Puha for en afslutning - DK i VM-semifinale !

• Argh... dejlig kamp :D

Men er det kun mig der synes, det er nogle fantastisk dårlig dommere... Ikke så slemt i denne kamp, men nogle gange dømmer de ikke på det største frikast, og bagefter kaster de sig over små ting, som hvor de skal stå når de skal tage frikast.
    Synes især det var slemt mod Kroatien..

MEN! i hvert fald en herlig, spænende kamp :D :clap:

• Det var vidst mere held end forstand de hev den hjem, de var jo ligefrem ved at smide sejren væk. Men spændende var det!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Det var sku en utrolig kamp, meget spændende ...

Og GAAAL nogle skud han fyrede af ham der lavede det sidste mål, aner ikke hva han hedder. Men for silvan nogle skud han kunne fyre af.!!

Originally posted by Raller
    Det var sku en utrolig kamp, meget spændende ...

Og GAAAL nogle skud han fyrede af ham der lavede det sidste mål, aner ikke hva han hedder. Men for silvan nogle skud han kunne fyre af.!!

Lars Møller Madsen ;)
    Jah.. har dog været tæt på at blive taget af holdet til dette VM, da han havde en konflikt med Ulrik Wieldbæk...

Savnede dog noget mere fløjspil... Hvor blev Lars Kristainsen af ;(

• Det er lige før man skal spise nervemedicin for at se en håndboldkamp :crazyeyes:

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Originally posted by dna
    Det er lige før man skal spise nervemedicin for at se en håndboldkamp :crazyeyes:

- Anders

Det hjælper ikke - er lige startet på nogle af den slags piller (Noritren) - de virkede ikke i denne her sammenhæng ![Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/102.gif
    Er du vild, hvor mit hjerte hamrede i de sidste sekunder.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/69.gif]

Originally posted by Lemon

Lars Møller Madsen ;)
    Jah.. har dog været tæt på at blive taget af holdet til dette VM, da han havde en konflikt med Ulrik Wieldbæk...

Hvad vil du med Lars Chistiansen, når vi har hobbitten... :))

med hensyn til kampen, så var den alt for spændende... Mega godt vi gik videre.
    mindre godt at Joakim Boldsen blev skadet... ;(

POLEN, here we come.. :dance:

Lars Møller Madsen ;)

Det var nu Claus Møller Jakobsen der var "oppe og toppes" med Wilbek...

Men for satan da for nerverne hang uden på tøjet, det var skisme lidt FOR spændende som "Lille" Lars Rasmussen og så fik pointeret på behørig vis :D

• Haha, jeg kalder ham også hobbitten :)) Ej.. synes bare at Lars er lidt mere sikre i sine afslutninger, eller var..

• Ahh.. noget jeg misforstod der så ;)

Jah.. Hørte godt lige Hobbitten sige at han ikke gad mere :P

Originally posted by GiZzZa
    for helved der blev skreget en del...

ved afslutningen skreg jeg fra altanen samtidig med 30 andre så det kunne høres over broen.... :ph34r: :cheers:

hahaha :)) ...

Synes også der kom en eller anden underlig lyd ind af vinduet der i 69:59 ´sne minut ..

:cheers:

Haha, jeg kalder ham også hobbitten :)) Ej.. synes bare at Lars er lidt mere sikre i sine afslutninger, eller var..

Går ud fra du mener Lars Christiansen.. :P
    synes personligt at hobitten har gjort det bedre. Men er nu stadig glad for at Christiansen er kommet i gang på landsholdet.

Originally posted by Carina
    For fanden det var spændende :D
    Vi sad bare 5 kællinger og råbte og skreg .. SÅDAN !

ja det plejer de jo ;P Mwøhø..!

Nej men den var fandme spændende! Hvor heldigt kan det være at den lige rammer stolpen og går ud til en dansk spiller :D Køligt spillet de sidste 15 sekunder. Spiller bolden rundt, og 5 sek før tid, laver de nogle overgange og BAM!