QuoteOriginally posted by Dyzio
wow nice, lyder fed...
er der kun snak om tobak ? eller
Hva mener du? At jeg skriver OT eller om mine venner og jeg kun snakker om tobak når vi ryger?
Mvh Mads
wow nice, lyder fed...
er der kun snak om tobak ? eller
Hva mener du? At jeg skriver OT eller om mine venner og jeg kun snakker om tobak når vi ryger?
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Sensation
Mvh Mads
hehe, det jeg siger er at det lyder fed at chille med gutterne sådan hvor man lige samles par stykker par gange om ugen og ryger lidt...
hehe, det jeg siger er at det lyder fed at chille med gutterne sådan hvor man lige samles par stykker par gange om ugen og ryger lidt...
Det er det også virkeligt! Når vi alle inkarnerede vandpibe rygere er her;) Så er vi 5. Dog er vi oftest 3-4. Vi ryger altid her hos mig, fordi her har vi altid måttet. ALLE mine venner ville få kørekort hvis de ikke røg, BLAH BLAH BLAH! Så vi har bare gjort det her:D
Men vi ses faktisk næsten hver dag, laver altid et eller andet, ser NFL og FCK smadre BIF f.eks. som idag:P
Ellers bare film og sånn ....
Er sku afhængig af drengene!!!!
Mvh Mads
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Sensation
Det er det også virkeligt! Når vi alle inkarnerede vandpibe rygere er her;) Så er vi 5. Dog er vi oftest 3-4. Vi ryger altid her hos mig, fordi her har vi altid måttet. ALLE mine venner ville få kørekort hvis de ikke røg, BLAH BLAH BLAH! Så vi har bare gjort det her:D
Men vi ses faktisk næsten hver dag, laver altid et eller andet, ser NFL og FCK smadre BIF f.eks. som idag:P
Ellers bare film og sånn ....
Er sku afhængig af drengene!!!!
Mvh Mads
der er hellere ikke noget der er federe end at finde de rigtige homiez...
Nøjes med den passive der kommer et par gange om måneden når jeg er ude fra husets 4 vægge.
Og lad mig sige det sådan, at jeg allerede nu hader mentholsmøgerne.
Ellers bliver det kun til lidt druk når jeg kommer ud.
Nej og det har jeg dælme! Ska flytte sammen med den ene af dem efter sommerferien eller lige ved jul næste år.
Han ska til Canada (Whistler) ½år nu her og stå på snowboard så det blir sku ærgeligt uden ham, og 2 andre ska til Australien og New Zealand til Februar i 12uger.
Så her blir sku lidt trist og stille.
Så jeg må bare begynde at spille noget troldespil så jeg ka få min tid til at gå!!
Mvh Mads
[Blocked Image: http://www.areasmoke.com/img/marlboro.gif]
Hvis jeg ikke ryger, har jeg ingen venner..
QuoteOriginally posted by BukkeMand
[Blocked Image: http://www.areasmoke.com/img/marlboro.gif]
Hvis jeg ikke ryger, har jeg ingen venner..
Det lyder sku helt sørgeligt, men sånn har mange rygere det vel. Fordi de er i det miljø.
Mvh Mads
Hvis jeg ikk røg, ville jeg have flere venner..:P
Jeg ryger godt 20 smøger om dagen.. og hvilke... tjaaeh... det bliver til hva der lige er råd til....
Lige nu ryger jeg røde skjold... men igår røg jeg Gule camel.. gerne uden filter...
Det er sådan lige de to jeg svinger mest imellem... men det er jo alt sammen afhængigt af pengepungen... Desværre er det en dyr vane når man brænder sådan 20 smøger af på en dag.. 30 til fest.. Det er vildt dyrt...
Mvh.
Rasmus
Ryger ikke, har aldrig røget (prøvet det en gang og det var nok), og kommer aldrig til det! Er vokset op i rygerhjem, og husker tydeligt hvordan lugten hang i ens tøj selvom man ikke selv røg, fyføj!
Ligeledes er vores hjem 100% dvs gæster der ryger er henvist til vores dejlige altan om det så er -15grader og snestorm!
Stoppede med at ryge for 6-7 år siden.....Den gang røg jeg QUEEN'S.....En rigtig mandesmøg uden filter.jow jow......Men er meget glad for at jeg stoppede, det er sgu nok den dummeste dårlige vane man kan have.
Ja jeg ryger desværre stadig...Btw ryger gule kings.
QuoteOriginally posted by DXC
Du må da have det gennemsnitlig kedeligt.
Hvorfor? Man kan da sagtens have det sjovt uden at ryge eller drikke
skod poll.. der er Look? hvem fanden ryger look? hvor er kings henne?
men ryger kings eller prince
Ryger ikke, kan ikke rigtig tåle det
QuoteOriginally posted by Nice2u
Hvorfor? Man kan da sagtens have det sjovt uden at ryge eller drikke
Narj, for så er man jo bare pisse usmart og kedelig
IKKE ryger og har ikke brug for det
QuoteOriginally posted by Sensation
Det lyder sku helt sørgeligt, men sånn har mange rygere det vel. Fordi de er i det miljø.
Mvh Mads
Nu skal du jo ikke tage mig alvorlig
Fest ryger for det meste ellers et par smøger om dagen, Marlboro
Startede med at ryge som 10 årig, røg i ca. 1 år stoppede og startede igen, og nu er jeg stoppet helt, gider ikke bruge penge på det og vil ikke smadre min krop.
Og så stinker det, men får aligevel en smøg eller 2 til fest, men undgår helst *GGG*