Hvad ryger du?

• Holdte op med at ryge for 5 år siden.. stoppede fra den ene dag til den anden uden alt det plaster, tygge, suge pjat.. og det er efter min mening den eneste måde at gøre det på..

Men da jeg røg var det Prince eller Kings (ja den uden filter :P) og ca. 30-35 om dagen..

Fed7haS

• ryger ikke, hvis jeg gør er det en lille hygge pind sammen med gutterne,
    rygning tiltrækker mig overhovdet ikke, kan ikke se hvordan folk kan blive så afhængie af det skidt,

• Tjah...det eneste jeg ryger er vandpibe engang imellem, og en smule hash en sjælden gang imellem (som regel ved Roskilde festival).

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Har aldrig røget og gør det aldrig..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• Har aldrig røget og har ingen intentioner om at begynde.. Siger mig intet..

..det sker tit at folk ryster på hovedet når jeg siger nej hvis jeg bliver tilbudt en cigarret i byen.. Jeg svarer bare at det ikke siger mig noget som helst, vil hellere have en øl..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Rettet en gang, sidst af Grus ().

Originally posted by Grus
    Har aldrig røget og har intentioner om at begynde.. Siger mig intet..

..det sker tit at folk ryster på hovedet når jeg siger nej hvis jeg bliver tilbudt en cigarret i byen.. Jeg svarer bare at det ikke siger mig noget som helst, vil hellere have en øl..

Er jeg træt.. eller?

:))

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• rød cecil FTW.

Prince= møg

og så noget af det sjove en gang i mellem

men er da stødt på nogle smøger der hedder Manitou og er begyndt at købe dem...

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Rettet en gang, sidst af Foxx ().

• blå prince her .

og kan da kun tage hatten af for dem der aldrig er begyndt eller er stoppet - har bare ikke selv viljen til at få stoppet for tiden - synes hele tiden der er nogle småting der "skal på plads" før man kan tage sig sammen (dårlig undskyldning i know)

Originally posted by Aerial
    blå prince her .

og kan da kun tage hatten af for dem der aldrig er begyndt eller er stoppet - har bare ikke selv viljen til at få stoppet for tiden - synes hele tiden der er nogle småting der "skal på plads" før man kan tage sig sammen (dårlig undskyldning i know)

tror vist vi er faldet i samme hak..!!

skal lige have styr på det ene og bag efter det andet og så stopper jeg også..!! ha ha det 10 år side jeg begyndte og ryge og er ikke stoppet endnu.

Originally posted by Shak
    Der er bestemt ikke noget fedt ved at ryge, man forkuler sine lunger og udover det er det dælme dyrt ;)

Jeg har selv prøvet at stoppe et par gange, men er faldet i hver gang igen, af den ene eller anden grund, og har da også mine dårlige undskyldninger til ikke at stoppe..

enig, så håber da ikke det er det mp.0 mener..!!!

• Her på skolen har vi lidt problemer med børn i 5. klasse som så småt begynder at ryge.. I legehuset.. 8o . Det altså slemt..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by Shak
    Hehe nej, men håber der ligger noget ironi bag ;)

gør der nok også :crazyeyes:

Sådan opfatter jeg det i hvert fald. Vi er nok alle stødt på mennesker der mener det er SÅ sejt at ryge, specielt hvis man er teenager, og vil være en del af den gruppe der er mest in.

yep dem kan man godt sige man er rendt ind i et par gange eller tre. min lillebror syntes det i en lag periode forde alle på hans skole gjorde det.. meeen han kom nu til fornuft ;)

Originally posted by urbananen
    Her på skolen har vi lidt problemer med børn i 5. klasse som så småt begynder at ryge.. I legehuset.. 8o . Det altså slemt..

Slemt og slemt... 5. klasse er da vist et meget normalt tidspunkt for den slags at dukke op i interessen... Det er omkring den alder man begynder at ville opføre sig voksent. ;)

Det ville selvfølgelig være langt bedre hvis de aldrig fik øjnene op for den slags, men unormalt tror jeg nu ikke det er.

Originally posted by Mikkel

Slemt og slemt... 5. klasse er da vist et meget normalt tidspunkt for den slags at dukke op i interessen... Det er omkring den alder man begynder at ville opføre sig voksent. ;)

Det ville selvfølgelig være langt bedre hvis de aldrig fik øjnene op for den slags, men unormalt tror jeg nu ikke det er.

Tjaa.. 9-10 år synes jeg nu er voldsomt tidligt at stå og ryge i legehuset.. :roller:
    Men kan sgu godt være at det bare er mig som er bag ude.. Det jo ikke første gang det er sket :crazyeyes:

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb