Indlæg af m.d

    Hej :D


    Her i går valgte jeg at formatere en ældre bærbar der bare stod, og så vidt jeg husker virkede wifi heller ikke før jeg formaterede, men det har det gjort i hvert fald, så troede bare det havde noget at gøre med at den var blevet så umenneskelig langsom.


    men så nu har jeg brugt 2 dage på at prøve at få wifi til at virke på den. Det er forresten en Acer Travelmate 290, og wifi kortet er Intel® PRO/Wireless 2200BG.


    Men til at starte med virkede den driver som er på acer's hjemmeside til denne model ikke(altså det gule "?" blev der inde i device manager), men fandt så ud af hvad kortet hed og downloadede en driver fra intels hjemmeside og det fjernede "?".


    men nu kan jeg ikke finde nogen trådløse netværk, har søgt lidt og har tjekket inde i services og set at event log er sat til "automatic" og at Wireless Zero Configuration er startet


    og så til sidst, så har jeg prøvet at installere ubuntu, og der kunne jeg finde det trådløse internet, men den gad bare ikke forbinde til det.


    så hvad kan der være galt? :)

    Hej,


    mig og min ven sammenligende hinandens resultater i windows score ting til spil d;
    men så var det underlige at jeg havde 5,5 og han havde 5,2 i ram selvom han har 4 gb og jeg kun har 2gb.


    hans er så også en bærbar og det min ikk og hans er a-data technologi (kender ikk det mærke d;) pc2-5400 og mine er chorsair pc2-6400


    og begge er dual channel efter cpu-z..


    nogen som har et bud på hvordan det kan være at jeg får højere score mod 4 gb når jeg har 2gb
    (eller yder bærbare ram bare så meget mindre?)

    Har ikke en selv, men jeg rgner med at film du skal ligge ned på den skal komprimeres til mpeg4 format ligesom på alle andre ipods som kan afspille film. Hvis du skal have en iPod skal du have iTunes, den kan ikke køre med andre afspillere end itunes.

    Jeg ved ikke helt om det er i denne kategori, da jeg ikke ved om det er harddisken.


    men her går sad jeg ved min computer og prøvede at at åbne et program. Der var en eller anden fejl og den kunne ikke åbne, da jeg havde prøvet nogle gange at åbne programmet gad jeg ikke mere. lige efter poppede der en error op noget med winlogon, jeg nåede ikke læse det hele inden computeren genstartede. mens den var igang med at genstarte og den kom tilder hvor den checker de forskellige ting stod der: DISKLÆSNINGSFEJL tryk på Ctrl+Alt+del for at genstarte. når jeg så gør det siger den bare det samme. har prøvet ca 20 gange eller sådan. har prøvet at boot fra cd men gider den ikke, den stopper bare imens den prøver.. har også prøvet sætte en anden harddisk til for at prøve at installere windows på den men den booter ikke fra cd når den prøver...


    er det harddisken? eller anden hardware? :s

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Agerskov
    Står der ikke noget om det her?


    jo.. men alligevel ikke.. for der står godt nok hvordan man fjerner godkendelsen fra alle computere tilknyttet kontoen, men hvis man skal det er man nødt til at kunne logge ind.. og det kan jeg ikke. for alle de godkendte computere er sådan set den her bare jeg har formateret den og så tager den den som en ny computer som skal godkendes.

    Quote

    Oprindeligt fra apple.com
    Mac- og iPod-kunder er inden for 90 dages ejerskab berettiget til gratis telefonsupport — en supporthændelse til iPod og et ubegrænset antal hændelser til Mac.


    så kan man vel kun ringe inden for de 90 dage?

    Jeg har formateret min computer nogle gange og glemt at fjerne godkendelsen fra itunes inden jeg formaterede.. og der kan kun være 5 godkendte computere på hver itunes account. Så nu kan jeg ikke godkende min computer men mit account.. og jeg kan ikke fjerne godkendelse for det er e´den samme computer bare formateret..


    og så spørger jeg: er der nogen måde man kan fjerne godkendelse af fra alle computere eller sådan noget. eller slette sit account, så jeg kan lave et nyt.. eller er jeg nødt til at lave et nyt account med en ny email? ;(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af J-Brizzle
    Jeg har pengene! og det skal helst være i orden, men hvad er OS ? :)


    jeg ER og bliver noob :)


    altså det vil sige windows i dit tilfælde..


    Her er hvad de forskellige windoes koster oven i de 7695,- full loaded:


    Installeret Windows Vista Home Basic DK 32bit incl. medie 590,-

    Installeret Windows Vista Home Premium DK 32bit incl. medie - 725,-

    Installeret Windows Vista Business DK 32bit incl. medie - 973,-

    Installeret Windows Vista Ultimate DK 32bit incl. medie - 1389,-

    Installeret Windows XP Home DK incl. medie - læs mere 590,-


    det er så hvis det er fra deres hjemmside af.. du kunne også købe det ved siden af på en anden butik.. eller hvis du har et i forvejen behøver du jo ikke købe et ekstra..


    Classic ville nemt kunne trække wow, skulle jeg mene

    Inde i fraps, og så inde i fanen som hedder Movies og så er der en lille firkant nede i højre hjørne hvor der står "no cursor" og den box hvor der skal være flueben i. :D