Zero Light eller Normal?

  • Synes det kunne være sjovt med en slags afstemning mellem Coca Cola Light, Coca Cola Zero og bare Coca Cola
    Bare fyr løs :dance:

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

    Rettet en gang, sidst af SvampeBob ().

  • ingen af dem... en cola skal være rød.. ikke sort eller sølv!


    EDIT:
    keder du dig lige så meget som mig?

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital

    Rettet en gang, sidst af dx7r ().

  • Jeg vil også sige: Slet denne tråd og lav en rigtig poll hvis du endelig skal lave en poll om emnet!


    Men jeg drikker zero hvis jeg drikker cola, light smager af ben der sover!

  • Jeg har lige oprettet en poll her i tråden med mulige svar. Du må selv lige rette i den hvis det ikke er godt nok :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Synes sgu det er lidt svært... Er nok mest til light, synes zero smager lidt skummelt..


    EDIT: sov nok lige lidt.. så ikke man kan stemme normalt :)) .. normalt smager sgu bedst..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Quote

    Originally posted by engel
    Jeg har lige oprettet en poll her i tråden med mulige svar. Du må selv lige rette i den hvis det ikke er godt nok :)


    mange tak for hjælpen :) :clap:

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

  • Synes at Zero smager af vand :drink:

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

  • Coca cola styre.... det sådan det SKAL smage...


    Coca cola light smager alt for kunstigt...


    Coca cola zero = zero coca cola.....smager stort set af light....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Helt klart Classic :dance:
    ...kan til nød drikke Zero, men så er det også kun hvis det er det eneste som jeg kan få.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Zero.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Pepsi :clap:


    Ej, bare det er normal Cola, så er jeg skam ret ligeglad. Synes ikke de andre light, zero osv. smager godt.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • der er jeg faktisk helt ligelgad, syntes hver cola har sine fordele og ulemper, så jeg vælger ikke at stemme, da jeg er ligeglad hvilken cola jeg får serveret :P Ville nu hellere have en Schweppes, Squash, Ice-tea, eller vand ;)

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    der er jeg faktisk helt ligelgad, syntes hver cola har sine fordele og ulemper, så jeg vælger ikke at stemme, da jeg er ligeglad hvilken cola jeg får serveret :P Ville nu hellere have en Schweppes, Squash, Ice-tea, eller vand ;)


    Jeg tager til hver en tid en dejlig kold Sprite eller ice-tea frem for en cola ;)

  • Quote

    Originally posted by Izaka


    Jeg tager til hver en tid en dejlig kold Sprite eller ice-tea frem for en cola ;)


    ligepræcis, syntes cola er blevet "oversolgt" for det er slet ikke så godt igen, imo :D

  • Jeg er på zero vognen.. Har nemlig fundet ud af at, jeg ikke får så mange bumser, med zero eller pepsi max, som jeg gør med normal... :drink: :drink: :drink: :drink:

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42