Godt nok spændende - jøsses kineser - efter omkamp
Det er VM i herre håndbold - til dem der ikke lige ved det.

Puha for en afslutning - DK i VM-semifinale !
- Bentzin
- Lukket
-
-
Nu er det jo bare et spil..
Det handler ikke om at vinde..Ej, det sgu godt gået at vi vandt..
-
For hulan det var sygt spændende !
-
Argh... dejlig kamp
Men er det kun mig der synes, det er nogle fantastisk dårlig dommere... Ikke så slemt i denne kamp, men nogle gange dømmer de ikke på det største frikast, og bagefter kaster de sig over små ting, som hvor de skal stå når de skal tage frikast.
Synes især det var slemt mod Kroatien..MEN! i hvert fald en herlig, spænende kamp
-
Det var vidst mere held end forstand de hev den hjem, de var jo ligefrem ved at smide sejren væk. Men spændende var det!
-
Det var sku en utrolig kamp, meget spændende ...
Og GAAAL nogle skud han fyrede af ham der lavede det sidste mål, aner ikke hva han hedder. Men for silvan nogle skud han kunne fyre af.!!
-
For fanden det var spændende
Vi sad bare 5 kællinger og råbte og skreg .. SÅDAN ! -
Ja selvom forsvaret var elendigt næsten hele kampen, spillede danskerne godt, og ja puuhaa en afslutning.
-
Originally posted by Raller
Det var sku en utrolig kamp, meget spændende ...Og GAAAL nogle skud han fyrede af ham der lavede det sidste mål, aner ikke hva han hedder. Men for silvan nogle skud han kunne fyre af.!!
Lars Møller Madsen
Jah.. har dog været tæt på at blive taget af holdet til dette VM, da han havde en konflikt med Ulrik Wieldbæk...Savnede dog noget mere fløjspil... Hvor blev Lars Kristainsen af
-
Det er lige før man skal spise nervemedicin for at se en håndboldkamp
- Anders
-
Originally posted by dna
Det er lige før man skal spise nervemedicin for at se en håndboldkamp- Anders
Det hjælper ikke - er lige startet på nogle af den slags piller (Noritren) - de virkede ikke i denne her sammenhæng ![Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/102.gif]
Er du vild, hvor mit hjerte hamrede i de sidste sekunder.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/69.gif] -
Originally posted by Lemon
Lars Møller Madsen
Jah.. har dog været tæt på at blive taget af holdet til dette VM, da han havde en konflikt med Ulrik Wieldbæk...Savnede dog noget mere fløjspil... Hvor blev Lars Kristainsen af
Hvad vil du med Lars Chistiansen, når vi har hobbitten...
med hensyn til kampen, så var den alt for spændende... Mega godt vi gik videre.
mindre godt at Joakim Boldsen blev skadet...POLEN, here we come..
-
Lars Møller Madsen
Det var nu Claus Møller Jakobsen der var "oppe og toppes" med Wilbek...
Men for satan da for nerverne hang uden på tøjet, det var skisme lidt FOR spændende som "Lille" Lars Rasmussen og så fik pointeret på behørig vis
-
Originally posted by sjoegge
Hvad vil du med Lars Chistiansen, når vi har hobbitten...
med hensyn til kampen, så var den alt for spændende... Mega godt vi gik videre.
mindre godt at Joakim Boldsen blev skadet...POLEN, here we come..
Haha, jeg kalder ham også hobbitten
Ej.. synes bare at Lars er lidt mere sikre i sine afslutninger, eller var..
-
Originally posted by SeePee
Det var nu Claus Møller Jakobsen der var "oppe og toppes" med Wilbek...
Men for satan da for nerverne hang uden på tøjet, det var skisme lidt FOR spændende som "Lille" Lars Rasmussen og så fik pointeret på behørig vis
Ahh.. noget jeg misforstod der så
Jah.. Hørte godt lige Hobbitten sige at han ikke gad mere
-
for helved der blev skreget en del...
ved afslutningen skreg jeg fra altanen samtidig med 30 andre så det kunne høres over broen....
-
Originally posted by GiZzZa
for helved der blev skreget en del...ved afslutningen skreg jeg fra altanen samtidig med 30 andre så det kunne høres over broen....
hahaha
...
Synes også der kom en eller anden underlig lyd ind af vinduet der i 69:59 ´sne minut ..
-
Haha, jeg kalder ham også hobbitten
Ej.. synes bare at Lars er lidt mere sikre i sine afslutninger, eller var..
Går ud fra du mener Lars Christiansen..
synes personligt at hobitten har gjort det bedre. Men er nu stadig glad for at Christiansen er kommet i gang på landsholdet. -
hmm jeg så den ikke?
nogle der har optaget?
ej tror den var god men det er bare de "#¤%&/() lektier
-
Originally posted by Carina
For fanden det var spændende
Vi sad bare 5 kællinger og råbte og skreg .. SÅDAN !
ja det plejer de jo ;P Mwøhø..!Nej men den var fandme spændende! Hvor heldigt kan det være at den lige rammer stolpen og går ud til en dansk spiller
Køligt spillet de sidste 15 sekunder. Spiller bolden rundt, og 5 sek før tid, laver de nogle overgange og BAM!