Satme en nice kamp, kæft han må have det skidt med sig selv ham de bankede den på stolpen ved 41-41

Puha for en afslutning - DK i VM-semifinale !
- Bentzin
- Lukket
-
-
Originally posted by GiZzZa
for helved der blev skreget en del...ved afslutningen skreg jeg fra altanen samtidig med 30 andre så det kunne høres over broen....
MUHAHAHAHAHA!
Nåede heller ikke at se det her...
-
Var flad af grin over de 2 kommentatore
Plager ellers at synes håndbold er en forholdsvis "flad" sport, men det var sq godt gået
-
Jeg turde knap se til sidst!!!
-
Total dramatisk og cool afslutning. Kræfterne spillede også på sidste vers, men det viser også, at Ulrik har pumpet drengene med noget mere udholdenhed - som er en af de mange ting, han skal have ros for.
Han er jo bagmanden bag succesen, og det har været noget af en opgave at løfte holdet, og tror sg også at det ham som har lært drengene bl.a. hvordan de skal være begå sig i medierne og i det hele taget vise mere udstråling - for lige pludselig elsker hele DK dem. Det er lige før at de er ligeså populærer som guldpigerne tilbage i 90'erne.
Der skal
når semi finalen spilles
-
Fuck det var spændene mann!
-
Tja...det var det vel
Er fra den kolde ø i nord så det var da lidt nedder...men pyt da en fed kamp.
Mod hån (på arbejde f.eks.) bruger jeg den sædvanlige argumentation når island taber...danmark har 20 gange befolkningtal ifht. island...men ikke et 20 gange bedre holdanyways tillykke med sejren..
-
Originally posted by DC-Freak
Tja...det var det velEr fra den kolde ø i nord så det var da lidt nedder...men pyt da en fed kamp.
Mod hån (på arbejde f.eks.) bruger jeg den sædvanlige argumentation når island taber...danmark har 20 gange befolkningtal ifht. island...men ikke et 20 gange bedre holdanyways tillykke med sejren..
Jeg studerer sammen med tre islændinge, og udover at have håneretten har vi i den sidste uges tid rost dem for kvaliteten af holdet. Det er ret godt gået, at et land med færre indbyggere end i Århus kan samle så godt et hold, specielt hvis man skal sammenligne med, at AGF ikke engang kan samle et ordentligt fodboldhold
Det kunne ligeså godt have været Island der var gået videre, for det var da mere et spørgsmål om held end forstand. Forhåbentlig kan vi gøre det samme mod Polen i aften, så vi kan lege lidt med tyskerne i finalen
-
Ja, det ville være fedt med en sejr mod tyskerne...lidt ala '92 (var det ikke der danmark vandt EM mod tyskerne?)
-
Originally posted by DC-Freak
Ja, det ville være fedt med en sejr mod tyskerne...lidt ala '92 (var det ikke der danmark vandt EM mod tyskerne?)Altså i fodbold?
-
Originally posted by Lemon
Altså i fodbold?
Ja da
-
Så ka' der vist ikke skrives mere i den her tråd.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/199_oo.gif]