Nintendo Wii

• I siger at man kan hente gamle SNES og N64 spil.. Er det alle spil man kan hente?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Jeg ejer hverken wii, xbox eller ps. Hvis jeg ikke havde en PC ville jeg nok vælge en 360'er. Hvis man har en godt spillecomputer i forvejen synes jeg ikke xbox har så meget ekstra at byde på. Wii-systemet er unikt og ret sjovt. Dog synes jeg ikke Nintendos spil er særligt fede, og jeg tror på man hurtig bliver træt af den wii-controller der. Så sjovt synes jeg heller ikke det er at stå og fægte med arme og ben. Det er imponerende hvor præcis wii-moten er, men efter min mening mangler der altså stadig lidt, før man kan leve sig helt ind i spillene. Jeg foretrækker Xbox frem for wii, idet grafikken er langt bedre og den gammeldags styring holder mere i længden. Wii er dog langt bedre til sociale multiplayer-spil ;)

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Jeg ejer hverken wii, xbox eller ps. Hvis jeg ikke havde en PC ville jeg nok vælge en 360'er. Hvis man har en godt spillecomputer i forvejen synes jeg ikke xbox har så meget ekstra at byde på. Wii-systemet er unikt og ret sjovt. Dog synes jeg ikke Nintendos spil er særligt fede, og jeg tror på man hurtig bliver træt af den wii-controller der. Så sjovt synes jeg heller ikke det er at stå og fægte med arme og ben. Det er imponerende hvor præcis wii-moten er, men efter min mening mangler der altså stadig lidt, før man kan leve sig helt ind i spillene. Jeg foretrækker Xbox frem for wii, idet grafikken er langt bedre og den gammeldags styring holder mere i længden. Wii er dog langt bedre til sociale multiplayer-spil ;)

Har du prøvet et spil som Zelda? Jeg synes ikke man sådan bare fægter omkring sig. Man kan sagtens spille det stille og roligt.
    Den med at spillene ikke er så fede til Wii holder altså ikke helt. EA udgiver mange titler. Splinter Cell, Madden og NFS for at nævne et par eksempler. Så det med at konsollen er barnlig er ihvertfald en myte.
    Men det er jo så selvfølgelig også hver sin smag :)