Synes det kunne være sjovt med en slags afstemning mellem Coca Cola Light, Coca Cola Zero og bare Coca Cola
Bare fyr løs

Zero Light eller Normal?
-
-
Btw Light
-
ingen af dem... en cola skal være rød.. ikke sort eller sølv!
EDIT:
keder du dig lige så meget som mig? -
Du kunne starte med at lave en rigtig afstemning. På den måde kan vi rent faktisk se resultatet
Jeg drikker igen af delene. Normalt drikker jeg vand, hvis jeg er tørstig.
-
Jeg vil også sige: Slet denne tråd og lav en rigtig poll hvis du endelig skal lave en poll om emnet!
Men jeg drikker zero hvis jeg drikker cola, light smager af ben der sover!
-
Jeg har lige oprettet en poll her i tråden med mulige svar. Du må selv lige rette i den hvis det ikke er godt nok
-
Synes sgu det er lidt svært... Er nok mest til light, synes zero smager lidt skummelt..
EDIT: sov nok lige lidt.. så ikke man kan stemme normalt
.. normalt smager sgu bedst..
-
Originally posted by engel
Jeg har lige oprettet en poll her i tråden med mulige svar. Du må selv lige rette i den hvis det ikke er godt nokmange tak for hjælpen
-
Synes at Zero smager af vand
-
Coca cola styre.... det sådan det SKAL smage...
Coca cola light smager alt for kunstigt...
Coca cola zero = zero coca cola.....smager stort set af light....
-
Coca-Cola Classic FTW!
Dog synes jeg at Zero fint kan drikkes, hvis der ikke er andet...
Light holder jeg mig dog langt fra. Det smager virkelig af lård, for at være ærlig. -
Har smagt zero 1 gang, og synes ikke det er nær så slemt som light. Men vil altid foretrække classic coke
-
Helt klart Classic
...kan til nød drikke Zero, men så er det også kun hvis det er det eneste som jeg kan få. -
Zero.
-
Pepsi
Ej, bare det er normal Cola, så er jeg skam ret ligeglad. Synes ikke de andre light, zero osv. smager godt.
-
Normal, ja tak!
-
der er jeg faktisk helt ligelgad, syntes hver cola har sine fordele og ulemper, så jeg vælger ikke at stemme, da jeg er ligeglad hvilken cola jeg får serveret
Ville nu hellere have en Schweppes, Squash, Ice-tea, eller vand
-
Originally posted by Prectar
der er jeg faktisk helt ligelgad, syntes hver cola har sine fordele og ulemper, så jeg vælger ikke at stemme, da jeg er ligeglad hvilken cola jeg får serveretVille nu hellere have en Schweppes, Squash, Ice-tea, eller vand
Jeg tager til hver en tid en dejlig kold Sprite eller ice-tea frem for en cola
-
Originally posted by Izaka
Jeg tager til hver en tid en dejlig kold Sprite eller ice-tea frem for en cola
ligepræcis, syntes cola er blevet "oversolgt" for det er slet ikke så godt igen, imo
-
Jeg er på zero vognen.. Har nemlig fundet ud af at, jeg ikke får så mange bumser, med zero eller pepsi max, som jeg gør med normal...