Netop derfor håber jeg at den jobansøgning jeg har sendt til Irland og har en samtale om i morgen går igennem, og så tager jeg derover ;)


    Edit:
    Hobbies er computer, foto og udhængning med venner, sådan mest.

  • Jamen til daglig går jeg på Haslev Gym. 1. G. Ellers så arbejder jeg som salgskonsulent i computercity.
    I min fritid spiller jeg trommer, også har jeg en kæreste som gerne vil have jeg tilbringer tid sammen med hende, og det tror jeg det så er hvad jeg har tid til:)

  • Jeg er lige startet på Aalborg Universitet Esbjerg her den 31/8 hvor jeg læser til Diplomingenior i Data og Elektronik. Derudover arbejder jeg lidt i Bilka ved siden af. Og så går meget af fritiden med lektier og WoW...

  • Jeg er stoppet på efterskole i 10. klasse sammen med Freakshow her inden det nye skoleår 07/08, og så er jeg startet på HTX i Næstved, og ellers spiller jeg lidt Volley, er medhjælper i en klub, og så spiller jeg WoW sammen med alle mine mates fra HTX :P

  • Er lige (d. 30/8) blevet færdig som PhD (juhuuuu), men har været ansat som PostDoc på Arhus Universitet (iNANO, CDNA). Jeg skal er arbejde med udvikling af biosensorer (men det vil jeg ikke kede jer med).


    I fritiden sejler jeg havkajak, spiller slagtøj (primært marimba) og så prøver jeg at få lidt tid til at få taget nogle billeder. Det er dog til tider lidt presset med tiden, da vi lige har købt et ældre hus og har to børn (på hhv 3år og 7 måneder).


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    God idé.


    Jeg arbejder pt. hos TDC Erhverv som salgskonsulent. Jeg satser på at søge ind som bankelev i løbet af dette efterår, og hvis alt så går efter planen, starter jeg så som elev i september 2008 i en af de større bankkæder.


    Hverdagene går mest med afslapning hjemme, film, computer og naturligvis Tweak. :)) I weekenderne kan jeg godt lide at give den lidt gas ude i skoven på min mountainbike gerne med et digitalkamera med på farten, eller også at tage hjem på weekendophold hos familien på Nordsjælland.


    Så er det dig jeg skal fedte for hvis jeg vil slippe for at betale 500 kroner for blot at flytte adrese?


    Selv har jeg travlt med at redde verden. Alle vores klima problemer bliver jo vores undergang, så jeg udvikler vindmøller så vi kan få noget miljø-rigtig energi.
    Hurra for os..

  • Har læst Datalogi på KU i 4 år og bestemte mig for at jeg ikke ville gøre det til ende pga. ELENDIGE forhold på DIKU. Skiftede til DTU og læser så der nu. Derudover har jeg arbejdet hos Intel, IBM, MærksData og lidt andre små steder ;) Arbejder nu hos en headset producent - der laver de bedste bluetooth headsets i verden ;) I fritiden driver jeg danmarks hurtigst voksende peugeotforum og bruger en del tid med kæresten gennem 8 år, kører mountainbike og skruer i gamle biler :)

  • Jeg er pt. i lære som IT-supporter hos Struer Net A/S. Og jeg skal på første hovedforløb her d. 15/10 på EUC Midt.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Så er det dig jeg skal fedte for hvis jeg vil slippe for at betale 500 kroner for blot at flytte adrese?


    You wish. :))


    Ej, det går sku nok ikke. Jeg bliver bare halshugget af en eller anden hvis jeg begynder at sidde og dele rabatter ud til højre og venstre. :boxed: Men du må da gerne fedte alligevel. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Man kan ikke kalde sig studerende når man pjækker fra alle timerne. Føj..


    Her er ingen pjæk, derudover kan man heller ikke kalde sig arbejdende når ens private mapper i outlook på firmaet fylder tre gange så meget som de øvrige tilsammen - og har tweak som startside.

  • Elev hos et Hostingfirma

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jeg er igang med mit sidste år på HHX i Roskilde, skal så i lære hos et Reklamebureau i et år og så på grafisk højskole hvor jeg bliver Art Director... Så hvis der er nogen der kender nogen som har et reklamebureau eller noget så ville det da sikkert have min interesse :P


    Foruden at studere er jeg Bartender på Mary's i Roskilde en cocktailbar/natklub, så kom endelig ned og få min specialitet Strawberry Daiquiry :)

  • Jeg arbejder i en NOC hos ComX
    Eller jeg er blevet "forfremmet" her op fordi normal telefon support var for kedeligt :P hehe
    Så det her hygger jeg mig helt sikkert med..
    For brugt min uddannelse til noget i hvert fald.