Michael Rasmussen ude af touren...

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Forstår ikke hvorfor de ikke bare tillader doping, så er det sgu fair for alle, og så er det ligemeget hvor i verden man opholder sig!


    Det ville nok være et temmelig dårligt signal at sende ud til unge sportsudøvere verden over.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Det ville nok være et temmelig dårligt signal at sende ud til unge sportsudøvere verden over.


    Sikkert.. Er egentlig ligeglad, men doping er IMO kommet for at blive, og ligemeget hvad de gør, vil de aldrig komme af med det!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Sikkert.. Er egentlig ligeglad, men doping er IMO kommet for at blive, og ligemeget hvad de gør, vil de aldrig komme af med det!


    Ikke med mindre de kan finde på en metode, hvor de rent faktisk kan bevise 100% at der er tale om doping.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Ikke med mindre de kan finde på en metode, hvor de rent faktisk kan bevise 100% at der er tale om doping.


    Der er jo 1000 måder at gøre det på.
    Et eller andet sted kan jeg se mening i at tillade at man har visse værdier - og så lukke øjnene for yderligere metoder til at nå dem. Jeg kan sagtens se de moralske problem, men sportsligt ser jeg ikke den store forskel på om man når en hæmatokritværdi på 48 ved at tage EPO eller ved at leve sit liv i en tryktank som feks Jan Ulrich har gjort. Det er heller ikke naturligt.
    Det er jo stadig ikke som om man tager doping og så ellers bare kan vinde alt og bruge reten af sit liv på at slappe af. Det kræver stadig topform.

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Sikkert.. Er egentlig ligeglad, men doping er IMO kommet for at blive, og ligemeget hvad de gør, vil de aldrig komme af med det!



    Vi kommer jo heller aldrig af med pædofile, men det betyder jo ikke at vi bare skal tillade det.....

  • Nu er det så vidt jeg ved ikke særligt sundt at "dope" sig, så det strider da lidt imod ideen med sport.


    Et eller andet sted burde man appellere lidt mere til folks samvittighed, der er sku'da ikke noget ved at vinde når man selv ved man har snydt.

  • Quote

    Originally posted by Deef
    Nu er det så vidt jeg ved ikke særligt sundt at "dope" sig, så det strider da lidt imod ideen med sport.


    Et eller andet sted burde man appellere lidt mere til folks samvittighed, der er sku'da ikke noget ved at vinde når man selv ved man har snydt.


    Tyv tror hver mand stjæler... Hvilket forklarer hvorfor det ikke generer dem nok til at de lader være.

  • det er jo kun fordi der er penge i det folk doper sig, hvem fanden gider cykle 4000 km uden at finde en skid.så for at have en rimelige chance får de sprøjten i armen og de satser alt for at vinde løbet og få penge summen sådan er det sku da snart ved alt sport.


    men jeg tror ikke michael rasmussen har gjordt noget forket mht til doping.

  • Quote

    Originally posted by Deef
    Nu er det så vidt jeg ved ikke særligt sundt at "dope" sig, så det strider da lidt imod ideen med sport.


    Det er jo ikke sport, men en hård konkurrence, med masser af penge involveret.


    /ask

  • Quote

    Originally posted by jacobask


    Det er jo ikke sport, men en hård konkurrence, med masser af penge involveret.


    /ask


    uanset hvad penge der er involveret er det stadig en sport, og doping er direkte snyd selvom de nok alle gør det.....hvem tror fx på at det var en overdosis kokain pantani rent faktisk døde af.....det er da ligeså meget for deres egen sikkerhed at den slags er forbudt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Hitmanden
    Der må være et bordingpas, dankort-udskrifter eller noget som kan bevise at han taler sandt? SÅ svært kan det heller ikke være!!


    Det er det heller ikke. Man får stempel når man rejser ind i Mexico, og man udfylder en told-seddel (som de gemmer og gerne udleverer hvis du beder om det) når man rejser ud.


    Derfor virker det også lidt mærkeligt at han ikke bare beviser at han var i Mexico istedet for at tude over at han ikke behøver at bevise noget.

  • Jeg må sige jeg stadig finder "Turen" hyggelig. Vil da savne den næste sommer hvis den bliver lukket. Også selvom der er mange der snyder, det er sku stadig bare en tradition at det kører i baggrunden. :)

  • Nu døde Touren for mit vedkommende da Mader & Leth stoppede.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    uanset hvad penge der er involveret er det stadig en sport, og doping er direkte snyd selvom de nok alle gør det.....hvem tror fx på at det var en overdosis kokain pantani rent faktisk døde af.....det er da ligeså meget for deres egen sikkerhed at den slags er forbudt.


    Det skal det nu nok have været. Han stoppede med at cykle på det niveau jo. Han lagde sig da også lidt ud :)
    I sidste ende er der SÅ mange celebs der er på alt muligt lort alligevel. Tror sgu nok det har været coke. Men han tog også alt det andet dengang han cyklede ;)

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Så indrømmede ASO at de har presset Rabobank til at kvitte Rasmussen. Og Rooy stopper som sportschef efter touren. Gad vide hvorfor?


    SKANDALE! SKANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALE!


    ALDRIG MERE TDF, føj for en smag. Politik hele lortet.



    Holdkæft The de Roiij må sidde med en dårlig smag i munden... Sikke en vatpik. Han burde fandme mande sig op overfor ASO...