Ny prinsesse

Originally posted by jeno
    Klokken 11:00 d.d på TV2

Jeg glæder mig til at se "vores" lille nye :o)

Må nok indrømme at jeg er pænt meget care på det. Lad dem få fred og drop alt det pjat.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ja jeg fatter ikk hvorfor det er så vigtigt...

Hvis hele kongefamilien var blevet assasineret (7,9,13) så ville jeg følge med, men at kronprinseparret får endnu et barn er ikke lige det der interessere mig mest...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Du spiller vel world of warcraft ?

Det nok det sidste jeg ville gøre...

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by xt0m
    "Nå.. Har de nu fået én til?" :crazyeyes:

Ja, hun er noget af en rugemaskine!

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Originally posted by Weidemann
    Til monarkisterne:

Få jer et liv! :boxed:

Ja, jeg kan nu heller ikke se det spændende ved kongehuset. Men hvis folk vil gå op i det i sådan en grad at de bevidste eller ubevist er med til at forhindre kongehuset i at have en anstændig grad af privatliv, så dem om det. Så længe det ikke er min røv det går ud over, så kan jeg jo kun undre mig over at intetsigende sladderaviser tjener penge på at krænke det danske kongehus på alle leder og kanter til fornøjelse for befolkningen.

Er det er kongehus vi har?... eller er det abe-buret i ZOO hvor alle samles med næsen op mod glasset imens de banker løs som om de var mere mentalt tilbagestående end aberne ? :crazyeyes:

Lever vi i et land hvor det virkelig er nødvendigt at skrive ind i grundloven at man ikke må tage billeder af et medlem af kongehuset imens han står og tisser ? :boxed:

Almindelig dannelse og anstændighed lever i bedste velgående ... I film fra hollywood ... Hvis der vel og mærke skal scores en tøs som ikke er løs på tråden ... :crazyeyes:

• Jeg tror at et forum som dette er hvor man finder folk som mindst interresere sig for sådan noget royal pjat :razz:
    Men tilykke til dem da, bare alt for langt ude med al den medie dækning de får. godt man ikke er royal!

Du spiller vel world of warcraft ?

super argument for at man ikk "give a shit" om kongehuset

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

Originally posted by CarStone

super argument for at man ikk "give a shit" om kongehuset

Det må jeg sku sige, super flot argument du kommer med der jeno, vil du være så venlig lige at uddybe hvorfor det har noget med hinanden at gøre? Bare fordi man spiller World of Warcraft behøves man jo ikke at være total uinteresseret i hvordan omverdenen er og hvad der forgår i den. Der er faktisk nogen der godt kan kontrolere det og styre det, samtidig med at de har et irl liv. Tænk dig lidt om før du skriver!

• Synes det er fint, at medierne dækker det.

Det der med, at folk ikke giver en skid for det, og råber op og ned deres holdning til kongehuset - ser jeg blot som et eller andet pop-fænomen. "Jeg er da bare ligeglad blabla..."

Kongehuset er en grundsten i det danske samfund. Man kan ikke komme udenom kongehuset, især ikke fra et historisk perspektiv. Den eneste grund til, at folk bærer en vis "modvilje" overfor kongehuset er, at folk er blevet så skide individuelle og uafhængige, at de kun går op i deres privat-økonomi. Når de så ser, hvor mange penge der går til kongehuset, uha, så bliver de så gale...

Hvis folk er ligeglade, fint, men fri os for sure opstød så snart kongehuset bliver nævnt.

Det er sjovt at se, at folk i én diskussion kan forsvare "danskheden" så voldsomt, og blive slemt fornærmede hvis fx en kvindelig politiker bærer tørklæde i folketinget, samtidig med, at de kaster mudder efter kongehuset. Det virker i mine øjne paradoksalt.

Men jer om det.

Personligt er jeg også ret ligeglad. Men jeg bærer ikke nogen "modvilje" overfor kongehuset. Synes tværtimod, at det er en fin instans. Det skaber jo en følelse af tilhørsforhold og er noget alle "danskere" kan have til fælles. Men så snart pengene kommer ind i billedet, så er alting jo ligegyldigt...?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

Brtlsn: er der nogen grund til at du føler dig stødt over denne kommentar ?

Jeg behøver vel ikke at uddybe mig, når det lader til at du har forstået min pointe.

Jeg citere: "...Bare fordi man spiller World of Warcraft behøves man jo ikke at være total uinteresseret i hvordan omverdenen er og hvad der forgår i den...."

Næ jeg føler mig såmænd ikke stødt, synes bare ikke det er hold i det du siger. Jeg kan simpelthen bare ikke forstå hvordan du kan sætte de to ting sammen.

Originally posted by Brtlsn

Næ jeg føler mig såmænd ikke stødt, synes bare ikke det er hold i det du siger. Jeg kan simpelthen bare ikke forstå hvordan du kan sætte de to ting sammen.

Har aldrig spillet wow, og aldrig givet en fuck for kongehuset, men er enig med Brtlsn her..

Det var et lidt tørt argument..

Originally posted by _WHAT_

Må nok indrømme at jeg er pænt meget care på det. Lad dem få fred og drop alt det pjat.

Der fik du også sagt min mening WHAT :)

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB