Zero Light eller Normal?

  • normal cola. Love it

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Normal FTW :) det er det eneste der dur, light smager ikk af cola men en gang lort,
    coca cola zero smager af pepsi max og så er vi squ langt væk fra noget der er værd at hælde sig :drink:

  • Quote

    Originally posted by Carstone
    Er zero og Light ikke det samme? bare et salgstrick?


    Der er en lille forskel, men Zero er åbenbart en ligt-udgave der er målrettet mænd.


    Selv drikker jeg lidt af hvert, så længe den er kold. Zero og Light smager ganske udmærket, men lige for tiden står den på Pepsi Max på dåse - direkte fra vores store naboland mod syd.

  • zero er en helt anden opskrift der nok mere ligner en pepsi max end en cola light....men imo stadigvæk ikke i nærheden af at smage som en ordentlig cola.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Der er en lille forskel, men Zero er åbenbart en ligt-udgave der er målrettet mænd.


    Selv drikker jeg lidt af hvert, så længe den er kold. Zero og Light smager ganske udmærket, men lige for tiden står den på Pepsi Max på dåse - direkte fra vores store naboland mod syd.


    Light er bare alm Coca Cola Light...
    Zero har andre sødestoffer og knap så meget koffein - og så smager det bedre. ;)

  • Quote

    Originally posted by natch
    Original Coca-Cola.. De andre der holder ikke, og skummer alt for meget i munden på en .. :S


    Personligt synes jeg, at den nye Zero er floppet totalt.. Den smager af en light der har stået åben i en uge..
    De kan ikke blive ved med deres smarte ideer uden at en af dem går i vasken .. :P


    /natch


    Tror du har været uheldig og få en flad Zero, for der er meget mere brus i Zero end light og normal IMO.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    hvis man godt kan lide smagen af øl, men ikke vil være fuld gør man (måske). ;)


    det smager squ ikk af øl, men vand lavet i en tynd blanding med halm..

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Der er en lille forskel, men Zero er åbenbart en ligt-udgave der er målrettet mænd.


    Selv drikker jeg lidt af hvert, så længe den er kold. Zero og Light smager ganske udmærket, men lige for tiden står den på Pepsi Max på dåse - direkte fra vores store naboland mod syd.


    Hvorfor tror du det? :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Hvorfor tror du det? :crazyeyes:


    Det er ikke noget jeg tror, det er noget jeg ved ;)


    Det er ret nemt at se hvis du kigger på de reklamer, at yngre mænd er den primære målgruppe. Det er somregel også den gruppe der drikker færrest light produkter, og i og med den har en anderledes smag end den cola light vi hidtil har kendt er en del af målet, at få de yngre mænd med på den kaloriefrie bølge.

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Light er bare alm Coca Cola Light...
    Zero har andre sødestoffer og knap så meget koffein - og så smager det bedre. ;)



    Zero har de samme sødestoffer som Light ;)

  • Normal er det eneste rigtige cola, derfor holder jeg på det!
    Men vil så godt sige at light faktisk smager utrolig godt.. PÅ DÅSE... ikke på flaske..
    ellers er det icetea :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

    Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det er ikke noget jeg tror, det er noget jeg ved ;)


    Det er ret nemt at se hvis du kigger på de reklamer, at yngre mænd er den primære målgruppe. Det er somregel også den gruppe der drikker færrest light produkter, og i og med den har en anderledes smag end den cola light vi hidtil har kendt er en del af målet, at få de yngre mænd med på den kaloriefrie bølge.


    Jo men den smager altså også meget anderledes...

  • Coca Cola.. Ikke de dårlige undskyldninger for sukkererstatninger man finder i resten..


    Primært fordi light cola'er giver mig den lede mavepine..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra