Nintendo Wii

  • Hej.


    Jeg har pt. min gamle Nintendo 64 (som stadig er et mega hit hos mig når man virkelig stener :D ), har også en Xbox 360 som er mega fed, nice grafik osv.


    Men kunne godt tænke mig at vide hvad folket synes om Nintendo's Wii, da jeg overvejer om jeg skal prøve sådan en :)


    Og nej, gider ikke høre om Playstation 3, da jeg synes min Xbox 360 er fed og har aldrig rigtig været så vilde med Playstation, så hellere Xbox og Nintendo.


    Gå amok med jeres erfaringer :) For synes dælme den ser sjov ud :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Hehe netop 360+Wii er der kommet en hel kultur om, som hedder Wii60 :))
    Det er så baseret på at man kan købe de to billigere end PS3.
    Angående Wii kan jeg kun sige go for it. Den er alt, alt for sjov. Jeg hader ellers konsoller. Men Wii er så meget anderledes end PC at det giver mening. De controllere tilføjer en helt ny dimension. Og Xboxen kan vel stille dine behov for HD gaming.. For det kan Wii absolut ikke ;)
    Men jeg har aldrig fortrudt at have købt min. Dog skal du nok have dig et spil engang. Wii Sports er ikke SÅ fedt når man er alene. Ikke i længden.

  • Jeg har desværre ikke prøvet Wii endnu, så jeg følger spændt med i tråden... :D syns os den ser griner ud, men er det noget, der holder i længden?


    Off topic: Tror ikke vi har en masse små 11-årige unger, der konstant piver, at Playstation er bedst, heldigvis :crazyeyes:

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet 2 gange, sidst af chili ().

  • Quote

    Originally posted by chili
    Jeg har desværre ikke prøvet Wii endnu, så jeg følger spændt med i tråden... :D syns os den ser griner ud, men er det noget, der holder i længden?


    Off topic: Tror ikke vi har en masse små 11-årige unger, der konstant piver, at Playstation er bedst, heldigvis :crazyeyes:


    Altså de der partygames den egner sig ekstremt godt til gør nok ikke nej. Men de er sjove når man er et par stykker.
    Spil som Zelda og sådan skulle da gerne kunne holde lige så længe som seriøse spil til andre konsoller :)

  • GO FOR WII....! Som Slacker siger så er Nintendo Wii aaalt for sjov... Har den ikke selv, så ved ikke om man kan blive træt af den i længden, det kunne jeg måske godt forestille mig... Men har prøvet den på min skole faktisk, hvor vi satte den til en projektor.. Efter 1½ time så var de fleste tappet for energi, det er fandme hårdt det skidt, men kan også godt være vi gik lidt for meget op i det ;) Man er vel en smule sportsmand :P


    Så må indrømme at det er sgu en meget fed lille maskine... Har ellers været Playstation fanatiker i mine yngre dage, har da også stadig en PS2, men bruger den ca. 1 gang om året når jeg endnu en gang skal tæske den gamle i tekken... :P


    EDIT: men må sige at jeg har lidt svært ved at se hvordan man kan komme igennem en mission af Solid Snake, med den stick der... Eller igennem de syge kurver i Gran Turismo... Men det er nok oss bare fordi jeg er gammel PlayStation fan..!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • OT !!!!


    Her ville jeg meget gerne have skrevet noget der ville have fået mig bortvist på livstid.....


    Jeps, 125% playstation fanboy og stolt af det :finger:


    Har ikke noget imod de andre konsoller, men har man først engang gamet Final Fantasy i mere end 8 timer i træk så er man lost :P


    Ikke ot:


    Har godt nok hørt, at Wii skulle være meget underholdende, men kan ikke forstå at den anderledes kontrol ikke giver et plads problem ?


    Jeg ville højst sandsynlig ende med at ødelægge en masse....


    og kampspil ville udvilke sig til regulære nævekampe....måske man skulle investerer i en alligevel :boxing:


    LONG LIVE PS3 :P


    ( Long live Cloud, den sejeste hovedperson nogensinde)

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Hvad med en computer? :hb:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Jeg har prøvet min gode vens Wii og vi gamede det nok en 7-8 timer hehe :D vi fik spillet en masse sports, og det er bare for grineren når man skal bokse mod hinanden heh :D man får ihvertfald varmen og man lever sig helt vildt ind i det! :D fik også prøvet det der rayman og det er bare så genialt lavet :D hvis du har pengene og synes om eyetoy til ps2 så vil du være helt VILD med Wii!


  • Jo nogle spil kræver lidt plads. De er sjove ;)
    Andre, som zelda, kræver højst bevægelser på en 4-5 cm af hånden. Man ryster controlleren, simpelthen.
    Det jeg savner mest pt er et spil hvor jeg må få 1:1 kontrol af et sværd. Noget Star Wars ville være perfekt, der kunne man og lave noget fedt med force powers.
    Og der er da set eksempler på at folk har smidt controlleren ind i ting. Især pga de første sikkerhedsstroppe som var dårlige. Det har da smadret nogle pæn store tv'er (http://www.wiihaveaproblem.com)


    RAC: min pointe er jo netop at selvom jeg helst spiller på PC er Wii's controllere og koncept så genialt at det er helt ok at købe en for mig ;)

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Hvad med en computer? :hb:


    Se min sig :D


    Den computer jeg har kan sagtens trække de spil jeg får lyst til at spille, men kan simpelthen ikke undvære en konsol ;) Og synes bare at Wii ser rigtig sjov ud :)


    @all: Tak for de gode ord indtil videre. Men synes også den ser for sjov ud, især i multiplayer :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Ja den er som en har sagt lidt eyetoy-agtig i multiplayer.
    I single-player skal man ikke undervurdere den. Spillene er mere seriøse og ofte virker styringen sådan at man lever sig mere ind i spillene. Men selvfølgelig er FPS-spil feks stadig et problem i mine øjne. Der vil jeg sgu have en mus at navigere med. Og det kan wiimoten dog ikke.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Ja den er som en har sagt lidt eyetoy-agtig i multiplayer.
    I single-player skal man ikke undervurdere den. Spillene er mere seriøse og ofte virker styringen sådan at man lever sig mere ind i spillene. Men selvfølgelig er FPS-spil feks stadig et problem i mine øjne. Der vil jeg sgu have en mus at navigere med. Og det kan wiimoten dog ikke.


    Altså lige med skydespil, så har jeg et par til min Xbox 360 og er bare ikke god til at styre det :P Jeg mangler nemlig også en mus :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Altså lige med skydespil, så har jeg et par til min Xbox 360 og er bare ikke god til at styre det :P Jeg mangler nemlig også en mus :D


    Jeg gider slet ikke prøve :D

  • nu har jeg ikke læst hele tråden,


    jeg var den første der var skrevet op til Wii :D som før blev kaldt Revolution :)


    men den er helt sikkert ALLE pengene værd. dog er kontrollerne dyre.. meget dyre..


    men alle spil er det værd. og helt sikkert Mario spil er og bliver for griner :)


    og når man laver lidt party nights med 3 andre venner så kan man fandme give den gas på en Wii dog skal du lige huske pladsen :D jeg møblerede helt om da jeg fik gæster.



    det jeg savner er bare at man kan smide ens anlæg til :) men det er jo løst hvis man får et tv med højtaler udgange :D



    det er ikke spil af HD, men det er klasse spil, sagt på den måde at de er underholdende som en i helvede :P


  • Du skal da bare have et sæt forlænger-kabler for at kunne smide dem til anlægget.
    Det røde og det hvide kabel der kommer ud af Wii'en bærer jo lyden.

  • Hvis du går på nettet med din Wii, så kan du hente en masse af de gamle N64 spil som du kan gemme på din Wii :)

    ASUS P5Q Pro // Intel Core2Duo E8500 @ 3,16 GHz
    6 GB RAM (2x2 Gb Mushkin PC2-8500 + 2x1 Gb CM2X1024 6400C4)
    ASUS EAH4850/HTDI PCIe, 1 GB GDDR3
    CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU
    Medusa 5.1 ProGamer Headset
    Kubuntu 10.04-64 / Win7-64 Ultimate

  • Quote

    Originally posted by Argaen
    Hvis du går på nettet med din Wii, så kan du hente en masse af de gamle N64 spil som du kan gemme på din Wii :)


    Ja og SNES og NES og Sega Megadrive og diverse. Et par marioer, sonic'er osv. Det er great.
    Jeg skal bare have mig en classic controller eller gamecube controller så jeg kan spille de fede af dem.

  • Quote

    Originally posted by Slacker


    Du skal da bare have et sæt forlænger-kabler for at kunne smide dem til anlægget.
    Det røde og det hvide kabel der kommer ud af Wii'en bærer jo lyden.



    yep det kom jeg i tanke om efter jeg havde postet.. og nu har jeg fået mit dejlige anlæg, og reciver osv, så det skal bare puttes der i.. det hele :D også video :D